sobota, 13 września 2014

{nr. 802} [Violetta 3] Będzie Germangie?

Jak wiemy w trzecim sezonie w życiu Germana pojawia  się Priscilla i to ona ma wyjść za bogatego ojca Violetty a nie Angie (pisaliśmy o tym tutaj). Jednak dzisiaj przedstawie Wam całkiem inne nowe wiadomości na temat Germangie, o którą tak usilnie walczycie od początku nagrań do Violetty 3. Fanów tej pary zapraszam do rozwinięcia post.

Ślub Germana i Priscilli?

Jak pisaliśmy w tym poście *klik* i wszystko wskazuje na to, że to wszystko może być pomyłką. Wiele osób twierdzi, że to nie będzie ślub Germana i Pris lecz Jade i Nicolasa. Zobaczcie i posłuchajcie sami. Joaquien Berthold czyli serialowy Matias umieścił dwa ciekawe zdjęcia na swoim TT, ( z czego jedno zostało usunięte w bardzo szybkim tempie) :


Bezpośredni odnośnik do obrazka



Z drugiego obrazka możecie już zobaczyć, że to nie będzie ślub Germana i Pris, lecz innej pary. Tak wiem, nie przekonuje Was to, tak było również ze mną i dlatego wcześniej nie pisałam tego posta, zaczęłam szukać w internecie i wpadłam na coś ciekawego.





Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

A teraz wróćcie na górę i obejrzyjcie zdjęcia jeszcze raz. Okey, pewnie nie wiecie o co może mi chodzić, więc pomogę Wam. Na pierwszy rzut oka zwróćcie uwagę na to, że na wszystkich tych zdjęciach Priscilla ma taką samą  fryzurę. Widzicie? No dobra, wiem to nic nie znaczy, ale słuchajcie dalej tym razem zwróćcie uwagę na to, że na wszystkich zdjęciach Priscilla ma taką samą sukienkę. Dobra, a teraz o co mi chodzi. Przypatrzcie się uważnie pierwszemu zdjęciu, na którym widać całą sukienką kobiety, wcześniej to zdjęcie nie miało dla mnie żadnego znaczenia, ale czy kobieta w takiej sukni poszłaby  na własne wesele oraz ślub?

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Na zdjęciu powyżej możecie zauważyć, że jest to ta sama sukienka co na wcześniejszych zdjęciach. Obstawiamy, że Jade poprosi Pris, aby ta została jej druhną z tego względu, że nie ma innej przyjaciółki, a Viola i Ludmiła zapewne będą towarzyszyć Pris z tego względu, że ślub Jade musi być perfekcyjny.

Ale nie przegapmy zdjęcia Camili, Fran i Angie.. dlaczego kobieta zakrywa swój strój?

Zdjęcia promocyjne

Wiemy, że pojawiło się już zdjęcie promocyjne Germana i Priscilly, ale zapewne nieliczni widzieli zdjęcie promocyjne Angie i Germana.   Czy to nie jest dziwne? Co knują producenci i reżyser?


Sevilla!


Pamiętamy, że to właśnie do tego miasta udała się prawie cała ekipa serialu, by nagrać ostatni odcinki sezonu jak i ostanie odcinki całego sezonu. Dzięki Clari Alonso wiemy, kto wystąpi w ostatnich odcinkach, oraz kto wyruszył do pięknego miasta jakim jest Sevilla. (Jeżeli chcecie więcej o tym poczytać zapraszam tu oraz tutaj)

Zdjęcie: Próximo destino: SEVILLA.

Violetta, Leon, Fran, German, Maxi, Olga, Angie... i tak dalej, ale moment.. nie ma Priscilly? Czyli w ostatnich odcinkach serialu nie zobaczymy mamy Ludmiły? Jak sami widzicie wszystko jednoznacznie na to wskazuje. Ale w takim razie co z Germangie? A otóż para w Sevilli czuje się bardzo dobrze (oczywiście jeżeli chodzi o nagrania serialu)

<zdjęcia z backstagu>

Zdjęcie: Grabando en Sevilla. Un regalito.

Zdjęcie: Hoy.

A teraz krótkie podsumowanie.. Jak sami widzicie wnioski nasuwają się same, fani Germangie mogę się cieszyć, gdyż śmiało mogę powiedzieć, że serial zakończy się Happy Endem właśnie dla tej pary. Takim sposobem dotarliśmy do końca, mam nadzieję, że mimo dość długiego postu podobał Wam się i nie zanudziłam Was na śmierć.

Co o tym  myślicie? Cieszycie się na myśl o Germangie?

9 komentarzy:

  1. Nie przepadam za Germangie. Od samego początku serialu jestem za Pablangie.


    lodovica-comello-polonia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Germangie powraca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. chociaż jestem za Pablangie, to może w końcu im się uda i będzie z tego coś dobrego :)

    PS. świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż jestem za Pablangie to te odcinki zapowiadają się naprawdę ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:13

    Mnie również opcja Germangie nie cieszy:( Już kiedyś pisałam, co myślę o tym parringu, wiec nie będę się powtarzać. Ale to w sumie było do przewidzenia
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:25

    GERMANGIE♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Germangie para siempre !!!!!!!!!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:12

    Na YT były piosenki z tego wesela i Angie miała jasno niebieską sukienkę i widać było po minie że jest nieco smutna. Ja uwielbiam Germangie i wiem ze będą razem, potwierdzili to! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:49

    Od początku nie widziałam Violi jako siostry Ludmiły :-*Więc ciesze się ze ślubu Gearmangie <3<3<3
    :-* :-*:-*

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥