sobota, 19 lipca 2014

{nr. 670} [Gira mi canción] Underneath it all.

To właśnie wczoraj wyszła na świat nowa płyta z Violetty "Gira mi cancion", a my już możemy posłuchać wszystkich utworów (post tutaj). Każda V-lovers znalazła już swoją ulubioną piosenkę z płyty, a czy wiecie jak ona brzmi po polsku?



"Underneath it all" to jedna z moich ulubionych piosenek z całego albumu. W tym poście znajdziecie opracowanie tej piosenki.


Zacznijmy od samej piosenki :



Tekst piosenki:


No, who knows what it's like?
Behind these eyes, behind this mask
I wish we could rewind
And turn back time to correct the past.

OH baby I wish I could tell you
How I feel but
I can't cause I'm scared to
Oh boy I wish I could say that..

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give It up

No, I'm lost in my mind
Don't want to hide
But I can't escampe
I, I want a new start
Cause you're my true heart
No more masquerades

OH baby I wish I could tell you
How I feel but
I can't cause I'm scared to
Oh boy I wish I could say that..

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give It up

  So I'm putting on a show,
Cause what we have
It's true And I don't want to let it go
I knows that you feel in love
Keep it if you can't see
I know one day you will discorer


OH baby I wish I could tell you
How I feel but
I can't cause I'm scared to
Oh boy I wish I could say that..

Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give It up


Underneath it all
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all
I'm missing you so much
Baby let's not give It up

Tłumaczenie wykonała Tini Polonia dla bloga WORDVIOLETTA.blogspotcom.
kopiowanie surowo Zabronione!!


Tłumaczenie:

No, kto wie, jak to jest?
Za tymi oczami, za tą maską
Chciałabym, żebyśmy mogli zacząć od nowa
I cofnąć czas, aby skorygować przeszłość.



OH kochanie chciałbym ci powiedzieć
Jak się czuję, ale
Nie mogę spowodować, boję się
O rany chciałabym powiedzieć, że
..

Pod tym wszystkim
Ciągle jestem jedyna, którą kochasz
Ciągle jedyną o której śnisz

Pod tym wszystkim
Brakuje mi ciebie tak bardzo,
Kochanie  nie poddawaj się

Nie, jestem zagubiona w moim umyśle
Nie chce ukryć, 
Ale nie mogę uciec
Ja chcę nowy początek
Bo jesteś moim prawdziwym sercem
Nie chce więcej maskarady


OH kochanie chciałbym ci powiedzieć
Jak się czuję, ale
Nie mogę spowodować, boję się
O rany chciałabym powiedzieć, że
..

Pod tym wszystkim
Ciągle jestem jedyną, którą kochasz
Ciągle jedyną , o której śnisz

Pod tym wszystkim
Brakuje mi ciebie tak bardzo,
Kochanie  nie poddawaj się

Więc stworzę show
Bo to co mamy,
To prawda i nie chcę jej zmarnować
I wiem, że czujesz tą miłość
Zachowaj to, jeśli nie można zobaczyć
Wiem, że pewnego dnia odkryjesz

Że pod tym jestem ja

OH kochanie chciałbym ci powiedzieć
Jak się czuję, ale
Nie mogę spowodować, boję się
O rany chciałabym powiedzieć, że
..

Pod tym wszystkim
Ciągle jestem jedyną , którą kochasz

Ciągle jedyną , o której śnisz
Pod tym wszystkim
Brakuje mi ciebie tak bardzo,
Kochanie  nie poddawaj się

Piosenka jest wykonywana przez Martinę Stoessel - serialową Violettę. Piosenka od samego początku podbiła moje serce, gdyż jest piękna i bardzo dobrze wychwytuje motyw miłości. Nie mam pojęcia w jakiej sytuacji Violetta skomponuje tą piosenkę, ale jestem bardzo ciekawa. A Wy?

To już koniec, podobał Wam się post? Co uważacie o tej piosence?
  Czekam na waszą opinię, i przepraszam za jakiekolwiek błędy w tłumaczeniu.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy21:51

    Piosenka jest bardzo piękna. Ma przesłanie i podoba mi się :) /misia
    Tłumaczenie myślę, że jest dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To moja ulubiona piosenka! Jest naprawdę przecudowna...

    magicalsleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy08:45

    Kocham tą piosenkę <3 Ja myślę, że Violetta skomponuje tą piosenkę, kiedy dowie się, że je podejrzenia o zdradę Leona będą niesłuszne i nieprawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:41

    Super tłumaczenie. Wstawcie wszystkie piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne tłumaczenie ♥ Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:51

    cudowna piosenka :) i bardzo głębokie tłumaczenie :D /TYGRYSEK

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥