piątek, 29 sierpnia 2014

{nr. 781} Violetta Koncert na DVD


Wielu fanów oszalało, na punkcie nowej wiadomości jaką usłyszeliśmy. A mianowicie Violetta Koncert na DVD i to nie zagranicą, lecz tutaj u nas w Polsce. To wspaniała wiadomość dla wszystkich tych, którzy ostatnio zostali pozbawieni Disney Channel. Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem oraz chcesz poznać więcej informacji zapraszam do dalszej części posta.
Muszę przyznać, że to duże ułatwienie dla wszystkich fanów fioletowego serialu, którzy nie będą mogli zobaczyć tego w telewizji lub po prostu chcą mieć kolejny gadżet z serialu. Tak wygląda pudełko z płyta:


A więc oficjalny zakup w marketach Media Markt zakupu płyty DVD Violetta Koncert nastąpi już 12 września,  ale to nie koniec, już dzisiaj możesz dokonać przedsprzedaży przez zakup przez internet. Płyta nie jest zbyt droga, gdyż jej cena wynosi zaledwie 29.99

Co o tej płycie pisze Media Markt?

Uczniowie ze szkoły „Studio 21” – Violetta, León, Diego i inni – wystąpili razem na scenie Mediolanum Forum w Mediolanie i zagrali niepowtarzalny koncert.

Obejrzyj nagranie występu na żywo, na którym wykonane zostały najpopularniejsze piosenki z dwóch pierwszych sezonów twojego ulubionego serialu nadawanego na Disney Channel. Poznaj także kulisy trasy koncertowej, odkryj emocje, jakie towarzyszą artystom tuż przed widowiskiem, dowiedz się, w jaki sposób gwiazdy przygotowują się przed wejściem na scenę oraz jak spędzają swój czas wolny.

Śpiewaj, tańcz i przeżyj jeszcze raz najlepsze momenty z koncertu.
Violetta koncert

Ogólne informacje
Violetta concert
Muzyczny
Amos Mathew
92
Walt Disחey Pictures
Wielka Brytania
DVD
1
Polskie
Hiszpański
16:9 (1.78:1)

A teraz jeżeli chcecie dokonać zakupu przedwczesnego musicie wejść w ten link *klik* - jest to oficjalna strona marketu w Polsce.

A więc to już koniec, mam nadzieję, że informacja Wam się podoba. Mi osobiście sam pomysł na wydanie koncertu na DVD jest genialny. Sama zakupię płytę, a Wy? Co o tym myślicie? Dokonacie zakupu?

5 komentarzy:

  1. Ja nie kupię lub tak... Nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:51

    Faktycznie, cena jest przystępna. Ja jednak nie skorzystam, bo nie jestem fanką oglądania występów, w których większość piosenek leci z playbacku. To mogę zobaczyć na youtube i to jeszcze w lepszej jakości, bo bez tych pisków w tle :/
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście opłaca się kupić :) Ja raczej nie skorzystam, ponieważ widziałam to w kinie :)
    Poza tym ... skoro film wyjdzie na DVD to w internecie na pewno też niebawem pojawi się w dobrej jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać, ja na pewno skuszę się na zakup płyty! <3 Kto by się spodziewał,że będzie taka tania :o :D

    Zapraszam do mnie :) -> http://magicalsleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥