poniedziałek, 21 lipca 2014

{nr. 679} [Violetta 3] Oglądnijmy to jeszcze raz.


Zdaje sobie sprawę, że nieliczni mogli oglądać wczorajszy odcinek Violetty, więc mam dla was nagranie całego odcinka (oczywiście reżyserzy nie puścili nam całego odcinka tylko 30 minut). Mam nadzieję, że będziecie chcieli oglądnąć sobie to wspaniałe widowisko.

Tutaj macie całe opracowanie odcinka *KLIK*



Nie będę się więcej rozpisywać, bo wszystko macie w poście który napisałam wcześniej. Cała nasza redakcja liczy na każdy komentarz- to dla nas wiele znaczy.

Podoba wam się ten odcinek? Co sądzicie o tych postach, które się pojawiły?

6 komentarzy:

  1. Anonimowy09:51

    Ja chce mieć niespodziankę więc nie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobał ten odcinek , jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek jak najbardziej super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że dodałaś tutaj na bloga. Nie trzeba szukać po youtubie i już od razu się ma :D

      Usuń
  4. Anonimowy19:50

    bardzo fajny odcinek a zarazem post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:49

    suuper. Dzięki że dodałaś

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥