czwartek, 24 lipca 2014

{nr. 693} "Destinada a Brillar" - Ludmiła kontra Violetta (Capitulio 1)

Violetta i Ludmiła - odwieczni wrogowie, Martina i Mechi - przyjaciółki na zawsze. Mamy dla Was taki mały pojedynek między wykonami piosenki  "Destinada a Brillar" (oba wykony możemy usłyszeć w pierwszym odcinku V3).


'Destinada a Brillar' czyli 'Stworzona by błyszczeć' jest autorską piosenką Ludmiły. W trzecim sezonie Violetta śpiewa ją za zastępstwo za dziewczyna, gdy ta spóźnia się na show.

Tym razem nie zaczniemy jak zwykle od wykonań lecz tekstu i tłumaczenia piosenki:

Tekst:
Quién le pone límite al deseo
cuando se quiere triunfar
No importa nada, lo que quiero
es cantar y bailar

La diferencia está aquí dentro,
en mi circuito mental
Soy una estrella destinada a brillar

Oh, oh, oh, somos el éxito
Oh, oh, oh, somos magnéticos
Oh, oh, oh, somos lo máximo
Como sea, dónde que sea, voy a llegar.

Quién le pone límite al deseo
cuando se quiere triunfar
No importa nada, lo que quiero
es cantar y bailar

La diferencia está aquí dentro,
en mi circuito mental
Soy una estrella destinada a brillar

Oh, oh, oh, somos el éxito
Oh, oh, oh, somos magnéticos
Oh, oh, oh, somos lo máximo
Como sea, dónde que sea, voy a llegar.



Tłumaczenie:

Kto stawia granice pożądaniu,
Kiedy chce triumfować,
Nic się nie liczy, wszystko czego chcę
To śpiewać i tańczyć.

Różnica jest tutaj
w moim obwodzie umysłu
Jestem gwiazdą stworzoną by błyszczeć

O, o, o mój sukces
o, o, o jest magnetyczny
o, o, o jest maksymalny
Cokolwiek to jest, gdziekolwiek to jest,
dostanę to.

Kto stawia granice pożądaniu,
Kiedy chce triumfować,
Nic się nie liczy, wszystko czego chcę
To śpiewać i tańczyć.

Różnica jest tutaj
w moim obwodzie umysłu
Jestem gwiazdą stworzoną by błyszczeć

O, o, o mój sukces
o, o, o jest magnetyczny
o, o, o jest maksymalny
Cokolwiek to jest, gdziekolwiek to jest,
dostanę to.

http://i1.ytimg.com/vi/UjMyY0QQL7Y/mqdefault.jpg

Wiemy co oznacza piosenka, czas na wykonania dziewczyn:

Ludmiła



Violetta





O wykonaniach:

Występ Ludmiły, jest jak zwykle wielkim show, dała z siebie wszystko, ale taką Ludmiłę już znamy. Nie zaskoczyła nas niczym nowym. Jest to powrót do przeszłość, który bardzo dobrze znamy. Przyznaję występ Ludmiły jest inny, tylko dlatego, że jest to trasa koncertowa i jest dużo efektów specjalnych, ale niestety występ mnie nie porywa. Violetta śpiewała tą piosenkę kilka razy i szczerze mówiąc kaleczyła tą piosenkę już kilka razy, lecz tym razem było inaczej. Viola zaskoczyła mnie pozytywnie. Mimo, że nie jest taką osobą na chwilę stała się zadufaną w sobie egoistką (przepraszam za wyrażenie). Po raz pierwszy dziewczyna zaśpiewała ten utwór tak realnie, bez sarkazmu jaki mogliśmy już nie raz słyszeć. Pomimo, że wykonanie Ludmi było tak jakby z przeszłości bardzo mi się podoba, co do występu Violi był to strzał w  10.




'Soy una estrella destinada a brillar' czyli 'Jestem gwiazdą stworzoną by błyszczeć' - czy te słowa mogła wypowiedzieć Viola.? Myślę, że tak. Po pierwsze jest to tylko piosenka, a po drugie sami wiemy, że dziewczyna nigdy nie pomyśli tak o sobie, gdyż jest osobą, która posiada coś takiego jak pokora, czego nie można powiedzieć o Ludmile. Każdy wie jaka jest, lecz tak naprawdę ona tylko boi się, że ktoś może zająć jej miejsce i nie będzie już 'supernova'

Jak wiemy dziewczyny mają być teraz przyjaciółkami, choć myślę, że Ludmi będzie trochę zła na Viole za to, że przejeła jej występ, choć dziewczyna nie powinna tak postąpić gdyż o mało nie zabiła dziewczyny.

Podsumowując:

Oba wykonania bardzo mi się podobają, lecz minimalnie dla mnie wygrywa wykon Violi, gdyż takiej jeszcze jej nie widzieliśmy, to bardzo miłe zaskoczenie. Co do wykonu Ludmi, miałam poczucie, że co takiego już słyszałam - ale co do całego show to super.

https://i.ytimg.com/vi/iET5Kz2HJX4/mqdefault.jpg

To już koniec tego posta i fikcyjnego pojedynku między dziewczynami. Podobał Wam się post? Mam taką cichą nadzieją, że tak. A teraz Wy w komentarzach napiszcie, które wykonanie wybieracie. Wolicie wykon Ludmiły czy Violetty? Do dzieła!!

7 komentarzy:

  1. Post jak zwykle super:)
    Wolę wykon Ludmiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. post po prostu super .
    obydwa wykony bardzo mii się podobają , i trudna decyzja która jest lepsza .
    ta piosenka pasuje do Ludmi , ale troszkę lepsza była Viola .

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:40

    Ja wybieram Ludmiłę bo Viola nie pasuje do tej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  4. Vilu <3 Ludmiła od 3 sezonów ma praktycznie taki sam wykon ;) a Vilu na prawdę genialnie wyciągała niektóre momenty i bardzo mnie pozytywnie zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:58

    Ludmiła ma przez 3 sezony ten sam wykon z jednego powodu... Wszyscy faworyzują Vilu. Według mnie to żałosne i Ludmiła też powinna mieć coś do zaśpiewania, coś więcej niż 5 piosenek przez cały serial. Wg mnie powinna być zagrożeniem dla Vilu i być drugą gwiazdą U-Mix-u. Ludmiła jest lepsza i koniec (oczywiście to tylko moje zdanie)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥