sobota, 12 lipca 2014

{nr. 646} [The U-Mix Show] Najnowsze wykonania gwiazd z "Violetty".

U-Mix Show to cotygodniowy program telewizyjny ściśle związany z naszym ukochanym serialem "Violetta". W każdym odcinku możemy usłyszeć którąś z gwiazd serialu, w jednej z serialowych piosenek.
Jak do tej pory aby umilić nasz czas swoim śpiewem, w programie pojawiła się Martina, Mercedes, Lodovica, Jorge, Diego, Valeria, czy też Rodrigo, Pablo oraz Ezequiel.W tym poście przedstawię wam wszystkie wykony, który ukazały się w programie na przełomie czerwca/lipca. Zapraszam!

Czym jest The U-Mix Show?

The U-Mix Show to program telewizyjny nadawany na Disney Channel, transmitowany w Ameryce Łacińskiej od 19 maja 2012 roku. Przeznaczony głównie dla dzieci i młodzieży, zawiera monologi, wywiady z gośćmi i niespodzianki, które pojawiają się w całym show. Program poświęcony jest mówieniu o tym, co wydarzyło się w serialu Violetta.

Teraz przejdźmy do wykonów poszczególnych piosenek, które ukazały się na przełomie czerwiec/lipiec na YouTube. Zaczniemy od mojego ulubieńca, a potem kolejność będzie już losowa.

Mercedes Lambre - "Algo se enciende"



Słuchałam tej piosenki już chyba tysiąc razy i nie mogę przestać. Mimo, że znam ją przecież z serialu, to ta wersja o wiele bardziej do mnie trafia, a głos Ludmiły idealnie do niej pasuje.



Myślę, że śliczna blondynka świetnie poradziła sobie z tym utworem. Oczywiście piosenka nosi tytuł Algo se enciende, w serialu została napisana przez ciocię głównej bohaterki- Angie. Jej przesłanie jest na prawdę cudowne i muszę przyznać, ze jest to jeden z moich ulubionych serialowych utworów. Zwłaszcza teraz po wykonie Mercedes.



Jorge Blanco - "Voy por ti"


Jorge Blanco, serialowy León wyszedł na prawdę świetnie śpiewając ten utwór. Trochę inna wersja, ale jakże przekonująca. To właśnie podoba mi się w występach w programie Youmix Show. Gwiazdy zazwyczaj przerabiają podstawowe wersje piosenek na całkiem inne i to dodaje im charakteru. Jorge- naprawdę rewelacyjnie.


Lodovica Comello - "Ven y Canta"


Powiem wam, że głos Lodovici ogółem podoba mi się, aczkolwiek w tym wykonaniu jakoś nie przypadł mi do gustu. Jak dla mnie Lodo trochę skrzeczy i fałszuje. No ale nie jestem jakąś ekspertką w tej dziedzinie, więc nie wiem czy mam rację- piszę jak ja to widzę, a raczej słyszę. Wykon niestety bardzo mi się nie podoba. Myślę, że Dodo po prostu coś nie wyszła, ale to tylko moje zdanie [!]



  Diego Dominguez - "Ser mejor"


Diego, Diego... cóż ja mogę o nim powiedzieć. Cudo. Kocham jego głos [zwłaszcza tutaj *klik*]. Uważam, że idealnie zaśpiewał Ser mejor. Ta wersja bardzo mi się podoba, choć oryginalna wcale od niej nie odbiega.



Zawsze kochałam, kocha i będę kochać Diego. Mam nadzieję, że nadal będzie rozwijał się w muzycznym kierunku i że w trzecim sezonie będzie miał swoja piosenkę.




Vale Baroni e Iván Zavala - "Te sigo esperando"


Na pewno pamiętacie Valerie Baroni, która w drugim sezonie wcieliła się w rolę dziewczyny naprawiającej motory- Lary. Co prawda nie pojawi się ona w trzeciej serii, ale to nie znaczy, ze próżnuje. Rozpoczęła muzyczną współpracę z Ivánem Zavalą i razem z nim rozwija swoją karierę. Tym razem pojawiła się z chłopakiem w programie Youmix Show i razem zaśpiewali piękną piosenkę Te sigo esperando. Uważam, ze wszystko wyszło i jak najlepiej. Nie mam żadnych zastrzeżeń, choć fanką piosenki nie jestem.



A WAM, KTÓRY WYKON PODOBA SIĘ NAJBARDZIEJ?

5 komentarzy:

  1. Anonimowy11:42

    Według mnie Mechi zaśpiewała świetnie, lecz oryginał bardziej do mnie trafia choć ta wersja jest naprawdę niczego sobie. Ja za to strasznie wielbię Jorge i według mnie on zaśpiewał najlepiej ze wszystkich i nie uważam tak tylko dlatego, że go uwielbiam. Podoba mi się to, że on potrafi tak pięknie góry wyciągnąć i nie ma żadnej bariery. Ponadto świetna wersja, Jezuu idealny *w* Lodo ma tendencję do 'krzyczenia' ale zazwyczaj wychodzi jej to znakomicie! Aczkolwiek teraz mocno przedobrzyła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:46

    Przez przypadek opublikowałam :D Jeśli chodzi o Diego to trochę dziwna wersja, ale przez to wydaję mi się, że jest wyjątkowa. On ma bardzo ciekawą barwę głosu, lecz chyba nie do tej piosenki (proszę bez hejtów etc. to tylko moje zdanie (;) Co do Val to jest cudowna i uwielbiam jej głos. Szkoda, że nie będzie jej w 3 sezonie. Fajnie, że się rozwija i idzie dalej być może nie będzie kojarzona jako "mechanik z Violetty". Co do wykonu rownież nie mam zastrzeżeń i sądzę, że świetnie ją wykonali! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Mi najbardziej podobał się Jorge, potem Diego. Lodo faktycznie trochę chyba przedobrzyła i nie wyszło jej to zbyt dobrze :( Uwielbiam Mechi i jej barwę głosu- poszło jej na prawdę dobrze ♥
    Fajnie, ze Val sie rozwija i słychać o niej. Pablo [1 sezon Tomas] zrezygnował z "Violetty" by rozwijać swoja karierę, a ani widu ani słychu o nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:17

    Moim zdaniem Lodo wyszła najgorzej... a najlepiej... hymm.. chyba Diego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, zapraszam na mojego bloga www.tinistas-v-loverspl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥