czwartek, 21 sierpnia 2014

{nr. 760} [Streszczenie] Violetta 3 {Ep 18}


Jestem z Was dumna, bo po raz kolejny zjednoczyliście siłę i oto jest post, który obiecałam. Co w nim zobaczycie?  Tym razem o wiele więcej dialogów, które zostały przetłumaczone specjalnie dla Was. Diecese pod stołem, kłótnie Leonetty i standardowo zazdrosnego Ramallo.



Fran tłumaczy Diego, że Viola i Leon nie mogą zobaczyć ich razem. Diego chce wyjść nie ukrywając się, ale dziewczyna stanowczo mu tego zabrania. Para chowa się przed dwójką pod stołem. W tym czasie Violetta cieszy się z tego, że Leon postanowił jednak wziąć udział w trasie 'En Gira'.



Camila w studi tłumaczy przyjaciołom, że złodziej płyty znajduje się wśród nich. Broadway pyta czy jest tego pewna, dziewczyna nie ma żadnych wątpliwości, Andres potwierdza przypuszczenia Cami. I tu nastaje konwersacja, z której mało rozumiem, ale chodzi coś o to, że to nie możliwe, a później podejrzenie pada na Ludmiłę, która się wszystkiego wypiera, gdyż nie miałaby po co to robić. Maxi, Andres i Broadway nie za bardzo chcę jej wierzyć. Andres zmienia zdanie i stwierdza, że to nie może być ktoś z nich, ale Broadway mówi, że szukali już wszędzie i nigdzie jej nie ma.

W domu Hermana Olga wraz z Beto dochodzą po swoim pocałunku..

Beto: Co tak bije?
Olga : To moje serce

Oczywiście całą romantyczną sytuację psuje nie kto inny niż zazdrosny Ramallo, który sprawia, że para nie może skupić się na rozmowie. Olga  się złości i postanawia wyjść, oczywiście zabierając ze sobą Beto. 'szczerze mówiąc uważam, że Olga wykorzystuje Beto, aby Ramallo by zazdrosny, a przecież wiemy jak wrażliwy jest nasz nieogarnięty Beto'

Alex zostaje sam w studio i znajduje swoje dokumenty na wierzchu, stwierdza, że pewnie to szofer taty je tutaj zostawił.  Zabiera swoje papiery i stara się wyjść, ale w tym momencie do pokoju nauczycielskiego wchodzi Milton i pyta co robi sam w tym miejscu. Chłopak tłumaczy, że szuka Pablo. Milton wie o co chodzi i mówi, że teraz będzie wielką gwiazdą.

Violetta i Leon spokojnie siedzą sobie w kawiarni, a Diego i Fran zastanawiają się jak wyjść spod stołu. Diego płaci rachunek i starają się wyjść na czworaka, gdzie wpadają na kelnera. Chłopak tłumaczy, że szukają soczewek kontaktowych. Gdy ten odchodzi kierują się do wyjścia, ale tam również wpadają na kelnera, który upuszcza tacę. Violetta i Leon patrzą co się dzieje, ale nie rozpoznają przyjaciół.

Szofer ojca Alexa próbuje po raz kolejny zakraść się do pokoju nauczycielskiego, wszystko śledzi chłopak. Gdy widzi Pablo mówi, ze jakiś obcy mężczyzna kręci się po studio i wszedł do pokoju nauczycielskiego. Mówi, że może czeka na kogoś, ale ten stwierdza, że nie był z nikim umówiony.  Pablo wchodzi do pokoju i zauważa mężczyznę, który grzebie w papierach szkoły, natychmiast go wywala i grozi policją.

Fran i Diego spacerują  i rozmawiają o swojej przyszłości. Chłopak uważa, że wszystko jest bardzo p roste, ale dziewczyna ma inne zdanie. Diego jest lekko rozżalony i mówi, że nie rozumie jej postępowania, ta tłumaczy się, że Violetta jest jej przyjaciółką i o niczym nie wie. Chłopak chce powiedzieć o wszystkim Violi i Marco, ale ta twierdzi, że ona tego nie potrafi zrobić, mówi, że nie mogą być razem, nigdy. Ten prosi ją, żeby to przemyślała. 'jakie to romantyczne, ona twierdzi, że nigdy nie będą razem, a ten wybija jej to z głowy' .

Diego: ... ani Violetta ani Marco nie stoją nam na drodze?
Francesca: więc co proponujesz?
Diego: spróbujmy, musimy im powiedzieć.
Francesca: już Ci mówiłam , my nie możemy być razem. Nigdy?
Diego: przemyśl to sobie.
Francesca: ja potrzebuje czasu, nie mogę tak teraz, chcę czasu..
Diego: proszę zaufaj mi, wszystko będzie dobrze..
Francesca: dlaczego nie.. będzie dobrze..

'Akcja w studio Beto i Pablo'

Beto: Pablo, Pablo, Pablo, wybacz mi, wybacz mi, wybacz mi..
Pablo: co?
Beto: wybacz mi.. skłamałem
Pablo: z czym?
Beto: skłamałem..
Pablo: no, ale w czym mnie okłamałeś?
Beto: bo ty miałeś racje, chodziłem taki, taki i buumm..
Pablo: nie rozumiem nic Beto.. co, o co chodzi?
Beto: zakochałem się, zakochałem się i miałeś racje..
Pablo: to bardzo dobra wiadomość
Beto: dobbbra!!

W "ART REBEL" Leon śpiewa piosenkę "Amor en el aire" , całej próbie chłopaka przygląda się zaskoczony Gregorio. Mężczyzna chwali chłopaka, że ciągle robi postępy. Leon dziękuje i mówi, że postanowił wrócić do studio, Gregorio cieszy ta nowina. Tutaj panowie rozmawiają o pasji do muzyki oraz profesjonalizmie w tym zawodzie.

Gregorio : jesteś wielkim artystą, wielkim artystą
Leon: dziękuję..
Gregorio: zaraz po Diego

'haha. no myślałam ,że pęknę jak to usłyszałam, super Gregorio zawsze w akcji'

Natali mówi Ludmile, że Marotti chce stworzyć zespół dziewczyn więc ona musi zaśpiewać z nimi piosenkę. Natalia jest tak chaotyczna, że Ludmiła nie wie o co jej chodzi, więc Camila tłumaczy jej to jeszcze raz. Ludmiła stwierdza, że im odbiło, przecież ona taka supernova miałaby śpiewać z nimi i z Fran, wykluczone. Cami i Nati postanowili, że poszukają kogoś innego, gdy ta ich zatrzymuje i mówi, że się zgadza.

'W "ART REBEL Gery zaczepia Leona"

Gery: Cześć Leon, co u ciebie?
Leon: dobrze, a u ciebie?
Gery: dobrze,  wszystko dobrze..
Leon: Diego jest na zapleczu prawda?
Gery: tak, przyjaciółka zaprosiła mnie na później, chcesz iść ze mną?
Leon: z przyjemnością, ale nie mogę. Violetta wróciła z Hiszpanii i jestem umówiony z nią. Przepraszam.
Gery: okey, nic się nie dzieje.. (tutaj się go o coś pyta, związanego z Art Rebel, a nie wiem o co chodzi)
Leon: tak, ja nie..
Gery: Aha, dobrze dla ciebie. Zobaczymy się później..
Leon: okey, pa..

Diego: Leon uważaj na Gery..
Leon: dlaczego?
Diego: bo jej się podobasz.. chyba, że chcesz ;)
Leon: nie sądzę.. on wie, że jestem z Violettą. Mam do ciebie sprawę.
Diego: dajesz..
Leon: ale to obgadamy z chłopakami..

Ludmiła tłumaczy Cami i Naty, że pomoże im tylko dlatego, że potrzebują jej pomocy. Wchodzi Fran, a Ludmiła zaczyna na nią naskakiwać, że się spóźniła, gdy ta się pyta dlaczego tak się zachowuje, stwierdza (Ludmiła), że ona jest liderem grup. Dziewczyny wyśmiewają ją za ten pomysł. Ta tłumaczy im, że jeżeli zgodziła się z nimi zaśpiewać to jest liderem. Fran szepce jej do uch ,że to był zły pomysł. Dziewczyny śpiewają nową piosenkę.

Leon i Diego przenoszą coś (dokładnie nie wiem co), a Erica szuka Andresa. Chłopaki się z niego śmieją, ale ta mówi, że  miał tutaj być. Do chłopaków przychodzą Broadway i Maxi - Leon po nich zadzwonił, gdyż miał do nich sprawę. Leon mówi, że zaśpiewa w 'En Gira', chłopak chce wznowić zespół, ale chłopcy są sceptycznie do tego nastawieni gdyż nie wiadomo jak to będzie.

W kuchni w domu Hermana rozchodzi się piękny zapach (tylko dla Ramallo), okazuje się, że w kuchni gotuje nowa pomocnica Olgi, a ten widzi, że kobieta siedzi obok mówi, że nikt w tej kuchni nie gotował tak dobrze. Ramallo słodzi kobiecie, ale Olga słuchając tego obok nie może już wytrzymać. Olga nazywa ją dziewczyną Ramallo, ale ta się buntuje i mówi, że nie jest niczyją dziewczyną. Jakby to nie było w kuchni rozpoczyna się kłótnia, czemu stara się zaradzić Herman i Priscilla.

Violettę w domu odwiedza jej ukochany przystojny Leon 'nie mogłam się powstrzymać, musiałam to napisać'


Violetta: co ty tutaj robisz? nie spodziewałam się, że przyjdziesz..
Leon: chciałem Ci zrobić niespodziankę.. co robisz.?
Violetta: staram się wypakować , i troszkę narozwalałam
Leon: troszkę? (z lekkim śmiechem w głosie)
Violetta: dobra może trochę więcej, ale nie jest tak źle..
Leon: pomóc Ci?
Violetta: nie, ja sobie poradzę. Przerzuć to na podłogę i usiądź gdzieś sobie..

W między czasie Herman i Pris rozmawiają w kuchni o Violettcie i Ludmile, o ich wspólnych relacjach i takich bzdurach.
Leon:
A ta dedykacja miłosna od Alexa dla ciebie
Violetta:
Nie, nie wspomina o mnie opowiada o filmie, o historii.
Leon:
To jest więcej niż oczywiste, że to wszystko dla Ciebie.Violetta: León, poważnie. Alex jest mi bardzo wdzięczny za wszystko, co zrobiłam dla niego. On myśli, że jest w Studio, dzięki mnie, dzięki mojej pomocy, ale wiesz, ze ma rodzinę bardzo, bardzo daleko, chcę mu tylko pomóc. Pomagam mu z fortepianem, a ja po prostu nie wiem o co ci chodzi.
Leon:
Nie [nie wiem tego fragmentu] Mam nadzieję, ze mu pomogłaś i przesadziłem trochę.
Violetta:
Co ci się stało?
Leon:
Co się dzieje? Chodzi o to, że w rozmowie z chłopakami ustaliliśmy, ze rozwiązujemy zespół.
Violetta:
Co? Dlaczego?Leon:[tutaj nie do końca jestem pewna] Ponieważ pomysł był Diego i wszyscy się zgodzili.
Violetta: Ale ja nie rozumiem, dlaczego?
Leon:
Ponieważ będziemy w trasie, nie możemy czekać do zakończenia podróży, a potem wrócić po tak długim czasie.
Violetta:
Ale poczekaj. Istnieje przecież wiele różnych możliwości.
Leon:
Wiem, ale decyzja została podjęta. To jest bardzo dobre, nie będę żałować na tej trasie, ale nie mogę przestać myśleć, muszę to zaakceptować.
Violetta:
Ale nie jesteś jedynym, który będzie na tournee.. Maxi, Brodway i Andres...[tego fragmentu nie rozumiem] Mój kochany, rozumiem, rozumiem wszystko co się z tobą dzieje, jesteś smutny. Pasje, wszystko co robisz ale myślę, że powinniśmy wybrać. Trzeba wziąć życie w swoje ręce.
Leon:  Masz
rację.
Violetta:
Dokonujemy wyboru w głębi serca, nie możemy czuć się źle
Leon:
Wiesz, zawsze tak myślę..
Violetta: Jesteś porywający [coś w stylu, że jego uśmiech się jej udziela], nie wiem.
Leon:
Nie trzeba czekać posłuchaj mnie, posłuchaj mnie. Tak, powiedz mi, bo ja nadal uważam, że to ja jestem tym, który może się uspokoić.
Violetta: Nie pocałuję cię, więc nie wiem o czym mówisz.
Leon:
No to czego można się spodziewać?

Do domu Hermana wpada Jade, przeszkadzając tym samym Hermanowi i Pris. Herman prosi kobietę, aby oddała wszystkie zapasowe klucze jakie ma do jego domu. Jak dobrze rozumiem Jade zaprasza Hermana na jej występ, a ten wraz z Pris obiecują, że się pojawią. Jade jest zachwycona i wychodzi.

W studio Pablo opowiada o nowej trasie - 'En Gira' . Cieszy się z powrotu Leona, a Milton dodaje, że Marco nie chciał wziąć udziału w całym wydarzeniu.

Nicolas rozmawia ze swoim szoferze, z ich rozmowy wynika, że mężczyzna nie dowiedział się nic o jego synu. Jade spotyka swojego brata, ten cieszy się na jej widok, bo myślał, że ta o nim zapomniała.

Uczniowie zaczynają próbę, zaczyna się od Supercreativa..





Matias poznaje Nicolasa.. 'to takie mniej ważne, ale napisałam'

'Akcja w studio Fran, Diego i Viola'




Diego: Francesca, ja chciałem..
Fran: Diego, miałeś mnie tutaj nie nachodzić!

Diego: Musiałem tutaj przyjść, chciałem z Tobą porozmawiać,  a na dodatek stęskniłem się za Tobą i dokończyć..
Fran: Ciii!
Diego: rozmowę.
Viola: Diego, hej..
Diego: cześć..
Viola: miło Cię widzieć, co u ciebie?
Fran: co tu robisz?
Viola: no właśnie, po co przyszedłeś?
Diego: jestem trochę zmęczony, wiesz gdzie jest Leon?
Viola:
Tak siedzi tam w sali
Diego: dobra, poszukam Go. Do zobaczenia.
Fran: pa..
Viola: wszystko dobrze? coś się stało?
Fran: tak, Ludmiła to z jej powodu, jestem bardzo zdenerwowana, śpiew z nami i strasznie się rządzi..
Viola: spokojnie, nie będzie tak źle..
Fran: dobrze..
Viola: jestem taka szczęśliwa, strasznie za wami tęskniłam , a nie widziałam was tylko kilka dni..
Fran: ja też, jesteś moją przyjaciółką..
Viola: mogę ci coś powiedzieć?
Fran: co?
Viola: tęskniłam za Diego..
Fran: co?
Viola: nie zrozum tego źle, odszedł ze studio i nie widuję go często. Mimo tego wszystkiego, lubię go, lubię go bardzo..
Fran: lubisz?
Viola: tak, oczywiście. zmienił się, zmienił, ma inne podejście. tak?
Fran: tak
Viola: czy ty mnie wogle słuchasz? coś się dziwnie zachowujesz, coś ci jest?
Fran: nie, nie to wszystko z powodu Ludmiły, muszę iść wszystko sprawdzić, do zobaczenia, pa..

w studio swoja próbę ma także Leon, ze swoją piosenką - ''Amor en el aire''

Antonio stara się przekonać Alexa, aby jednak pojechał z nimi w trasę, mimo, że nie zastąpi Leon jego obecność będzie mile widziana. Chłopak na różne sposoby stara się odmówić, mówi o braku czasu, pieniędzy, o tym ,że nie jest jeszcze gotowy. Antonio stara się go przekonać, a do niego wkrótce dołącza się Violetta, która również próbuje go przekonać, ale bez skutku.

Później jest krótka scenka z Fran i dalej przechodzimy do Alexa. Chłopak wchodząc do sali znajduje zegarek, podnosi go, gdyż nagle do sali wchodzi Andres i zaczyna krzyczeć, że to on jest złodziejem. Do sali schodzą się Broadway, Maxi, Camila i Naty. Chłopak stara się bronić, ale oni go otoczyli. Nagle wpada Violetta i Leon, dziewczyna wierzy chłopakowi i stara się bronić go, czego nie wytrzymuje Leon i wychodzi.

W domu u Hermana w kuchni znowu zastajemy szaleństwo z powodu Ramallo i Olgi.

Do chłopaków (Maxiego, Anresa i Broadwaya ) przychodzi Erica. Chłopaki nagle się zmywają i para zostaje sama. Andres żali się dziewczynie, że oni mu nie ufają, ta na to , że ona mu ufa. Gdy się przytulają dziewczyna wyciąga mu coś w torby (to chyba telefon) - już wiemy kto ukradł płytę.

Fran spotyka się Diego, mówi, że rozmawiała z Marco. Mówi, że Violetta go kocha (jak przyjaciela), ten odpowiada, że darzy ja tym samym uczuciem, ale to już było, mineło. Fran mówi, że wie o tym, ale to wszystko jest dla niej bardzo trudne. Mówi również, że podjęła decyzje... nigdy nie będą razem..

Violetta dogania Leona, ich rozmowa strasznie przypomina kłótnie. Chłopak ma do niej żal, że tak bardzo broniła Alexa , a przecież wie, że on coś do niej czuje. Dziewczyna zaprzecza. Do dwójki podchodzi Alex, który stara się obronić Violettę przed Leonem. Alex i Leon o mało się nie pobiją...

A to już koniec, mam nadzieję, że streszczenie Wam się podobało. Dzisiaj trochę inaczej więcej dialogów niż filmów. Chciałam podziękować Word Violettcie, która przygotowała dla was dialog z leonettą. Piszcie co o nim myślicie, i nie zapomnijcie, że musi się pojawić 15 komentarzy, aby kolejny post się ukazał. Powodzenia.

16 komentarzy:

  1. super streszczenie . fajnie że dodajecie ja na bloga .ja co prawda oglądam , ale nie rozumiem ani słowa :/ z wielką chęcią czytam wszystko co jest na blogu , on jest świetny ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:23

      Ja tak samo, oglądam każdy odcinek online ale nic nie rozumiem, niektórych scen można się domyślić o czym gadają i wgl, ale nie wszystkich :)

      Usuń
  2. Anonimowy00:10

    Dziękuję za streszczenie, zwłaszcza za dialogi, są świetne :)
    Cóż mogę dodać poza tym, co już pisałam pod postem z odcinkiem? Cóż, tego że Gery zapraszała gdzieś Leóna akurat nie zrozumiałam. Dobrze, ze się nie zgodził z nią pójść... Ale i żal mi jej. Zakochała się, a nie ma żadnych szans. Poza tym ma u mnie plusa, że nie gra w takie gierki jak Alex. Choć z drugiej strony uważam też, że León powinien wziąć sobie do serca słowa Diego i mieć się na baczności z Gery... Wiem, że ona na razie nie robi nic, co zmuszałoby go do ostrożności i dystansu wobec niej, ale nigdy nie wiadomo co może się stać. Lepiej mieć sytuacje pod kontrolą i nie dopuścić do ewentualnych wyznań i czynów, które prowadziłyby do nieporozumień i zawstydzenia..
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:22

      Dokładnie! Uważam, że Leon powinien pogadać z Gery, zapytać się czy coś do niego czuje i powiedzieć jej, że jest z Violettą szczęśliwy, że ją kocha i że Gery nie ma na co liczyć. Sprawa by była od razu prostsza. Moim zdaniem Gery jeszcze da popalić Leonettcie. Gery będzie doprowadzać do zazdrości Violette a Alex Leona. I będzie tak przez cały sezon, ale miejmy nadzieję, że nic złego nie zrobią Leonetcie i ani Alex ani Gery nie rozwala ich związku :)

      Usuń
    2. Anonimowy00:42

      Nie uważam, aby już w tej chwili musiał z nią o tym rozmawiać. Gery mu się na razie specjalnie nie narzuca, tak jak Alex Violce, wiec ja osobiście nie widzę powodu, aby przeprowadzać taką (moim zdaniem dość upokarzającą) rozmowę. Ale powinien mieć to na uwadze i trzymać rękę na pulsie, na wypadek, gdyby pogawędka na ten temat okazała się jednak konieczna :)
      A moim zdaniem to Alex da im popalić. Moim zdaniem to taka cicha woda... Nie sądzę zaś, aby Gery grała w takie gierki co Clement, uważam, że to nie w jej stylu. Ale zobaczymy jak to się potoczy.
      A ja bym się cieszyła gdyby Gery doprowadzała Violkę do zazdrości :) :D:) Moim zdaniem dobrze by Violce zrobiła świadomość, że ona jest jedyną opcją Leóna; jest wiele dziewczyn, które chętnie by się nim zaopiekowały :D :P Ale przyznam, ze mam dość, że kolejny raz ktoś zakochał się w Violce i ona (oczywiście) tego nie widzi. No ileż można :/
      Kathleen

      Usuń
    3. Anonimowy00:44

      Heh, błąd :) Miało być "(...) dobrze by Violce zrobiła świadomość, że ona NIE jest jedyną opcją Leóna (...)" Sory za niedopatrzenie.
      Kathleen

      Usuń
  3. Anonimowy00:17

    Jesteście wspaniali, że poświęcacie swoj czas aby tłumaczyć te odcinki :) Dialogi z Leonettą najlepsze! (Nie mówie, że pozostałe sa złe, wszystkie są genialne). Według mnie lepiej, że dajecie dialogi niż normalne opisy, ponieważ wtedy lepiej się czyta, więcej można się dowiedzieć, bardziej szczegółowe streszczenia są lepsze :)

    Jeżeli chodzi o te ciągłe kłótnie Leonetty to mam nadzieję, że w końcu się skończą, ale znając Disneya przez cały czas tak bedzie, a jak Alex pojedzie z nimi w trasę i dołączy do ich zespołu to będzie jeszcze gorzej. Leon będzie cały czas zazdrosy o Violette i będa się ciągle kłócić, a pocałunek pewnie będziemy mogli zobaczyć w jednym z ostatnich odcinków jak to zawsze bywa :( Ale przynajmniej mam nadzieję, że się nie rozstana na dłużej. Zawsze lepsza jest kilku odcinkowa kłótnia i ich późniejsze pogodzenie niż to, że mieliby się rozstać na dłużej :) I może w Barcelonie będziemy mogli zobaczyć kilka romantycznych scenek czekam na to :)
    Natomiast jeśli chodzi o Diecesce to mam nadzieję, że już niedługo będą razem, bardzo im kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post. A ty nie śpisz tylko piszesz. Mogłaś zostawić na następny dzień i się wyspać. A, super streszczenie.
    Mi się miło czyta. I super są dialogi, a z Beto i Pablo... To dopiero coś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! dzięki wielkie <3 Ale ty weź, musisz spać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10:30

    Dziękuję za streszczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10:32

    Fajne ! Czekam na następne streszczenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:52

    Jest kilka błędów , ale streszczenie super . Rozmowa Leonetty najlepsza .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej już dobrnęłam do końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będę jedną z pierwszych komentujących :3 a tu proszę- juz 12 komentarzy ! ♥ Super :)
      Streszczenie bardzo dobre fajnie, ze sobie w redakcji pomagacie :) (no to wszystko dla nas, co nie?) Fajnie, ze jest dużo dialogów przez to streszczenie jest jeszcze lepsze i lepiej się je czyta. ♥♥

      Usuń
  10. wspaniale streszczenie ! dziekuje :)
    jestescie super

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥