piątek, 4 lipca 2014

{nr. 624} Wszystko o Leonie i Ludmile - czyżby bubel na sklepowych półkach?

Hej, cześć i czołem!
Wczoraj weszłam do Empiku i przy czerwcowym numerze magazynu "Violetta" (już wkrótce recenzja) zauważyłam "Wszystko o Leonie i Ludmile". 9,99 zł - cena przyzwoita, więc uznałam, że kupię. W końcu muszę na podstawie czegoś wykonywać recenzje. :)


Pewnie zastanawiacie się dlaczego "czyżby bubel na sklepowych półkach?". Wszystko wyjawię w rozwinięciu posta. ;)


Okładka jest cudowna. ♥ Biel idealnie komponuje się z serialowym fioletem i odcieniami różu. Plus za super zdjęcie dziewczyn oraz Jorge. ;3


Pierwsza strona bardzo przejrzysta. Nic dodać nic ująć.


Wita nas "wywiad" z Tini i kilka zdjęć. Hmm, mam wrażenie, że gdzieś już to czytałam...


Oo, cześć Jorge! ;) Po stronie łamigłówek widzimy zdjęcie naszego przystojniaka i czterostronicowy wywiad z nim. Nadal mam dziwne deja vu...


Kolejne łamigłówki i kolejny wywiad. Mercedes Lambre wita nas w części zatytułowanej "Razem lepiej".
Kiedy zobaczyłam plakat już wiedziałam co jest grane. Na ścianie w moim pokoju wisi dokładnie taki sam dwustronicowy plakat. I jestem pewna, że nie pochodzi on z tego wydania. Po przeszukaniu violettowych zbiorów w końcu dotarłam do niebieskiego wydania "Za kulisami". Jego recenzja ukazała się na blogu już jakiś czas temu *KLIK*.

I teraz jestem w kropce. Nie wiem czy to wydawnictwo EGMONT sobie z nas zażartowało i wypuściło coś, co już widzieliśmy pod inną nazwą, żeby się sprzedało, czy po prostu padłam ofiarą "błędu w druku".
Dajcie znać w komentarzach co myślicie o całej tej sprawie. A może ktoś z Was ma to wydanie i wygląda ono całkowicie inaczej? (Osobiście czekam na odpowiedź wydawnictwa, więc dam Wam znać.)

7 komentarzy:

  1. Anonimowy12:15

    Też to mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:20

    Nie ma i raczej nie kupię. Szkoda pieniędzy :) /misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się wydaje, że to wszystko robione dla kasy... Disney wziął artykuły i wywiady z innych książek i wkleił tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:08

    Odpisali na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:08

      Bo dla mnie to nabijanie sobie kieszeń kasą!

      Usuń
  5. Ja to mam i za to można sobie wyciąć coś.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥