sobota, 27 września 2014

{nr. 826} Violetta 3 {Ep 25}


Jak to ten czas szybko leci dopiero był poniedziałek i pierwszy odcinek po przerwie, a tu już koniec tygodnia i wszystkie pięć odcinków za nami. 25 odcinek przyniósł nam wiele emocji, kolejna kłótnia Leonetty, Violetta udająca Roxy czy Camilę, która śpiewa dla Broadwaya. Zobaczcie co jeszcze możemy zobaczyć!

Na samym początku chcę Wam powiedzieć, że nie będzie to streszczenie. Posty z odcinkami będą właśnie wyglądać jak ten. Niestety muszę zrezygnować z jakiego kolwiek streszczenia, gdyż w ostatnim czasie cierpię na brak czasu. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i polubicie również takie posty jak ten.

Zacznijmy od odcinka, gdzie możemy go obejrzeć.. zazwyczaj podaję Wam link , tym razem zrobię wyjątek i wrzucę video z yt.




I oczywiście jak zwykle link :

Violetta 3 Capitulo 25

A więc tak w skrócie. Violetta i Fran w przebraniach poszły na przesłuchania na wokalistkę do zespołu Leona (widzimy tutaj ogromne niezadowolenie ze strony Gery). Spiewającą Roxy (Violette). Uczniów, którzy wybrali się do Pablo, aby go przekonać by wrócił do studia. Ludmiłę, która śpiewa Quiero.Federico, który postanawia dołączyć do zespołu. Ludmi, która chce zająć miejsce Violi po odejściu z You-mixa. Oraz kolejną kłótnie Leonetty.

Najważniejsze momęty 25 odcinka

Roxy (Violetta) i Fausta (Fran) śpiewają 'Underneath it all'


Wiem, pewnie moja opinia Was zapewne zrazi, ale uważam to za wielką klapę. Violetta zaśpiewała to okropnie i strasznie sztywno. A to, że posunęła się do tego by przebrać się za kogoś innego i udawać kogoś kim nie jest jest chamskie. Robi to tylko dla tego, że nie chce widzieć Gery w zespole Leona, oraz po to by go wiecznie kontrolować. Moim zdaniem jest to już nie poważne..

Seba śpiewa Camili piosenkę pt. 'Para Siempre' co oznacza 'Na zawsze'.. wszystkiemu przygląda się Broadway, którego później Camila przeprasza piosenkę 'Somos Invencibles'



Co ja mogę rzec. Uwielbiam Sebę i wiem, że podoba mu się Camila. Zgodzę się z opinią, że jest to trochę nie fair w stosunku do chłopaka dziewczyny. Zachowanie Camili bardzo mi się spodobał.Piosenka, którą zaśpiewała chłopakowi jest piękna i możemy w niej zobaczyć jeszcze więcej miłości między tą dwójką.

Rozmowa Alexa wraz z Gery  (tak, aby wszystko słyszała Violetta)



No nie, ten moment to mnie mocno zdenerwował. Po co on się miesza w  sprawy Violetty i Leona. Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi już tłumacze. Nasz kochany Alex podpuszczał Gery (w rozmowie), że ją i Leona coś łączy. No proszę nie wytrzymam. Serio? To już jest nudne.!

A na koniec mam dla Was jeszcze wykonanie piosenki 'Quiero' - przed Supernovę!



Powiem tutaj w prost. Wielkie WOW! Nie sądziłam, że Ludmiła śpiewa tak pięknie. Brava dla niej!

To już koniec tego postu, mam nadzieję, że Wam się choć trochę spodobał. A wy jak oceniacie ten odcinek? Dla tych, którzy nie oglądali wcześniejszych odcinków mam niespodziankę - na tej stronie obejrzycie je wszystkie *KLIK*

Wszystkie tłumaczenia dialogów jakie chcecie, abym wykonała piszcie pod postami z odcinkami!!

5 komentarzy:

  1. Anonimowy17:03

    Rozmowa diego z francescą

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17:48

    rozmowa Vilu i Leona

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17:57

    Nie musisz przepraszać za to, że nie masz czasu. Większość pewnie wie co to oznacza;) Świetny post./ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:22

    Mi nie podoba się wykonanie Ludmi.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgodzę ze wszystkim co napisałaś Tini Polonia :)
    1) Mnie też się to wykonanie nie podobało. Zresztą, będę chyba jedną z nielicznych osób, którym nie podoba się "Underneath in all". Niby tekst naprawdę romantyczny, wokalnie też ok, ale strasznie mnie męczy słuchanie tej piosenki :/ Być może to wina akcentu Martiny, a może czegoś innego, nie wiem. Ale to wykonanie z wczorajszego odcinka nie poprawiło mojej opinii o tej piosence :(
    2. Co do zachowania Violetty to nie wiem :/ Z jednej strony doceniam to, ze wreszcie, po raz pierwszy od początku serialu, ona walczy o Leóna. Wydaje mi się, ze Gery i jej zainteresowanie Leónem zrobiło genialną rzecz: do Violetty wreszcie dotarło, ze nie jest jedyną kobietą, która może się nim interesować; że innym też może podobać się jego powierzchowność/charakter/sposób bycia i mogą chcieć go zdobyć. Własnie na to czekałam.... :D Ale zgadzam się też, że zachowanie Violetty jest nieuczciwe i niepotrzebne. Jak León to odkryje to będą heca, on zawsze stawiał na szczerość i myślę, że fakt, ze Violetta szpieguje go w przebraniu będzie dla niego szokiem. Nie muszę chyba dodawać, ze León nigdy nie szpiegował Violetty, nawet wtedy, gdy wiedział, że jest z Tomasem czy Diego, czyli facetami, którzy są w niej zakochani (owszem był zazdrosny, ale nie szpiegował). Poza tym zachowanie Violetty określiłabym jako hipokryzję: tak się oburzyła na Germana, że się za Jeremiasza przebierał, a co teraz robi sama? Ano tak, jak powiedział Francesce "to nie to samo (serio???). :/
    3. Ludmiła i Cami zaśpiewały świetnie. Ale Ludmiła była cudna, jej występ wyjątkowo mnie oczarował :)
    4. Alex to taka cicha woda, co brzegi rwie... A Gery nie powinna dać mu się tak podpuszczać. Chyba widzi, ze Leon ma do niej duuużą "przestrzeń osobistą":P A tak tylko się ośmiesza i trochę upokarza. I po co jej to pytam się :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥