środa, 10 września 2014

{nr. 795} Feliz Cumple Ruggero!


Ruggero urodził się 10 września 1993 roku czyli dzisiaj obchodzi swoje 21 urodziny. My jako jego fani łączymy się w tak ważnym dniu z naszym przystojniakiem z Violetty. Każda fanka zastanawia się co może napisać swojemu idolowi, w tym poście rozwiążemy Wasze problemy. Jeżeli chcecie wiedzieć, co możecie  napisać Ruggerowi to zapraszam do dalszego czytania.

Pamięta o swoich fanach, zawsze miły i uśmiechnięty jak na zdjęciu powyżej - tak to właśnie on ma dzisiaj urodziny. Co musicie zrobić, aby złożyć mu życzenia? To bardzo proste, wystarczy na jego tablicy na twitterze lub facebooku napisać życzenia.. a w tym pomożemy już Wam my. Przygotowałam dla Was kilka zwrotów jakie możecie napisać chłopakowi. (nie zapomnijcie o spamie w całym internecie)

Feliz Cumple Ruggero! - Wszystkiego Najlepszego Ruggero!
Feliz cumpleaños.! Polonia te ama! -Wszystkiego najlepszego. Polska Cię kocha!
100 años! - 100 lat!
Boun campleanno!  Baci di Polacco! - Wszystkiego najlepszego! Buziaki z Polski!
All the best! - Wszystkiego Najlepszego!

Jak zauważyliście macie trzy zwroty po hiszpańsku, jeden po włosku i po angielsku. Mam nadzieję, że użyjecie przynajmniej jednego z tych zwrotów.

A teraz  na zakończenie cała ekipa redakcji składa Ruggero życzenia: 
Boun campleanno!  Baci di Polacco!

5 komentarzy:

  1. Tini, czemu mi nie odpisujesz? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:20

      Przepraszam, ale nie otrzymałam żadnej wiadomości od Ciebie.. :/

      Usuń
  2. Super. Ja już mu złożyłam życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szukacie kogos do redakcji bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Napisz na redakcyjnego maila redakcja.wordvioletta@op.pl :)

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥