niedziela, 14 września 2014

W tym poście chciałabym podziękować Wam, czytelnikom bloga WordVioletta za kilka bardzo istotnych dla mnie rzeczy i opowiedzieć wam trochę jak to jest gdy ich brakuje. Zapraszam.


Pierwszą i chyba najważniejszą rzeczą za jaką chciałabym Wam podziękować jest sam fakt, że jesteście. Bez Was blog nie miałby jakiegokolwiek sensu. No bo po co pisać coś, czego nikt i tak nie przeczyta. Jest Was naprawdę sporo i dziękuje za to! Wchodząc dzisiaj popołudniu na bloga, na statystyki bardzo mile się zaskoczyłam. Dlaczego? Ilość obserwatorów to 80 osób. 80 osób jest zainteresowanych moją działalnością, blogiem, którego założyłam i który prowadzę wraz z Dominiką [Tini Polonia]. Jest to na prawdę duża liczba! Jest tylko jeden problem. Ilość zainteresowanych nie przekłada się na liczbę komentarzy- w ogóle.

Gdy piszę posta liczę na to, że choć 1/8 obserwatorów zostawi pod nim komentarz. Komentarz, który zachęca do dalszego pisania. A co widzę? Jeden lub dwa komentarze. To na prawdę nie jest miłym widokiem. Już od ostatnich dni zastanawiałam się nad zawieszeniem swojej działalności na blogu. Brak zachęty z waszej strony spowodował, że i ja się zniechęciłam. Bo po co pisać coś, gdy nikt nie da znaku czy mu się to podoba etc,. Nie ukrywam, że nadal nad tym myślę i tak naprawdę czekam jak sprawy dalej się potoczą.

Kolejną rzeczą, za którą chciałabym podziękować to liczba wyświetleń. Do tej pory bloga odwiedzono już ponad 311 000 razy. Jest to naprawdę duża liczba. Doceniam każde wyświetlenie i to jak często wchodzicie na bloga każdego dnia. Niestety tutaj odwiedziny także nie mają pokrycia w komentarzach. Blog odwiedzono jednego dnia ponad 1 000 razy a komentarzy pod pięcioma postami łącznie było 10.

Nie ważne. Przyjdźmy dalej. Chciałam podziękować wam także za te wszystkie komentarze, które jak do tej pory pozostawiliście na blogu pod postami. Nie jest tego dużo, ale cieszę się, że mam stałą grupkę osób, które komentują każdy post- bez wyjątku. Dziękuję! Dziękuję także za wszystkie polubienia na fanpage'u bloga i szkoda, że tak rzadko udzielacie się na asku.

Reasumując jedyną sprawą, która wyraźnie zniechęca mnie do pisania na blogu są komentarze. Zależy mi na nich, ponieważ dzięki nim poznaję waszą opinię na wszystkie tematy. Poprzez to, czy post wam odpowiada, po to co sadzicie o danej sytuacji. Komentarze są tak naprawdę jednym z fundamentów bloga. Bez nich powoli się on rozpada. Nie wiem jak na tą sytuację zapatruje się Dominika, ale mnie ona powoli zniechęca. Nie chcę rezygnować z bloga, ponieważ blogowanie to moja pasja i lubię to robić. Niestety nie potrafię napisać porządnego posta gdy wiem, że i tak nikt go nie skomentuje.

Zdaję sobie sprawę, że pewnie ten mój wywód i tak nic nie zdziała, ponieważ już nie raz próbowałam zachęcić was do komentowania. Czy mam zacząć was nagradzać za każdy komentarz byście je pisali? Na prawdę nie wiem co mam już robić.

Jak na razie nie jestem zbyt często na blogu, bo najzwyczajniej w świecie straciłam radość z pisania. Pisząc to jest mi na prawdę bardzo smutno, że to co sprawiało mi tyle radości już powoli zanika. Nie chcę tego!
Marzę o tym bym pod każdym postem miała masę komentarzy- waszych komentarzy. Napiszecie w nich swoje spostrzeżenia, będziecie zadawać pytania, albo po prostu nawiąże się między nami miła konwersacja.

Na blogu tak na prawdę wszystko jest ważne- wyświetlenia, obserwatorzy, a przede wszystkim komentarze, bo to ich najbardziej brakuje.

25 komentarzy:

  1. Napisałam wszystko tak jak czuję i mam nadzieję, że zrozumiecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to rozumiem. Naprawdę staram się komentować każdy post jaki się ujawnił na blogu. A jest ich bardzo dużo. Tak naprawdę wiem co to znaczy. Proszę, nie rezygnuj. Naprawdę się staracie, dbacie o wygląd ale nie rezygnujcie. Nawet jeżeli będziecie chcieć będę wstawiać 20 komentarzy pod jednym postem. Proszę, zróbcie to dla mnie i innych osób.

      Usuń
    2. Anonimowy19:18

      Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie, proszę, nie róbcie mi tego. Ja normalnie płaczę! ;c Proszę milion razy. Ten blog jest najlepszy, nie można go przebić. Każda jedna literka w poście mnie uszczęśliwia że natrafiłam się na tak wspaniałego bloga.

      Usuń
    4. Nie usuwajcie bloga!!! Jesteście najlepsze!!! Przepraszam, że ostatnio mało komentowałam ale nie miałam czasu... Jesteście najlepsze!!!!! ♥♥♥

      Usuń
  2. Tak jak pisałam powyżej jest szczere i naprawdę pisałam z tymi 20 komentarzami. Jeżeli ludzie nie będziecie komentować, blog się jednym słowem mówiąc: ROZPADNIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc tak, będę pisać teraz pod tym postem komentarze aż będzie 20. Będę pisała co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie, komentujcie! Chcecie nowe posty? Jeżeli tak komentować! nie mam zamiaru tego powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Możecie dać posta o tym, jak się czujecie gdy piszecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:41

      Julka, to nie ma sensu.. ludzie czytają tytuł tylko to co im się podoba, a to, że my gdy piszemy czujemy się jakby w chmurach dla wielu nie ma żadnego znaczenia.. Dziś mogę stwierdzić, że blog jest pod znakiem zapytania, to od Was zależy, czy tak pozostanie..

      Usuń
  6. Anonimowy19:38

    Hej wszystkim, chyba dobrze mnie znacie. Nie chce się rozpisywać, ale znacie sytuację bloga oraz redaktorek. Staramy się jak najlepiej, ale z dnia na dzień jest coraz mniej komentarzy, oraz z dnia na dzień uśmiech z mojej twarzy znika na samą myśl o pisaniu kolejnego posta. Od dawna zastanawiam się od odejściem, nie zrobiłam tego ze względu na Justynę, nie dla Was, widzę, że Wy mnie nie potrzebujecie, gdyż zawsze dostaje od Was w twarz. Nie potrzebuję dużo, pragnę spełniać swoje marzenia, ale wy ostatnio rujnujecie cały mój świat, przepraszama piszę ten komentarz, że łzami w oczach gdyż Wy, redakcja oraz Violetta to całe moje życie. Tylko Wam mogę zawsze powiedzieć, to jest nasz wspólny dom i razem tworzymy rodzinę. Pokażcie Nam, że My dla Was też jeszcze coś znaczymy, Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie naprawdę wiele znaczycie. Postaram się zareklamować bloga, żeby liczba obserwatorów i wyświetleń jeszcze bardziej wzrosła i było więcej komentarzy. Ludzie, czytelniczki ogarnijcie się! Jeżeli lubicie tego boga i chcecie żeby przetrwał komentujcie!

      Usuń
  7. Dziewczyny co Wy mówicie, błagam Was ten blog daje mi naprawdę wiele informacji, nie znam drugiego ak dobrego bloga jak ten.. KOCHAM WAS ;) Wierzę, że zostaniecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śledzę twój blog już od dłuższego czasu i przyznaje się chyba jeszcze nie zostawiłam tu ani razu komentarzu. Ogólnie nie komentuje blogów ale zrobię wyjątek i będę komentować, bo twój blog jest jednym z niewielu najlepszy, polskim blogiem o Violettcie :) Ty jak i Tini Polonia odwalacie kawał dobrej roboty :) Pozdrawiam i proszę nie zawieszaj bloga :C

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero przed chwilą Weszłam na twojego bloga i stwierdzam, że jest świetny. Naprawde masz się czym pochwalić. Jeśli jest was naprawde dwie, to powiem, że odwalacie kupe dobrej roboty. ;) Jestem pod wielkim wrażeniem. Gdy wchodzi się na waszego bloga wyczuwa się rodzinną atmosfere. Naprawde genialny efekt. Nie zawieszaj swojego bloga. Nie ma znaczenia, czy piszesz dla 5,czy 500 czytelników, ważne jest to, że piszesz z serca. Wasze posty są na wysokim poziomie i powiem szczerze, że gdy wejde na komputer, to zaczynam obserwować. Trzymajcie tak dalej. Pozdrawiam, Irmina. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:44

    Nie rezygnujcie z bloga. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zawieszajcie bloga! ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:48

    Wasz blog jest świetny i byłaby wielka szkoda, gdyby został zawieszony lub zlikwidowany... nie róbcie tego proszę.
    Co do komentarzy, ja staram się zostawiać po sobie ślad, ale czasem jest tak, że ciężko zostawić komentarz, i to wcale nie przez lenistwo. Bywa tak, ze się zupełnie nie wie, co napisać, czasami temat w ogóle nie interesuje... np. post o najlepszym selfie Martiny bodajże.... nie znoszę selfie, nie podobają mi się, więc nie skomentowałam... oczywiście mogłabym napisać, że żadne zdjęcie mi się nie podoba, tylko czy to miałoby jakiś sens???
    Ja myślę, że powinnyście sie cieszyć z liczby wyświetleń, bo fakt, że odwiedza was dziennie np. 1000 osób to super sprawa i znaczy, ze ludzie czytają. Ja oczywiście rozumiem, że komentarze są ważne, ale nie demotywujcie sie ich ilością, tylko zachęcajcie dalej, a na pewno ich liczba wzrośnie:)
    Pozdrawiam serdecznie całą wspaniałą Redakcję :)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę, nie usuwajcie. To nie ma sensu. Wiele osób tego nie chce. Mam nadzieję że zrozumiecie mnie. To był cud że natrafiłam się na tak wspaniałego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wasz blog jest naprawdę świetny! Wyglądy są przeboskie, redaktorki sympatyczne i ze sporymi umiejętnościami... Nie wiem czemu Wasi czytelnicy tak mało komentują :c Ale nie usuwajcie bloga,nie opuszczajcie blogosfery! Wasz blog jest jednym z najlepszych! :) Rozumiem,że myślicie iż Was trud włożony w bloga, jest na marne... Również posiadam bloga i wiem, jak to jest.. Tylko,że ja mam trochę inną sytuację, komentarze są, czytelników nie ma :c

    Zapraszam serdecznie! ♥ -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaję bez bicia, że nie komentuję często Waszego bloga :( Od teraz to się zmieni! Obiecuję! Dziewczyny jesteście na prawdę wspaniałe! Może nie zdajecie sobie sprawy z tego jak bardzo Wasz blog jest popularny :D Błagam, nie usuwajcie go :( Tutaj zawsze jest tak przyjemnie i wchodzę tu z wielką przyjemnością :) Postaram się poprawić i więcej komentować :) I oczywiście podpisuję się pod wszystkimi komentarzami nade mną. KOCHAMY WAS I PAMIĘTAJCIE O TYM! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16:51

    Nie usuwaj bloga. Tak szczerze jesteś lepsza pd tych z Violetta Polska. KOCHAMY CIĘ!!!!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie usuwajcie bloga! Ja naprawdę, się staram komentować. ;) Kochamy was ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:50

    ja uwielbiam waszego bloga !

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥