piątek, 18 lipca 2014

{nr. 663} [Zapowiedź] Nowy videoclip Luci Gil

Mimo, że w Violetcie zagrała tylko w kilku odcinkach widzowie ją pokochali. Jako Helena widzimy ją już od pierwszego sezonu. Podbiła serca fanów już wcześniej.

http://lovemusik.org/wp-content/uploads/2013/12/LuciaEntrevista1.jpg

Swoją karierę rozpoczęła w wieku 10 lat, mimo, że jest młodsza od głównej bohaterki serialu Violetta - Tini Stoessel. Ma zaledwie 16 lat, a ma za sobą pierwszy solowy album oraz wydaną książkę.

Lucia ma już za sobą jeden teledysk (do piosenki "Perdi la Apuesta''), tym razem nagra kolejny teledysk (do mojej ulubionej piosenki), która nosi tytuł "Hoy vuelvo a Empezar"czyli ''Dziś zaczniemy od nowa''.. Posłuchajcie tejże oto piosenki :



Piosenka opowiada o nowym życiu, a właściwie rozpoczęciu go od nowa. Lucia przekazuje nam również, że warto walczyć do końca i nie zatrzymywać się w miejscu. Trzeba zawsze o tym pamiętać.
tłum. Nagrywamy, Nagrywamy! #HoyVuelvoAEmpezar #AdrianRodriguez

A teraz kilka zdjęć z TT Luci (zza kulis).

http://photos-b.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/925924_178597642310737_828999615_n.jpg
Bezpośredni odnośnik do obrazkaBezpośredni odnośnik do obrazka
A Wy co sądzicie o piosence? Słyszeliście ją wcześniej? Ja uwielbiam tą piosenkę, mimo, że jak twierdzi wiele osób, głos Luci  jest 'ciężki' dla mnie i tak jest to świetne wykonanie piosenki, która daje kopa.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy14:57

    Fajnie, że Lucia się rozwija... zaraz, zaraz! Czy Lucia to nie po polsku Łucja? /misia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Czasem słucham Lucii i podoba mi się jej głos, jest taki mocny :)
    Mam nadzieję, że Lucia także wystąpi w trzecim sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś specjalnie nie przepadam za Lucią, ale trzeba przyznać, ze ma niezły głos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21:56

    bardzo ładnie śpiewa :) świetny post :D /TYGRYSEK

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucia bardzo ładnie śpiewa. Mam pomysł. Możesz przetłumaczyć tą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. To najlepsza piosenka słyszałam ją i jestem dumna z Luci Gil że postawiła na swoim i pokazała nam świat w którym nie byliśmy i wiele wspomień z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥