środa, 30 lipca 2014

{nr 715} Violetta 3 (Ep 2)



Za nami już drugi odcinek trzeciego sezonu, szczerze mówiąc bliżej nam już do trzeciego odcinka, ale  to nic. Postanowiłam streścić Wam dość szczegółowo co działo się w drugim odcinku V3. Jesteście ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia posta.


A więc, krótkie streszczenie!

Nasza kochana Leonetta zorientowała się, że nie ma jak wylądować. Panika m słowem zabawna, a to jak Leon ją uspokajał wywołało jeszcze większy uśmiech na mojej twarzy. Oczywiście cała ekipa musiała się zabrać na poszukiwanie zakochanych. Fran, Diego i Marco zaczęli szukać ich osobno, reszta ruszyła autobusem. Dziwnym trafem Marco zostawia dwójkę samych i mówi, że on uda się z tamtymi, gdyż mysi jeszcze zadzwonić. Ludmiła jest prze szczęśliwa, że niebezpieczeństwo grozi jej największemu wrogowi. Violetta i Leon wylądowali i przeżywają wspólnie piękne chwile. Zachowanie Natali strasznie mnie denerwuje i irytuje, zachowuje się jak nienormalna (na serio). A Buenos Aires Herman szuka kobiety, którą spotkał na przyjęciu. Andres zaczyna zarywać do dziewczyny od organizacji lotu balonem, lecz ta mówi mu, że ma chłopaka. Diego i Fran gubią się w lesie. W tym samym czasie reszta odnajduje parę. Wszyscy składają Violi życzenia. Ale zaraz, zaraz. Dziewczyna pyta się gdzie jest Fran, a Camila wszystko jej wyjaśnia. Komórka Fran wpada w przepaść, a Diego stara się ją uspokoić. W domu Heramana, Ramallo ma bardzo dziwny sen. Oczywiście w domu biznesmena nie brakuje rodzeństwa La Fonte . Diego i Fran, w końcu znajdują ekipę i wszyscy  wspólnie wykonują piosenkę. Naty i Maxi się godzą. Ludmiła przed występem rozmawia z Violettą, lecz przerywa im Marotti. Kolejny dzień i  wywiad w programie. Leonetta przeżywa swoją pierwszą kłótnię, a Ludmiła już szykuje niespodziankę na wizji. Herman spotyka Priscillę w resteuracjii.

Cały odcinek do obejrzenia.







Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Co myślicie o wczorajszym odcinku? Jakie są wasze odczucia? Jaką scenę lubicie najbardziej?
Podzielcie się z nami swoimi wrażeniami.

13 komentarzy:

  1. Mogę prosić o odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam maila.

      Usuń
    2. ja też. Nie czuję sie komfortowo jak mnie tak traktujecie.

      Usuń
    3. Anonimowy17:23

      Można wiedzieć co się dzieje?

      Usuń
    4. Wszystko w normie. Odpisałam na maila

      Usuń
    5. Najlepiej usuwać komentarze

      Usuń
    6. Usuwam, ponieważ nie chce robić śmietnika pod tym postem. Pisz wszystko na maila.

      Usuń
  2. Anonimowy17:20

    A o co sie kłócili? Bo nie zrozumialam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:33

    Super post :) Czekam na następne odcinki

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny odcinek :) super post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17:44

    hahahaah śmieszne co robicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze, to liczyłam na więcej. Fajnie, że robicie tłumaczenie i w ogóle bardzo mnie to cieszy, nie chcę was hejtować tylko chodzi o to, że to co napisaliście, zrozumiałam z odcinka. Chociaż nie rozumiem hiszpańskiego. Po prostu fajnie by było jakbyście też trochę bardziej zagłębiali się w szczegóły, wiem, że to nie takie hop siup npisać streszczenie, ale jakbyście wtrącili zdanie lub dwa np. oczym rozmawiała Leonetta, albo Diego i Fran, wiecie takie dosłownie co powiedzieli było by fajnie. :)

    Przepraszam za moje wymagania, i chcę jeszcze dodać, że pos tak czy siak super i to nie był hejt :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥