piątek, 12 września 2014

{nr. 797} Nowa piosenka Leonetty!

Fani jednej z najlepszych par całego serialu - Leonetty mogą wpaść w zachwyt, gdyż na światło dzienne wyszedł kawałek piosenki tej oto pary. Jak wiemy nowa płyta pojawi się już w grudniu (więcej informacji tutaj), wiemy również, że aktorzy znajdują się w Sevilli gdzie nagrywają ostatnie odcinki serialu (więcej tutaj), to właśnie tam nagrano nagranie z nową piosenką. Nie chcę przedłużać,  więc zapraszam do posta.

Podczas płyty 'Gira Mi Cancion' nie mogliśmy usłyszeć piosenki Leonetty, na którą liczyła duża ilość fanów. Kilka dni temu w internecie pojawił się filmik z nową piosenką tej uroczej i zakochanej dwójki..


Cała piosenka najprawdopodobniej będzie nosiła tytuł 'Me diste alas' czyli przetłumaczone na język polski to 'Dałeś mi skrzydła'. Nie ma co ukrywać piosenka zapewne będzie kolejnym wielkim hitem tej dwójki podobnie jak 'Podemos' czy 'Nuestro Comino'. Nagranie jakie udostępniła produkcja tylko prowadzi fanów do większego zaciekawienia, choć jak sami wiemy najwcześniej za miesiąc (czyli w październiku) będziemy mogli zobaczyć jakiś fragment piosenki (podobnie jak było z piosenką 'En Gira', którą publikowano nam co jakiś czas coraz więcej).


<zdjęcia z backstage>











To już koniec, ale  mam nadzieją, że post spodobał Wam się na tyle, że zechcecie go skomentować. Jakie są moje odczucia? Mam lekkie obawy co do tej piosenki, samo nagranie jest dość kiepskiej jakości, ale czas pokaże jak jest naprawdę, chociaż jak dla mnie to piosenka wpada w ucho.

Jak Wam się podoba nowa piosenka Leonetty? Czego spodziewacie się po nowej płycie?

3 komentarze:

  1. Już ją kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:36

    Fajne zdjęcia Leónetty :)
    Co do piosenki, to nie lubię słuchać urywków, wiec z oceną wstrzymam się do czasu wysłuchania całości :)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥