sobota, 20 września 2014

[nr. 811] Pierwszy milion Jorge!


Nie no jestem pod wielkim wrażeniem wszystkich V- lovers, które pokazały swoją wielką determinację i swoim uporem osiągnęły pierwszy milion dla Jorge. Przez ostani miesiąc swój pierwszy milion świętowali Facu i Alba, natomiast Ruggero świętował dwa miliony polubień w serwisie facebook. Co więcej 45 tysięcy lików w ciągu niecałych 6 dni to wielki wyczyn.

Zapewne wiecie, że Jorge jako jeden z ostatnich z obsady dołączył do facebooka, a w bardzo krótkim czasie zdobył swój pierwszy milion. Sami wiemy, że Jorge rzadko umieszcza informacje, zdjęcia czy filmy na swoim koncie (oprócz vine, które pojawiają się regularnie). Chłopak jest jednym z ulubieńców fioletowego serialu, więc warto mu pogratulować:

Felicitaciones por un milión! - Gratuluję osiągnięcia miliona!
Felicitaciones por alcanzar el primer millón! Mayo había más. Polonia Te Ama Jorge! -  Gratuluję zdobycia pierwszego miliona! Oby było ich więcej. Polonia Te Ama Jorge! ♥

Ale zaraz, zaraz  przecież nie musicie wierzyć mi na słowo, zawsze mogę blefować, oto dowody: 



Osoby, które liczą jeszcze na swój pierwszy milion:

Diego Dominguez - 665 000 like
Pablo Espionza - 537 000 like
Samuel Nascimento - 221 000 like
Xabiani Ponce de Leon - 26 000 like
Nicolas Garnier - 9 000 like

Daliście już like dla Jorge?

Takim sposobem dobiliśmy do końca posta. I tutaj moja prośba, jeżeli nie lubicie takich postów i uważacie je za bezsensowne to napiszcie mi o tym w komentarzu, nie pogniewam więc przeciwnie będę wdzięczna za szczerość. Bo jeżeli nie lubicie czytać takich postów, to ja nie muszę ich pisać, w zamian za nie pojawią się inne. Czekam na waszą opinię ;)

7 komentarzy:

  1. Należy muu się ;) świetny post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:08

    Super post. Pisz dalej takie posty;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie szczególnie interesują tego typu posty, ale czasem fajnie jest być bardziej doinformowanym :D Gratulacje dla Jorge'a! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podobają takie posty. Rzadko śledzę portale społecznościowe, wiec to jedyna szansa, aby się dowiedzieć jak obsada sobie na nich radzi :)
    Ja się pochwalę, że dałam like :) Jorge jest jedną z dwóch osób z obsady, która go ode mnie dostała. Za talent i nienachalny medialnie sposób bycia :)
    PS. Coś mi się zdaje, że Jorge za niedługo będzie miał też milion obserwatorów na twitterze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie posty bardzo mi się podobają, często nie wiem co napisać z takiej okazji i dlatego tego nie robię, dzięki tobie zacznę.. ;)

    Ps. Gratulacje dla Jorge !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję mu. Pisz takie posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To był dobry weekend dla Jorge. Nie dość, że zdobył milion na facebooku, to jeszcze, jako jedyny z całej obsady Violetty, wygrał na KCA Mexico w kategorii, w której był nominowany. Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥