wtorek, 8 lipca 2014

{nr. 635} [Canción] Te Creo

Każdy kto ogląda serial Violetta zna tą piosenkę na pamięć. Kolejna piękna piosenka o miłości, która pokazuje nam jak ważna jest miłość i zaufanie drugiego człowieka.

Jak wiemy nie każdy umie śpiewać czysto czy bez żadnych fałszów, ale moim zdaniem liczy się jednak gest i pamięć. Więc może i Wy zaśpiewacie Te Creo?



Zacznijmy standardowo od teledysku :




Tekst piosenki:
No sé si hago bien, no sé si hago mal
No sé si decirlo, no sé si callar
Qué es esto que siento tan dentro de mí
Hoy me pregunto si amar es así

Mientras algo me habló de ti
Mientras algo crecía en mí
Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora sé que vivir es soñar

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero, te quiero
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero, te quiero
Que me extrañas con tus ojos
Te creo, te creo

Y cuando te acercas, no sé cómo actuar
Parezco una niña, me pongo a temblar
No sé qué me pasa, no sé si es normal
Si a todas las chicas les pasa algo igual

Mientras algo me habló de ti
Mientras algo crecía en mí
Encontré las respuestas a mi soledad
Ahora sé que vivir es soñar

Ahora sé que la tierra es el cielo,
Te quiero, te quiero
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero, te quiero
Que me extrañas con tus ojos
Te creo, te creo

Que me extrañas, que me llamas
Te creo, te creo
Te quiero, te quiero
Ahora sé que la tierra es el cielo
Te quiero, te quiero
Que en tus brazos ya no tengo miedo
Que me extrañas con tus ojos
Te creo, te creo
Que me extrañas, que me llamas
Te creo, te creo

No sé si hago bien, no sé si hago mal
No sé si decirlo, no sé si callar

Tłumaczenie:

Nie wiem czy to dobrze, nie wiem czy to źle
Nie wiem czy powiedzieć, nie wiem czy milczeć
Czym jest to co czuję wewnątrz mnie,
Dziś pytam siebie,
czy to jest miłość.

Tymczasem coś o tobie mówi mi
Tymczasem coś urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na
moją samotność
Teraz wiem, że żyć
to marzyć

Teraz wiem, że ta ziemia
jest niebem
Kocham cię, kocham cię
Że w twoich ramionach
już się nie boję
Kocham cię, kocham cię
Że już tęsknię za twoimi oczami,
Wierzę ci, wierzę ci

I kiedy się zbliżasz, nie wiem co zrobić
Wiem jestem nieśmiała, zaczynam się bać.
Co się ze mną dzieje? Czy to normalne?
Czy wszystkie dziewczyny czują to samo ?
Tymczasem coś o tobie mówi mi
Tymczasem coś urosło we mnie
Znalazłam odpowiedź na
moją samotność
Teraz wiem, że żyć
to marzyć.

Teraz wiem, że ta ziemia
jest niebem
Kocham cię, kocham cię
Że w twych ramionach
już się nie boję
Kocham cię, kocham cię
Że już tęsknię ta twoimi oczami,
Wierzę ci, wierzę ci
Że też tęsknisz, że zadzwonisz.
Wierzę ci, wierzę ci

Kocham cię, kocham cię
Teraz wiem, że ta ziemia
jest niebem
Kocham Cię, kocham Cię
Że w twoich ramionach
już się nie boję
Że już tęsknię za twoimi oczami
Wierzę ci, wierzę ci
Że też tęsknisz, że dzwonisz
Wierzę ci, wierzę ci.

Nie wiem czy to dobrze, nie wiem czy to źle
Nie wiem czy powiedzieć, nie wiem czy milczeć.

Autor tekstu: Eduardo Frigerio, ClaudioYuste
Kompozytor: Eduardo Frigerio, Federico San Milan
Rok powstania: 2012

Chwyty do gitary

F              C    G           Am
No se si hago bien, no sé si hago mal
F              C  Dm              C
No se si decirlo, no sé si callar;

F              C  G                Am
Que es esto que siento tan dentro de mí,
F              C  Dm           C
Hoy me pregunto si amar es así...

         F  C        G       Am
Mientras algo me hablo de ti,
         F  C      Dm        C
Mientras algo crecía en mí,

      Bb                       Dm
Encontré las respuestas a mi soledad
       Am                C
Ahora sé que vivir es soñar.

       F                         Bb
Ahora sé que la tierra es el cielo,
       Gm
Te quiero,
       C
Te quiero.

            F                   Bb
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
     G
Te quiero,
     C
Te quiero.

              F       Bb
Que me extrañas con tus ojos,
    Gm
Te creo,
     C
Te creo…

F              C    G           Am
Y cuando te acercas; no se como actuar,
F              C  Dm            C
Parezco una niña me pongo a temblar,

F              C  G                Am
No se que me pasa; no se si es normal,
F              C           Dm           Am
Si a todas las chicas les pasa algo igual...

        F  C       Dm      C
Mientras algo me hablo de ti,
         F  C     Dm     C
Mientras algo crecía en mí,

      Bb                       Dm
Encontré las respuestas a mi soledad
       Am                C
Ahora sé que vivir es soñar.

       F                         Bb
Ahora sé que la tierra es el cielo,
       Gm
Te quiero,
       C
Te quiero.

            F                   Bb
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
     Gm
Te quiero,
     C
Te quiero.

              F       Bb
Que me extrañas con tus ojos,
    Gm
Te creo,
     C
Te creo…
                F          Bb
Que me extrañas; que me llamas,
    Gm
Te creo,
    C
Te creo...

Parte Musical...
      F
Te quiero,
      Bb
Te quiero...
      Gm                     C
Ahora sé que la tierra es el cielo,
      F
Te quiero,
   Bb
Te quiero.
 Gm                        C
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
            F             Bb
Que me extrañas con tus ojos,

    Gm
Te creo,
    C
Te creo…
                F        Bb
Que me extrañas; que me llamas,
     Gm
Te creo,
     C
Te creo...

    F            C     G          Am
No se si hago bien;no se si hago ma

 F       C        Dm      Aml,   
No se si decirlo;no se si callar...


Macie już wszystko by zaśpiewać Te Creo, nie zapomnijcie aby śpiewać ją z sercem i dla serca. Nasze uczucia zawsze są bardzo ważne, a miłość niech was rozweseli. Pamiętajcie, że My - Ekipa redakcji zawsze o Was myślimy..

http://i.pinger.pl/pgr390/d04bdf0f0022aa91518d1433/Martina-Stoessel-Te-Creo-1.pngPodobają Wam się takie posty? Śpiewacie te piosenki? Czekam na odpowiedzi ;)

2 komentarze:

  1. Co prawda nie gram na żadnym instrumencie, ale pomysł na posty fajny. Moze nie wstawiaj ich tak często. Może dwa razy w tygodniu, jak myślisz :D ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:00

    Super post :D /misia

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥