wtorek, 22 lipca 2014

{nr 676} [Konkurs] Do trzech razy sztuka...

Niecodzienny tytuł posta? Możliwe, a to dlatego, że chcemy poruszyć sprawę konkursów organizowanych na blogu.
Do tej pory zostały zorganizowane trzy konkursy z, taką mamy nadzieję, atrakcyjnymi nagrodami. Tak naprawdę tylko jeden z nich został doprowadzony do końca. Konkursy na zaśpiewanie piosenki oraz wymyślenie scenariusza do pierwszego odcinka trzeciego sezonu, zostały odwołane. Dlaczego?
Otóż do obu zgłosiło się w sumie całe 0 osób.
Wyświetlenia rosną, komentarzy przybywa, redaktorki się starają, aby blog się rozwijał <pomińmy mój udział, bo w ostatnim czasie jest znikomy>. Chcemy Was nagrodzić organizując konkurs, a tu nieprzyjemna niespodzianka, bo nikt się nie zgłasza.
Pamiętacie jeszcze ankietę, która dotyczyła rodzaju konkursu? 31 osób wybrało konkurs wokalny, a bodajże 17 pisarski. Zorganizowałyśmy oba i co?

W związku z tym mamy do Was kilka pytań, na które chciałybyśmy, żebyście udzielili odpowiedzi w komentarzu.
Dlaczego z kilkunastu osób "zadeklarowanych" nie zgłasza się nikt?
Jeśli konkurs, to jaki? (chodzi o rodzaj: wokalny, taneczny, etc.)
Zadanie konkursowe? (wiecie, pisarski, czyli na przykład scenariusz, opis, itd.)
Nagroda? (nagrody rzeczowe, dyplomy, etc. W granicach rozsądku, bo nie mamy możliwości zorganizowania wyjazdu do Buenos na plan czy coś)

Prosimy o szczere odpowiedzi, bo pomoże nam to w dalszej pracy nad blogiem.
Z poważaniem,
Redakcja ;)

5 komentarzy:

  1. Ja wpadłam na pomysł,że fajnie by było jakbyście zorganizowały konkurs rysunkowy/plastyczny, na wykonanie okładki magazynu "Violetta" :) Mam nadzieję,że mój pomysł przypadł Wam do gustu :D

    Zapraszam do siebie -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:53

    Może konkurs aby napisać wywiad z Tini wymyślony z elementami polski ;).
    A nagroda to np. perfumy Violetta.
    Na 100 % brałabym udział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zainteresowałabym się konkursem plastycznym, na narysowanie np. wymyślonej przez siebie okładki książki lub jednej z postaci z "Violetty" - taki portret. Co do nagród to może jakąś książkę, np. Violetta. Photo book.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze taki jakiś plastyczny konkurs, ale żeby można było zrobić to na komputerze też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie wymarzyłam konkurs wokalny, że trzeba napisać własną piosenkę w byle jakim języku,zrobić do niej teledysk, lub przesłać tekst, a nagrodą będzie wywiad na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥