niedziela, 22 lutego 2015

{nr 953} [Sprawy organizacyjne] Nabór do redakcji bloga.

Ostatnio na blogu często widniały posty naborowe. Niestety wszystko to wynika z tego, iż osoby przyjęte na bloga nie dały z siebie wszystkiego.... Nie ma jednak co rozgrzebywać starych spraw- skupmy się na tym co jest i co będzie. Na blogu panuje mały zastój jeśli chodzi o posty i pilnie potrzebuje kogoś do pomocy.

OSOBY CHĘTNE OD RAZU PROSZĘ BY NAPISAŁY KOMENTARZ POD POSTEM.

Ilu osób potrzebuję?
Im więcej, tym lepiej. Jako, że na blogu ostatnio nie ma zbyt dużo postów [głownie z braku czasu] potrzebuję co najmniej dwóch, trzech nowych redaktorów, którzy wniosą powiew świeżości na bloga.

Czego poszukuję u nowego redaktora?

~ Dyspozycyjność. Jest to coś co będzie przeważać przy wyborze nowego członka redakcji. Oczywiście nie mówię tutaj o tym, że cały dzień i noc masz siedzieć na blogu. Nie. Dla mnie ważne jest, byś codziennie miała choć godzinę na wstawienie posta. Rozumiem także, że każdy ma swoje życie prywatne, więc nie oczekuje, że nowa osoba będzie wstawiać kilkanaście postów dziennie i codziennie.

~ Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego. Ten aspekt nie jest obowiązkowy- aczkolwiek bardzo ile widziany. Potrzebuję osoby, która zajmie się tłumaczeniami i dzięki temu bardzo mi pomoże, ponieważ jest co coś, co pochłania ogromną ilość czasu.

~ Dbałości o wygląd postów. Ja osobiście przykładam dużą wagę do wyglądu posta. Nie przejdą u mnie małe niewyraźne zdjęcia, masa kolorów i czcionek czy fotki byle jak porozrzucane po poście. Wygląd jest ustalony i należy się do tego dostosować.

~ Sumienność. Umiejętność odróżnienia plotki od prawdy. Blog nie jest miejscem na wypisywanie kompletnych bzdur bądź informacji, które nie są poparte dowodami. Piszmy o sprawach naprawdę ważnych by nie robić z bloga śmietnika.

~ Umiejętności pisania postów. Nie potrzebuję i nie chcę kogoś, kto za post uważa wstawienie jednego, dwóch zdjęć i dopisanie do nich krótkiego zdania. Ważne jest był znał/a podstawy ortografii i poprawnego wysławiania się.

~ Umiejętność posługiwania się w podstawowym stopniu stroną picmonkey.com Dlaczego? Zdjęcia, które teraz możecie oglądać pod tytułem posta są robione właśnie na tej stronie.

Co musi znaleźć się w zgłoszeniu.

~ Imię i nazwisko (wystarczy tylko imię, jeśli nie chcesz ujawnić nazwiska)
~ Nick pod jakim funkcjonujesz na bloggerze.
~ Adres gmail gdybyś dostał/a się na okres próbny
~ Wiek.
~ Znajomość języka hiszpańskiego, włoskiego bądź francuskiego
~ Ilość czasu, którym dysponujesz w ciągu tygodnia roboczego (wtedy gdy chodzisz do szkoły) oraz w weekendy.
~ Czy masz doświadczenie w prowadzeniu bloga. Poradziłbyś sobie ze stroną picmonkey.com i czy estetyka jest twoja mocną stroną.
~ Jeśli tłumaczysz wywiady, artykuły, filmiki to z jakich źródeł wtedy korzystasz (opierasz się na własnej wiedzy, korzystasz ze słowników, książek, tłumacza)
~ Napisz trochę o sobie, bym mogła cie lepiej poznać, zobaczyć choć w minimalnym stopniu jaką jesteś osobą.

 DODATKOWO! W załączniku proszę abyś wysłał/a mi swój post próbny. Może to być recenzja, relacja, tłumaczenie, post informacyjny. Nie chcę żadnego postu modowego typu być jak Violetta, Upodobnij się do gwiazd Violetty, zrób to sam, ani czegoś co było już na blogu lub zostało zaczerpnięte z innego bloga.
Proszę aby post był wykonany w Wordzie. 
*W razie wątpliwości mogę poprosić o napisanie posta z wymyślonym przeze mnie tematem.

UWAGA! Aby móc wziąć udział w naborze trzeba być obserwatorem bloga. 

Zgłoszenia wysyłajcie na ten adres:

redakcja.wordvioletta@op.pl

Odpowiem tylko na wybrane przeze
mnie zgłoszenia- czyli te, które mają w sobie potencjał i które zakwalifikowały się do etapu próbnego na blogu.

Jeśli  macie jakiekolwiek pytania dotyczące naboru- piszcie w komentarzach.

BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU- BYĆ MOŻE CZEKAM WŁAŚNIE NA CIEBIE!

Korzystając z okazji chce podziękować wam za ponad 507 tysięcy wyświetleń, a także za 106 obserwatorów. Chce zachęcić was również do komentowania postów.

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że zorganizowaliście nabór. Nie to, że jest mało postów, bo jest w sam raz. Ja się nie zgłoszę, bo mam swój blog.Już czekam na wyniki, by poznać nową redaktorkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Należą się wam te wyświetlenia. Wykonujecie kawał dobrej roboty :) Mi na blogu najbardziej podobają się tłumaczenia piosenek, wywiadów, zwiastunów, artykułów itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:55

    Do kiedy nabór? Papitka;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to nabór otwarty, a wiec cały czas możecie się zgłaszać.

      Usuń
    2. Anonimowy17:02

      Ja miałabym mało czasu, gdybym się zgłosiła. W dodatku musiałabym załozyć konto na bloggerze. Poza tym jestem dobra z polskiego, zaczynam uczyć się hiszpańskiego, jestem chętna i pomocna. Papitka;-*
      PS Nigdy nie pisałam bloga!

      Usuń
    3. Anonimowy14:26

      Ale chciałabym kiedyś spróbować. Paptka;-*

      Usuń
    4. Anonimowy14:57

      KURWA CO MA ZNACZYĆ PAPTKA :-* ?!

      Usuń
    5. Wyślij zgłoszenie :)

      Usuń
  4. Anonimowy20:21

    Jest jeszcze jeden haczyk. Nigdy nie używałam strony picmonkey.com. Na pewno potrzebujesz pomocy! Mam nadzieję, że dostaniesz dużo zgłoszeń ;-) Papitka;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:44

    Chciałabym abyś dostała jak najwięcej zgłoszeń:) Przyznam się, że trochę się nad tym zastanawiałam, ale ja po prostu mam bardzo mało czasu wolnego, a i tak jego zawsze poświęcam na naukę, albo cos potrzebnego do szkoły podstawowej i muzycznej :) Mam nadzieje, że duzo bedzie chętnych osób i duzo osób wybierzesz na redaktorów :) Życzę wszystkim chętnym powodzenia :) Pozdrawiam :)/ monika

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥