niedziela, 20 lipca 2014

{nr. 672} [Gira mi canción] Ser quien soy.

Tłumaczenie piosenek ciąg dalszy. Piszecie, że chcecie więcej piosenek i oto są - wszystko dla Was. Tak jak pisała już Word Violetta wykonany dla was wszystkie tłumaczenia. Bądźcie cierpliwi ;)

http://i1.ytimg.com/vi/-Km4V9kCrgE/maxresdefault.jpg

Kolejną piosenka, która zostanie, o której będziecie mogli przeczytać to Ser quien soy - Być kim jestem. Jest to piosenka, która zaskoczyła mnie pozytywnie : swoim tekstem oraz emocjami jakie z niej płyną.

Lista piosenek, o których możecie poczytać:


03. - Supercreativa
11. - Underneath it all


Ser quien soy - Diego Dominguez


Tekst piosenki:

Ahora puedo ver lo que vale
Ser sincero al hablarte de amor
Ir liviano y sin equipaje
Tú inspiración yo mi canción
Ser valiente y tener coraje
No tener quien ahora soy
En la ruta cambía el paisaje
Comienzo a ver el sol

Es el amor lo que arrancó, el dolor
Es mi valor, la fuerza, el corazón
Lo que cambió y estoy mejor, estoy mejor
Por Ti
Por Mi

Ahora puedo ver lo que vale
Ser sincero en mi interior
Transparente y sin maquillaje, me hace mejor
Ahora siento en mi la energía y arriesgarme, a lo que vendrá
Soy mi propio capitan digo donde navegar con mi canción

OH- OHHHHHHHH

Es el amor lo que arrancó, el dolor
Es mi valor, la fuerza, el corazón
Lo que cambió y estoy mejor, estoy mejor, estoy mejor
Por Mi

Hoy decidó ser así
arriesgarme y a decir que si prefiero
Tu sonrisa al mal humor un "Te quiero",
un beso soñador.
Yo guiero

UHHH

Es el amor lo que arrancó, el dolor
Es mi valor, la fuerza, el corazón
Lo que cambió y estoy mejor, estoy mejor, estoy mejor
Por Ti
Por Mi

Tłumaczenie:

Teraz widzę, co to znaczy
Być uczciwym, mówić o miłości
Iść lekkim i bez bagażu
Ty moja piosenka, inspiracja
Być odważnym i mieć odwagę
Nie mam teraz, wiem kim jestem
Na trasie zmienia się krajobraz
Zaczynam widzieć słońce
To  jest miłość, która rozpoczęła ból
Ona jest moim odwagą, siłą, sercem
Coś się zmieniło i jestem lepszy, jestem lepszy
dla Ciebie
dla Mnie


Teraz widzę co to znaczy być szczerym
Przejrzysty i bez makijażu ,
 to sprawia, że
teraz czuję moją energię i mogę ryzykować, no co
jestem swoim kapitanem i mogę powiedzieć
skąd płynie moja piosenka

OH- OHHHHHHHH

To  jest miłość, która rozpoczęła ból
Ona jest moim odwagą, siłą, sercem
Coś się zmieniło i jestem lepszy, jestem lepszy, jestem lepszy 
dla Mnie


Dziś wybieram się, w ten sposób mogę zaryzykować
i powiedzieć, że wolę
Twój nastrojowy uśmiech "Kocham Cię"
i pocałunek, taki marzycielski
Tak chcę

UHHH

To  jest miłość, która rozpoczęła ból
Ona jest moim odwagą, siłą, sercem
Coś się zmieniło i jestem lepszy, jestem lepszy, jestem lepszy 
dla Ciebie
dla
Mnie
Tłumaczenie wykonała Tini Polonia na bloga WORDVIOLETTA.blogspot.com
Kopiowanie surowo zabronione!
                     

O piosence..

Muzyka jaką słyszymy przypomina mi lekko flamenco, co bardzo mi się podoba. Takiej piosenki w całej produkcji
Violetty jeszcze nie było, dlatego piosenka jest tak wyjątkowa. Podoba mi się refren, który pokazuję przemianę Diego. Czy to piosenka dla Violetty? Bardzo prawdopodobne, może chłopak będzie chciał jej pokazać, że się zmienił. Jak sami wiemy Diego wciąż będzie się starał o Violettę, ale również piosenka może być dla kogoś innego.

To już koniec w tym poście. Co myślicie o tej piosence? Komu podoba się piosenka - komentarz.


6 komentarzy:

  1. Piosenka jest bardzo fajna, kojarzy mi się rodeo xD ale tekst i przesłanie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:16

    Super piosenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:48

    boska piosenka a tłumaczenie jeszcze lepsze *_* kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszyłam się :) Moja ukochana piosenka z tej płyty <3 Oby Dieguś był szczęśliwy, najlepiej z Fran :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:03

    Najlepsza piosenka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej śliczna piosenka.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥