niedziela, 20 lipca 2014

{nr 677} [Gira mi canción] Descubri


Coraz więcej wiemy o trzecim sezonie Violetty. Odkrywamy jego tajemnice. Z wydaniem nowej płyty, która jest po prostu pewnym bestsellerem, wiemy, że zapowiadany największy sukces będzie należał w 100% do tego sezonu. Dziś czas na opracowanie historii głównej bohaterki. Piosenka ta, to właśnie opowieść o jej życiu. Chodzi tu o kawałek z numerem 9 na płycie, czyli Descubri.


Piosenka, która chwyciła mnie za serca już za pierwszym razem. Jest to piękne podsumowanie tego postu w wykonaniu Tini. Pod spodem sam kawałek a do niego tekst, oraz tłumaczenie. Zapraszam!




Tekst



Descubri Sobre Mi Espejo 
Que Hay Mas Que El 
Reflejo Que Me Da 
No Hay Manera De Esconderlo

No Hay Razon Que Le 
Gane Al Corazon 
Descubri Que Existe El Miedo
Y Note Que No Me Deja Sonar

Y Hoy Tak Vez Sea El
Momento Exacto
Para Saltar Tomados 
De La Mano 

Y Un Minuto Mas 
Se Que Puedo Sonar
Quiero Cantar 
Decreto El Sueno Real 

Se Que Podemos 
Confiar Y Nada Nos Detendra 
Hoy Quiero Cantar y 
El Miedo no Volvera 

Porque Mi Angel 
Guardian Sabra El 
Camino A Tomar 

Descubri Que El
Sentimento
Es Una Luz Que No 
Puedes Apagar

Y La Vida Es Como Un Cuento
Y El Amor Siempre 
Gana Sobre El Mal 
Y Hoy Tal Vez Sea El 

Momento Exacto
Para Saltar Tomados
De La Mano 

Para Saltar Tomados
De La Mano 

Y Un Minuto Mas 
Se Que Puedo Sonar 
Quiero Cantar 
Decreto El Sueno Real

Se Que Podemos 
Confiar Y Nada Nos Detendra 
Hoy Quiero Cantar y 
El Miedo no Volvera 

Porque Mi Angel 
Guardian Sabra El 
Camino A Tomar

Hoy Quiero Cantar 
Decreto El Sueno Real

Se Que Podemos 
Confiar Y Nada Nos Detendra 
Hoy Quiero Cantar y 
El Miedo no Volvera 

Porque Mi Angel 
Guardian Sabra El 
Camino A Tomar








Tłumaczenie

Odkryłam, że w moim lustrze
Istnieje więcej niż odbicie,
które nie daje mi możliwości,
by ukryć to, że wygrywa serce.
Odkryłam, że Strach
nie pozwoli mi marzyć.
I dziś może być ten właściwy czas
by trzymać się i skoczyć
I minutę dłużej nie mogę marzyć.



Dziś chce Śpiewać.
Spełniać Marzenia
Wiem o tym możemy w nie ufać
I nic nas nie zatrzyma.
Dziś chcę śpiewać
I strach nie wróci
bo mój Anioł stróż
Zna drogę do celu


Odkryłam, że uczucia
światła nie da się ukryć
I życie jest jak opowieść
A miłość zawsze zwycięża nad złem
I dziś może być ten właściwy czas
by trzymać się i skoczyć
I minutę dłużej nie mogę marzyć.


Dziś chcę Śpiewać
Spełniać Marzenia
Wiem o tym możemy w nie ufać
I nic nas nie zatrzyma
Dziś chcę śpiewać.
I strach nie wróci
Bo mój Anioł stróż
Zna drogę do celu


Dziś chcę Śpiewać
Spełniać Marzenia
Wiem o tym możemy w nie ufać
I nic nas nie zatrzyma
Dziś chcę śpiewać
I strach nie wróci
Bo mój anioł stróż
Zna drogę do celu

I jak wam si podoba nowa piosenka? Według mnie jest piękna. Opowiada o całym życiu głównej bohaterki. Jak zmieniła się na przestrzeni 3 sezonów. Z malej skromnej córusi tatusia stała się gwiazda, którą zna cały świat. Oczywiście nie zabrakło wątków o miłości. Leon, Thomas i Diego to oni pomogli jej zobaczyć kim jest. Pięknym momentem jest kiedy śpiewa te słowa:A miłość zawsze zwycięża nad złem. Już każdy wie, że chodzi tu o Leóna- chłopaka, który porwał jej serce prawie na samym początku. Co sądzicie o tym?


Jak wam się podoba post? A jak piosenka? 
Zapraszam do komentowania.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :) Ja na razie idzie ci dobrze na blogu :) Czekam na kolejne tłumaczenie, a co do piosenki jest bardzo fajna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się jak przeczytałam tekst :(;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku. Piękny tekst.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥