piątek, 22 sierpnia 2014

{nr 762} Kolejne miliony na facebooku!


Obsada Violetty jest znana wszystkim na cały świat, wszyscy wiemy, że każdy jest inny i każdy może sobie wybrać swojego idola. Jedni uważają Martinę za swoja idolkę inni Albę, inni Jorge a jeszcze inni Ruggiero. I to właśnie o nich chciałam dziś napisać czyli o Albie i Ruggero.



Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć co to jest facebook i do czego służy. Ostatnimi dniami dwójka członków obsady violetty przekroczyła swoje miliony polubień. Alba osiągnęła swój pierwszy milion, a Ruggero dobił już do dwóch.




Dowody na moje słowa możecie zobaczyć powyżej, a tak wogle jestem z Was mega dumna, dwie takie akcje i to w tym samym tygodniu..

Pamiętacie jak w styczniu Ruggero obchodził swój pierwszy milion, to właśnie z tej okazji nagrał dość zabawny filmik, myślicie, że tym razem wykombinuje coś innego? .W dniu gdy swoje dwa miliony zebrał Ruggero, napisał na swojej osi czasu :


Post użytkownika Ruggero Pasquarelli.


tłum. Dzień dobry ;) jest nas 2 miliny na facebooku!

Za to Alba napisała:


Post użytkownika Alba Rico Navarro.


tłum. Dziękuję za mój pierwszy milion lików ♥

Czy nie uważacie, że Albie i Ruggero zrobiło się miło gdy tylko weszli na facebooka patrzą a tutaj taka liczba lików. Coś pięknego. A Wy już polajkowaliście ich profile? Jeżeli tak to super, a jeżeli jeszcze nie to nie ma na co czekać. Do dzieła! ;)

4 komentarze:

  1. Ja też już dałam like. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:11

    Super :) Cieszę się, że liczba ich fanów ciągle wzrasta :)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D Też właśnie dałam like ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥