niedziela, 20 lipca 2014

{nr. 674} [Gira mi canción] Quiero

Tak, tak wiem męczymy was tymi ciągłymi tłumaczeniami, ale cóż chcemy zaspokoić każde gusta, gdyż każdy mógł polubić inną piosenkę, widzimy to na głosowaniu na najlepszą piosenkę z płyty "Gira mi canción" (tutaj możecie oddać swój głos).

http://i1.ytimg.com/vi/NhqgbfDGUW8/maxresdefault.jpg

Tym razem postaramy się trafić w gusta fanów Mercedes Lambre i jej piosenki Quiero - Chcę. W tym właśnie poście znajdziecie opracowanie tej ślicznej piosenki.

Lista piosenek, o których możecie poczytać:

03.- Supercreativa
05.- Ser quien soy
11. -Underneath it all

Quiero - Mercedes Lambre


Tekst:

Siento que hoy ya estoy lista

 Digo me siento distinta 
Quiero ser la protagonista 
No hay nada que temer 
Con el amor todo sucede si uno duda, retrocede 
La actitud, todo lo puede
 Y me hace sentir bien

 Para vivir
 Para sonar
 Para sentir 
Parar grita que puedo
 Para poder mirarte y decirte que te quiero
 Para vivir 
Para sonar 
Para sentir 
Parar grita que puedo
 Para poder ser yo  la llams que enciende mi fuego

 El tolon 
El escenario
 El color es mi 
Vestuario Detallar mi Itinerario
 Y ser quien quiero ser
 Digo que no hay nada cierto y todo es transparente
 Digo que puedo cambiar mi vida de repente 

Para vivir
 Para sonar 
Para sentir 
Parar grita que puedo 
Para poder mirarte y decirte que te quiero 
Para vivir 
Para sonar 
Para sentir
 Parar grita que puedo
 Para poder mirarte y decirte que te quiero 
Para poder ser yo  la llams que enciende mi fuego

 Para vivir Para sonar Para sentir
 Para Vivir Para Sonar

http://i1.ytimg.com/vi/fupLLepFGPI/maxresdefault.jpg

Tłumaczenie:

Czuję, że teraz jestem gotowa
By powiedzieć, że jestem inna
Chcę być gwiazdą
Nie ma się czego obawiać
Wszystko dzieje się z miłością
Jeśli z powrotem masz wątpliwości,
Nastawienie może się zmienić
I sprawia że czuję się dobrze.

By Żyć
By Marzyć
By Czuć
Przestań krzyczeć,że mogę
Spojrzeć na ciebie i powiedzieć,  że cię kocham.
By Żyć
By Marzyć
By Czuć
Przestań krzyczeć, że mogę
być połączeniem,  które oświetla mój ogień

Kurtyna
Akcja
Kolorowa jest moja szafa
Szczegółowy jest mój plan
I być tym, kim chcę być.
Mówię nie wszystko jest prawdą i jest przejrzyste.
Mówię, że mogę zmienić nagle swojego życia.

By Żyć
By Marzyć
By Czuć
Przestań krzyczeć, że mogę
Spojrzeć na ciebie i powiedzieć,
  że cię kocham.
By Żyć
By Marzyć
By Czuć
Przestań krzyczeć, że mogę
być połączeniem,  które oświetla mój ogień

By Żyć By Marzyć By Czuć
By Żyć By Czuć


Tłumaczenie wykonał Tini Polonia dla bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com
Kopiowanie surowo zabronione!

O piosence..

Cóż można o niej powiedzieć, jest piękna. Widać, że Ludmiła stara się zmienić i robi to wszystko dzięki miłości, miłości do Federico
. Dla mnie piosenka jest jednym słowem piękna, ale widzę w niej również nutkę delikatności, oraz wrażliwości. Nie mogę się doczekać, gdy nasza kochana Ludmiła skomponuje ten świetny utwór.

I tak doszliśmy do końca. Podoba się Wam piosenka, kto uwielbia Mechi? Czekam na jej grupę fanów w komentarzach ..

6 komentarzy:

  1. Anonimowy18:12

    Super jest ta piosenka. Lubię głos Mechi.
    Tłumaczenie bardzo dobre :) /misia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:56

    Kocham Mercedes

    OdpowiedzUsuń
  3. Post super, cieszę się, że tłumaczysz dla nas te piosenki.
    Uwielbiam Mechi!!!!
    Ta piosenka jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest na prawdę piękna. Jestem nią pozytywnie zaskoczona ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:43

    Ta piosenka jest sliczna koffam mechi a martiny nie nazwidze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥