niedziela, 6 lipca 2014

{nr. 629} [Mundialowe emocje] Martina kibicuje Argentynie.

Nadszedł czas kiedy to większość naszych tatów, a nawet pozostałych członków rodziny siada przed telewizorem i ogląda mecze. Powiem wam szczerze, ze ja nie przepadam za piłką nożną i nie emocjonuje mnie mundial. Jednak ja to ja, a nie o mnie tutaj chodzi. Dzisiejszy post będzie dotyczył naszej siedemnastoletniej idolki, która poleciała do Brazylii by obejrzeć jak gra drużyna Argentyny.


Martina razem ze swoją mamą, tatą oraz bratem poleciała do Brazylii by zobaczyć na żywo mecz, w którym Argentyna grała z Belgią.

"Brazylio, powiedz mi jak to jest mieć to wszystko u siebie w domu. Choć upłyną lata to przysięgam, ze nigdy tego nie zapomnę." skandowała z entuzjazmem Martina (17) przed stadionem w Brazylii, gdzie Argentyna wygrała z Belgią 1:0 i zakwalifikowała się do finału Mistrzostw Świata.

Ciudad.com był tam i rozmawiał z aktorką, znaną z roli Violetty, która przybyła wraz ze swoją rodziną
aby zobaczyć Mistrzostwa Świata

Jak się czujesz przed meczem?
Jestem niespokojna, ale na prawdę chcę to zobaczyć.


To pierwszy mecz, na który przyszłaś by zobaczyć jak gra Argentyna?
Tak, to pierwszy mecz, na który przyszłam by zobaczyć jak gra.

Myślałaś, czy jeśli Argentyna wygra, aby przyjść na półfinał, finał?
Ojala, ojalá. Postaram się znaleźć czas aby zobaczyć mecz.

Widziałaś Argentynę już kiedyś na jakimś mundialu czy jest to twój pierwszy raz?
To pierwszy raz kiedy przyszłam oglądać Argentynę i denerwuję się!

Przygotowałaś wszystko, od kapelusza, po koszulę...
Tak, wszystko.

Wynik na dziś?
Bóg chce, żebyśmy wygrali.

Należysz do fali dziewczyn szalejących na punkcie Pocho Lavezziego?
Nie. Kibicuję całej drużynie. ¡Vamos Argentina!

Widać, ze Martinas jest na prawdę wciągnięta w mundial i kibicowanie swojej narodowej drużynie.
  
A wy oglądaliście wczorajszy mecz? Interesuje was mundial, jakim drużyną kibicujecie?

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że Argentynie <333 Moje Włochy niestety nie przeszły dalej :'(
    Dlaczego tu tak mało komentarzy? Ludzie sprężcie swoje 4 litery i komentujcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno cie nie było :)
      Wpadaj częściej, bo zawsze ponosisz na duchu <33

      Usuń
  2. Anonimowy13:48

    Super post!
    Ja nie oglądam mundialu

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:30

    Kocham Tini i lubie mundial! Vamos Argentyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Ja tam lubię tylko Hiszpanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:34

    Szkoda, ze Polska taka słaba!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥