sobota, 23 sierpnia 2014

{nr. 766} [Violetta 3] Powrót Rock Bones


Pamiętacie jeszcze tych chłopaków? Towarzyszą nam już od pierwszego sezonu, i pojawiają się na kilka odcinków. W drugim sezonie był nawet mały paring między Camilą a Sebą 'uwielbiam tą parę'. Po co wrócili w trzecim sezonie i czy los połączy znów Sebe z Camilą?

#Violetta 1

http://i.ytimg.com/vi/XsFglkjIbkw/maxresdefault.jpg

Chłopaki z Rock Bons są dość sławni, a Luca (brat Fran) potrzebuje rozgłosu dla swojej resteuracjii Resó Bar, dlatego sprowadza chłopaków, by dali koncert, aby ci pomogli przyciągnąć mu klientów. Główny wokalista słyszał już o Violetcie, o jej głosie i chce, aby ta zaśpiewała wraz z nimi. Dziewczyna się wstydzi, ale ostatecznie zgadza zaśpiewać z chłopakami.



Chłopaki niestety więcej nie pojawiają się już w tym sezonie.

#Violetta 2

https://i.ytimg.com/vi/5xIytolkDao/maxresdefault.jpg

Chłopaki w tym sezonie pojawiają się na kilka odcinków, gdyż You- Mix organizuje konkurs dla zespołów. Niespodziewanie perkusista zakochuje się w Camili, ale ta szuka swojej zielonej kropi i nie chce się z nim wiązać. Mimo tego wszystkiego, dziewczyna bardzo podoba się chłopakowi, a ten jej. Przej jakieś czas są razem, ale chłopak musi wyjechać w trasę koncertową, utrzymują kontakt, lecz chłopak zrywa z nią przez sms-a. Później wraca, dziewczyna bardzo cieszy się z jego powrotu, ale nie chce do niego wrócić, mówi, że potrzebują czasu.

W 53 odcinku wykonują swoją własną piosenkę 'Tonight'




Violetta bardzo się cieszy na spotkanie starych znajmowych. Wspólnie wykonują utwór ' A los 4 Vientos'




#Violetta 3

http://www.directeens.com.ar/wp-content/uploads/2012/03/Rock-Bones_06.jpg

Chłopaki powracają do Buenos Aires, starają się sprawdzić w 'ART REBEL'. Gregorio początkowo nieche ich nawet posłuchać, ale gdy zaczynają już grać mężczyzna przekonuje się do nich ' co mnie bardzo cieszy'.. Widać, że pewnie zagrzeją miejsca na kilka odcinków, życzę im, aby byli jak najdłużej.



Seba i Camila w Violetta 3?

Czy to ma przyszłość? Myślę, że tak, reżyser mógł napisać dla nich coś dla tej dwójki z tego względu gdy wyszło to zdjęcie:

https://pbs.twimg.com/media/Bm-tmytCEAAV4Oz.jpg

..czytałam na tt, że Sebastian ma zakręcić się wokół Camili i Broadwaya. Ja tak bardzo chce, żeby oni byli razem no śmiało, dajcie nam tą parę, nawet na kilka odcinków.. No plis.. ' przepraszam, chyba trochę mnie poniosło ;)'

A Wy jak podchodzicie do kolejnego pojawienia się chłopaków? Jesteście zadowoleni czy raczej rozczarowni? Chcecie Sebemile? A tak wogle to przepraszam za to, że tak zaczełam pisać o Sebemili, wiecie każdy ma swój gust..

3 komentarze:

  1. Ja też lubię Sebemilę lecz wolę Bromilę. Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Ja raczej jestem za Bromilą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy00:49

    Ja tam sie cieszę, że wrócili :) Broduey znów będzie wydziwiał z zazdrości i będzie kupa śmiechu (przepraszam wszystkich fanów Bromili, sama jestem za nimi, ale sceny zazdrości Brodueya mnie serio śmieszą). Poza tym chłopaki fajnie grają, wiec będzie i coś miłego dla ucha:)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥