wtorek, 9 września 2014

{nr.794} Nowy teledysk Luci Gil w duecie z Adrianem Rodriguezem


Wiele osób zna i kojarzy Lucię - gra siostrę Naty w serialu Violetta. Doskonale wiemy, że jest utalentowana i ma za sobą debiutancką płytę, który każdy może słuchać za pośrednictwem internetu. Niedawno wyszedł na światło dzienne teledysk do jednej z jej piosenek 'Hoy Vuelvo A Empezar' wykonywany w duecie z Adrianem Rodriguezem.

Już wcześniej pisaliśmy o przygotowaniach do teledysku, możecie przeczytać o tym *tutaj* .Teledysk trafił do serwisu youtube.com  6 września, na dzień dzisiejszy ma ponad 10 tys. odsłon oraz prawie 150 komentarzy.Piosenka nie przypadła wszystkim do gustu, z tego względu, że głos Luci jest 'ciężki', ale jak sami wiecie jestem fanką dziewczyny i jej głosu i dla mnie teledysk jest bardzo dobry, no ale cóż, ostateczne zdanie należy do Was. Oceńcie sami:




<zdjęcia>












Takim sposobem, doszliśmy do końca posta. Podoba Wam się piosenka Luci i Adriana? Jakie jest Wasze zdanie? Czekam na komentarze.

3 komentarze:

  1. Anonimowy23:02

    Wprawdzie piosenka ta to nie moje klimaty, ale teledysk do niej bardzo mi się podoba. No i Lucia ma kawał głosu - zazdroszczę :)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta piosenka, ale głos Luci nie bardzo...

    lodovica-comello-polonia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥