niedziela, 27 lipca 2014

{nr 707} Violetta En vivo w Polsce.

TODO ES POSIBLE! Myślę, ze teraz jest to najbardziej trafna wypowiedź. Marzyliśmy o tym od kiedy dowiedzieliśmy się, że Violetta En vivo ruszy w światową trasę.
Wiele razy organizowaliśmy wszelakie akcje by zachęcić obsadę wraz z całym show do zawitania w naszych polonijnych progach. Czy się nam w koncu udało? zapraszam koniecznie do posta!

Violetta u nas stała się ogromnym fenomenem. Nie ma się co oszukiwać serial podbił tysięcy Polskich serc. Najpierw trasa nas ominęła, ponieważ u nas wtedy Violetta dopiero raczkowała. Teraz to już całkiem co innego! Tuż po powtórkach drugiego sezonu, jesienią [przełom października, listopada] będziemy mogli oglądać odcinki trzeciej części przygód bohaterów serialu.

Violetta En vivo w Polsce

Skąd taka teza? W wywiadzie dla Agarrate Catalina Martina Stoessel powiedziała, że trasa Violetta 3   rozpocznie się od wizyty w Niemczech, Rosji, Portugalii i Polsce!. Oprócz tego mówiła o swoim związku z Peterem [bla, bla, bla ciągle to samo] i o tym, co będzie działo się w Violetta 3. Większość informacji, które podała są nam już znane.



Czyż to nie cudowna wiadomość? Od tak dawna czekaliśmy, aż ktoś da nam iskierkę radości odnośnie tego, o czym marzyliśmy od początku.Violetta En vivo była czymś o czym marzyła każda polska V-lover!

Niestety jeszcze nie wiemy gdzie i kiedy odbędzie się show, ale najważniejsze jest to, że będzie!

Podoba się wam post? Co myślicie o Violetta En vivo e Polonia? Chcecie się na nie wybrać?

18 komentarzy:

  1. Anonimowy17:16

    Umarłam! Marzenia się spełniają... Jezu nie mam siły pisać ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:37

    Mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zatkało mnie . super
    a mam pytanie : czy po pierwszym odcinku w Argentynie , wstawicie go na bloga , i trochę go opiszecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po prostu uzupełnimy relację z przedpremiery, ponieważ to był pierwszy odcinek, tylko nie cały :) Tak czy inaczej podsumowanie 1 odcinka V3 się pojawi :)

      Usuń
    2. to super , a pojawi sie caly odcinek

      Usuń
  4. Anonimowy17:59

    Masz rację to cudowna wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze co mnie w życiu spotkało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Muszę tam być!!!
    Spełnienie marzeń!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuuper ja juz chce nie wazne ile bedzie kosztowal bilet ja i tak pojade

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:34

    Zrobię wszystko aby tam być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:36

      Napadne na bank! Hahahaha xD

      Usuń
  8. Nie mogę w to uwierzyć ! :D Czekam na kolejne informacje dotyczące tych koncertów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22:48

    Matko płaczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23:28

    Matko , to jakiś cud ! ♥ Nie wierzę w to co się dzieje , normalnie spełnienie marzeń ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętasz, kiedyś napisałam o tym ale nie wiem. Może nie widziałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałam to pod postem Epizod nie tylko w Barcelonie.
    Pytanie brzmi czy widziałaś ten komentarz.
    Post super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szykuje się miejsce w pierwszym rzędzie !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22:09

    Aaaaaaa....
    <3 popłakałam się ze szczęścia :))))))
    Viola w Polsce nie do wiary :D
    Jestem tak zachwycona, że aż siostra mówi żebym się ogarnęła

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14:35

    Czekam od 4 lat n One Direction. Zaczął się 1 sezon Voli i po pierwszym odcinku pkochałam ją i marzyłam, żeby jak 1D spotkać ją na żywo ...... A jednak MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ <33

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥