środa, 27 sierpnia 2014

{nr. 775} Kolejny pokaz mody z udziałem Tini.


AFW 2014
czyli Argentina Fashion Week 2014, tydzień mody w Argentynie, na którym  swoją nową kolekcję prezentował Benito Fernandez. Jeden z największych projektantów rejonu  dwóch Ameryk po raz kolejny na swój pokaz mody zaprosił Martinę Stoessel, która zresztą nadaje się do swojej roli. Sprawdźcie jak tym razem prezentuje się młoda dziewczyna.

#Kilka słów na wstępie.

Co do kolekcji, jestem lekko rozczarowana stylizacjami Tini, jakie przygotował dla niej Benito. Do tego mężczyzna nie trafie wybrał fryzurę dla naszej gwiazdy, moim zdaniem była zbyt 'wylizana'. Cała kolekcja ogólnie prezentuje się znakomicie, a strój Tini komponuje się z pozostałymi stylizacjami. Ale jak sami wiecie jest to tylko moje zdanie, wasza opinia może być inna.

#Zdjęcia z wybiegu

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka







Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
#Backstage

Bezpośredni odnośnik do obrazka





Bezpośredni odnośnik do obrazka

I takim to sposobem dotarliśmy do końca, mogę przyznać że AFW 2014 był zaskakująco zabawny, lecz każdy pokaz mody z udziałem Tini jest wyjątkowy, gdyż przyciąga ona kolejne osoby. Jakie jest Wasze zdanie, podobają Wam się stylizacje Tini?

4 komentarze:

  1. Anonimowy18:03

    Fajny post :) Ale podobają mi się tylko zdjęcia z backstagu: fryzura i makijaż Martiny są bardzo ładne i w moim typie. Zresztą ona ma naprawdę ładną buzię, a w tej fryzurze i makijażu podoba mi si bardzo, bardzo.
    Co innego te stroje z pokazu; są zupełnie nie w moim stylu i nie podobają mi się. Zresztą Martina prywatnie ma równie dziwny gust, ale to tylko moje zdanie. I jeszcze te kopytne buty, ekh, okropnie mi się nie podobają :/
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:37

    Fryzura ewidentnie pasuje do stylizacji jakie nosiła Tini, choć i mi fryzura nie przypadła do gustu. Co innego jej stylizacje, które naprawdę zachwyciły mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdanie fryz jest super ale pokazuje za duża ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Backstage górą!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥