piątek, 26 września 2014

{nr. 823} Dokładna data Violetta 3 w Polsce

Ta informacja była najbardziej oczekiwana przez wszystkie/ch V-Lovers. Od wczoraj, po długich oczekiwaniach, znana już jest data premiery trzeciego sezonu Violetty w Polsce. Informacji o premierze udzieliła nam firma Derform.


Post użytkownika Derform.


Jak wcześniej wspominałam informacja została opublikowana wczoraj, niestety fanpage Derform obserwuję mało osób, dla których informacja o trzecim sezonie byłaby ważna. Więc ogłaszam, iż trzeci sezon Violetty rozpocznie się 10 listopada tego roku. Nie musicie się martwić czy ta informacja jest prawdą , ponieważ firma powiązana jest z serialem jak i z Disney Channel Polska, więc nie sądzę żeby przekazywała fałszywe informacje.


Czy Wy też piszczeliście z radości na wieść o dokładnej daty premiery Violetty 3 ?

6 komentarzy:

  1. Jakie cudaśne zdjęcie Jorge <3
    Kurde, aż mnie nosi jak widzę streszczenia Violetty3. Chcę o tym przeczytać i obejrzeć odcinek po hiszpańsku, ale obiecałam sb, że nie zrobię tego bo nie będę miała niespodzianki jak później puszczą po polsku... XD
    Cudowny blog, obserwuję.
    Dacie jakieś nowe zdjęcia promocyjne do Violetty3? Czy nie ma żadnych nowych? XD
    Jeśli lubisz czytać opowiadania o Leonettcie to zapraszam na mój blog: http://leoniviolettapl.blogspot.com/
    ///Ari <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, chcę obejrzeć odcinek po hiszpańsku, ale nie chcę psuć sobie niespodzianki kiedy będzie emitowany trzeci sezon w Polsce.

      Usuń
  2. Fajnie, że znana jest już data. Choć ja oglądam odcinki po hiszpańsku i nie wiem czy skuszę się na te po polsku. Ale zobaczymy jeszcze jak to będzie z moją weną.
    Ariana, racja cudaśne :D A jest więcej takich w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu!!!!! Jak ja się bardzo cieszę!!!! Data premiery!!!! JUPI!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:30

    Nareszcie się wszyscy dowiedzieliśmy!!!!! Teraz pozostaje czekać prawie cały miesiąc:))))/ monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Kocham Violę!!! Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥