niedziela, 20 lipca 2014

{nr 675} Witam!

Witam!

        Hejka. Nazywam się Jullia i jestem tu przyjęta na staż. Na blogu będę się zajmować głównie poradnikami typu ,,Jak być podobną do Violetty'' oraz tłumaczeniami piosenek i ankietami. Jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej zapraszam do rozwinięcia posta.



~~

             Więc prowadzę bloga, którego można przeczytać o tutaj: http://jakbycjakviolettacastillo.blogspot.de
W listopadzie kończę jedenaście lat. Moimi ulubionymi filmami są: Dziewczynka w trampkach, Bez instrukcji oraz Czekolada. Kocham czekoladę i mogłabym ją jeść dniami i nocami. Mój ulubiony serial to oczywiście Violetta, ale też Pretty Little Liars. Moi znajomi mówią na mnie Mul Książkowy, bo cały czas siedzę z nosem w książkach. Nie przeszkadza mi to. Kocham książki fantasy, obyczajowe i kryminały. Mam nadzieję, że moje posty Wam się spodobają ;)

6 komentarzy:

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥