niedziela, 21 września 2014

{nr.815} Hola!

Zanim się Wam przedstawię bardzo chciałabym podziękować redakcji Word Violetta za przyjęcie mnie na okres próbny. Dam z siebie wszystko i obiecuję nie zawieść. 
Mam na imię Patrycja i mam 13 lat. Mieszkam w Warszawie. Interesuję się muzyką gram na gitarze i śpiewam. Również bardzo lubię plastykę , uwielbiam rysować i bardzo często biorę udział w konkursach plastycznych. 
Można powiedzieć że mam duszę artystki. Uwielbiam modę , chyba jak każda dziewczyna lubię ładnie wyglądać. Bardzo lubię też pisać. Prowadzę bloga , ale prawie nikt na niego nie wchodzi , dlatego wzięłam udział w naborze do tego bloga. Oprócz bloga lubię pisać opowiadania , nie chwaląc się pisanie opowiadań wychodzi mi genialnie , zawsze w szkole z opowiadań dostaję 6 czy 5+. Jeśli chodzi o mój charakter to jestem miła , chętnie pomagam innym , jestem uparta i zawsze zażarcie bronię swojego zdania , o ile to co robię ma sens angażuję się w to , a moi przyjaciele zawsze mogą na mnie liczyć. Umiem dochować tajemnicy , zwracam uwagę na szczegóły i tego trzymam się również w pisaniu postów. Nienawidzę kłamstwa , wolę najgorszą prawdę niż kłamstwo. Ale oprócz zalet mam też wady. Jestem niezdarna , nie potrafię zbyt długo usiedzieć w jednym miejscu , często zapominam o ważnych rzeczach , które muszę zrobić i to chyba moja najgorsza wada. Jeśli chodzi o moją przygodę z serialem to Violettę oglądam dokładnie od 14 lutego 2013 roku , kiedy został wyemitowany przedpremierowy odcinek pierwszego sezonu Violetty. Moją ulubioną postacią jest Federico , po prostu uwielbiam go. Moim ulubionym aktorem z Violetty jest odtwórca roli Federico czyli Ruggero  Pasquarelli. I wcale nie lubię go dlatego że gra moją ulubioną postać , lubię go za to że ma poczucie humoru , jest przystojny , ma fajny styl , jest świetnym aktorem , świetnie tańczy i jego głos. Daję słowo że jak tylko słyszę kiedy Ruggero śpiewa to aż mi ciarki przechodzą. Pewnie jak każdy/a z Was mam swoją ulubioną parę , którą jest Fedemila. Po prostu ich metafora miłości o dwóch gwiazdach złączonych w jedną urzekła mnie. Ale muszę przyznać że bardzo lubię też Diecescę. Tą parę lubię , ponieważ miłość tej dwójki narodziła się z przyjaźni.

Mój Twitter : @V_Fanka [klik]

To już wszystko co chciałam Wam o sobie napisać. Mam nadzieję że polubicie mnie i moje posty.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy18:49

    Życzę Ci powodzenia na blogu i radości z pisania postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:50

    Cześć, Witam Cię na blogu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również witam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na okresie próbnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i życzę powodzenia!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam na blogu, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także witam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥