czwartek, 17 lipca 2014

{nr. 660} [Violetta 3] Czyżby między Francescą a Diego narodzi się miłość?

Nowy sezon to nie tylko nowe wątki czy też postacie, ale także miłość. W każdym sezonie powstają pary kochających się bohaterów, które przeżywają w kolejnych odcinkach coraz to inne historie. Są sceny romantyczne, ale także sprzeczki, czy ostre kłótnie.


Dzisiaj jednak nie będę skupiać się na wszystkich parach pierwszego, drugiego sezonu tylko na tym jakie doświadczenia z miłością [ze związkami] miała Francesca i Diego i co może połączyć ich w trzecim sezonie.

Francesca~ sezon 1

W pierwszym sezonie Francesca zakochała się w swoim przyjacielu Tomasie, jednak on tym uczuciem darzył nie ją, a Violettę. Mimo tego był pewien czas w serialu kiedy Francesca i Tomas byli razem. Niestety nie trwał on długo, ponieważ chłopak nie potrafił pokochać swojej przyjaciółki. Można było dostrzec, ze widok swojej przyjaciółki i Tomasa był dla niej bardzo bolesny i prawie na każdym kroku widać było zazdrość jaka kłębiła się we Francesce.

Francesca~ sezon 2

W drugim sezonie Fran poznaje Marco- zakochanego w niej bez pamięci chłopaka i fana dziewczyny. Po dość krótkim czasie zabiegania o Włoszkę, Marco zostaje jej chłopakiem. Wszystko na pozór układa się dobrze, para jest szczęśliwa- do momentu gdy na drodze pojawia się Ana- była Marco. To ona wprowadza zamęt w związku Francesci i Marco.Para rozstaje się, ale finalnie w ostatnim odcinku do siebie wraca. Czy to jednak oznacza, ze Francesca wybaczyła Marco pocałunek z Aną i wszystkie te kłamstewka?


Diego~ sezon 2 

Diego pojawia się dopiero w drugim sezonie, ale jego obecność wprowadza wiele nowego do serialu. W tym sezonie Diego robi wszystko by zdobyć serce Violetty i zostać jej chłopakiem. Na początku jego intencje są nieczyste, ale z biegiem czasu chłopak na poważnie zakochuje się w głównej bohaterce. Jest jednak za późno, ponieważ Violetta dowiaduje się o spisku Diego z Ludmiłą i zrywa z nim, odnajdując szczęście znowu u boku Leóna.

Francesca i Diego~sezon 3

Francesca w trzecim sezonie na pewno przeżyje dość ostrą sprzeczkę z Marco. Już nie jeden raz pokazane było w zapowiedziach, ze miedzy tą dwójką nie będzie dobrze się układać. Natomiast Diego w trzecim sezonie ma się zmienić, stać się bardziej wrażliwszym i dojrzalszym chłopakiem, który zakocha się w kimś prawdziwie. Czy tą dziewczyną będzie Francesca?

Do rozważań na ten temat zachęcił mnie najnowszy filmik reklamujący trzecią i ostatnia serię odcinków serialu.



Nie będę skupiała się tutaj na tłumaczeniu o czym jest ten filmik, a o zachowaniu jakie pokazuje Francesca i Diego.

Scena pierwsza- spojrzenie.

Mniej więcej w dziesiątej sekundzie filmiku Francesca mówi .... A teraz są moimi najlepszymi przyjaciółmi. Wtedy patrzy się na Diego, on słodko się do niej uśmiecha, a ona odwzajemnia jego uśmiech. Ale hola, hola! To wcale nie jest taki sobie o uśmieszek- widać w nim, że Fran czuje coś więcej do Diego niz przyjaźń.


Scena druga- zawstydzona.

Widać, ze Marco wcale nie jest zainteresowany przeprowadzanym wywiadem i na luzie robi coś w swoim telefonie. Upomnieć musi go Diego, ponieważ chłopak w ogóle nie wie co się wokół niego dzieje. I zazwyczaj tak to bywa, gdy ktoś nie słucha, ze kompletnie nie wie o co chodzi. Marco strzelił gafę, a jego wypowiedź nieźle poirytowała Fran. Aby załagodzić sytuację Diego wtrąca się tłumacząc to co powiedział Marco i lekko chwyta dziewczynę za nadgarstek. Ten moment jest najpiękniejszy. Francesca widać, że po tym co zrobił Diego uspokaja się, a na jej twarzy pojawia się słodka minka. Ale to już nie jest taki uśmiech przyjacielski. Widać, że dotyk Diego zawstydził dziewczynę! Ale bardzo się jej to podobało. Potem zostały już tylko sztuczne uśmiechy Fran do Marco i filmik się zakończył.


 [Niestety zdjęcia są w złej jakości- musicie mi to wybaczyć, ponieważ nie ma lepszych]


Jak dla mnie ten filmik może być wskazówką do twego jakie relacje będą między Diego a Francescą. Powiem wam szczerze, że chętnie zobaczyłabym na ekranach Diecesce! Oboje wyglądają razem rozkosznie! Ale oczywiście to tylko moje zdanie. Myślę, że w trzecim sezonie Marco nie pobędzie zbyt długo ze swoją ukochaną. Pamiętacie piosenkę jaką ma zaśpiewać Francesca w trzecim sezonie? Tak- Nauczyłam się powiedzieć żegnaj. Czy to oznacza, że Fran definitywnie zakończy związek z Marco i znajdzie szczęście u boku Diego?

Ja jestem w stu procentach za Diecescą, a Wy?
Jak myślicie- stworzą związek, czy raczej zostaną tylko przyjaciółmi?
Oczywiście wszystko to co pisałam na temat Diecesci są to tylko i wyłącznie moje przypuszczenia, które wcale nie muszą okazać się prawdą!

13 komentarzy:

  1. Anonimowy12:05

    Ajajaj!!! Ja jestem też za Diesescą, bo Marcesca to taka sweet parka i wgl Marco to taka dupa (przepraszam za określenie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byliby wspaniałą parą !!!!!! Całym sercem jestem za Diesescą<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:06

    Wyglądają bardzo słodko razem, ale chyba jestem jak na razie za Marcesca :) może jak faktycznie będą coś ze sobą kręcić w serialu to zmienię zdanie <3 /misia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za Diecescą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szczerze wolę Dielettę, ale jak widzę zdjęcia Diecesci to tak słodko to wygląda ♥♥
    i umnie to jest tak, że kocham Dielettę, ale także lubię/kocham Diecescę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to połączenie byłoby dość ciekawe. Jak dla mnie Marco nie zasługuje być z Francescą :)

    Diego może być równie dobrze z Gery, ale to przecież Diecesca ma dużo scen razem w trzecim sezonie (patrząc na zdjęcia). To tak czy siak kibicuję im ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17:55

    Diego i Francesca. WoW Chce to zobaczyć!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:36

    W trzecim sezonie Diego napisze dla Fran super romantyczna piosenke o tym ze to dla niej sie zmienia. Super, nigdy nie lubilam Marco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:39

      ja tez ale jest przystojny racze dieceska będzie lepza

      Usuń
  9. Jest już 16 odcinek w którym Diego wyzna miłość Fran.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:38

      Gdzie to widzialas

      Usuń
    2. Anonimowy12:37

      Ja widziałam na youtube jak fran słucha piosenki którą śpiewa diego z tabletu i rozpłakała sie <33

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥