czwartek, 4 września 2014

{nr. 786} Odliczanie rozpoczęte - Lodovica


Każdego z Was pewnie dziwi taki tytuł na blogu, właściwie zapewne nie wiecie z czym on może być związany. Otóż wszystko już wyjaśniam. Tytuł posta wiąże się z naszą kochaną i bardzo uzdolnioną Lodovicą, która rozpoczęła swoje odliczanie do nowego videoclipu.


O całym klipie pisaliśmy już w tym poście *klik* - znajdziecie w nim więcej informacji..

A teraz wielkie odliczanie!!
Tłum. #IOnlyWannaBeWithYouVideo WKRÓTCĘ!

No i po tym wpisie, każdy już wiedział, że za niedługo zobaczymy upragnione video, ale jak pamiętamy wcześniejszy klip 'Otro dia mas' zapowiadany był prawie przez 2 tygodnie, lecz tym razem Lodo postanowiła przyśpieszyć nasze oczekiwania.







Co mi się podoba w takich zapowiedziach? To, że każde zdjęcie, każda zapowiedź jest pozytywna, daje nam kolejne podpowiedzi a przede wszystkim na zdjęcia możemy widzieć cudowną Lodo, która dla mnie prezentuje się fenomenalnie.

A wy co myślicie o tym pomyśle? Komu się podoba, a kto jest przeciw?



6 komentarzy:

  1. Super post. :) Jestem szczęśliwa. Mam pytanie jak dodajecie wpisy z twitterów? Ja też mam bloga i chciałbym coś dodać. A i przepraszam za spam ale proszę nie usuwać. Proszę. swiatvlovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:51

      wpisy z twittera dodajemy za pomocą kodów html, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej napisz mi na priv ;)

      Usuń
  2. Video już jest ;) Świetny klip :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już obejrzałam. Hmm... Bardzo prosty teledysk, ale... Videoclipy do Universo i Otro dia mas podobały mi się bardziej. Nie wiem dlaczego, coś mi się w tym nowym nie podoba.

    lodovica-comello-polonia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio zdjęcia!! ;) Lubi ktoś piosenkę 'para siempre' - Lodo?

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥