sobota, 23 sierpnia 2014

{nr. 765} Violetta 3 {Ep 20}


Co do tego odcinka to jestem zaskoczona, pozytywnie zaskoczona. Pocałunki i to dwa, spodziewaliście się tego? Diecesca i  Leonetta dały czadu. A poza tym mogliśmy zobaczyć pożegnanie Marco, odpowiedź Olgi na oświadczyny Ramallo, oraz romantycznego Diego. Zapraszam do posta.

Dzisiaj mam dla Was i  link do odcinka i video z You tuba, będziecie mogli sobie wybrać. Oto link:



A tutaj odcinek z yt:




Miłego oglądania, napiszcie co myślicie o odcinku. Czekam na wasze relacje..

3 komentarze:

  1. Anonimowy12:40

    Usłużnie melduję, że pod postem ze streszczeniem odc 19 jest już 15 komentarzy :)

    Czekam na streszczenie. A odcinek obejrzę dopiero gdy będę miała gotowe streszczenie, żebym coś rozumiała :)) ♥
    Tinistas forever ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:22

    Aaaa odcinek rewelacyjny! <333
    W końcu mogliśmy zobaczyć pocałunek Dieceski, aż nie mogłam uwierzyć! Mam nadzieję, że teraz będą w końcu razem bo bardzo do siebie pasują. Szkoda tylko że jak Viola ich zobaczyła to jakoś się z tej sytuacji wykręcili i ona dalej nic nie podejrzewa. Jakby się dowiedziała to może w końcu Fran chciała by być z Diego, no ale niedługo pewnie się o tym dowie i wszystko już będzie jasne :)
    Pożegnanie Marco było takie wzruszające, ale piękne :) Widać że wszyscy sa przyjaciółmi i się bardzo lubią. Nawet Ludmiła na końcu przyłączyła się do współnego przytulasa i śpiewała z nimi <33 Widać, że powoli zmienią się na tą lepszą strone. Według mnie dobrze, że powiedziała Leonowi o tym prezencie od Alexa, powinien wiedzieć a Violetta nigdy by nie wiedziała. Może przez takie sytuacje Violetta nie będzie przyjmowała prezentów od Alexa, nie powinna, żeby nie denerwować Leona. Zreszta dziwne że się niczego nie domyśla.. normalny przyjaciel (za któego podaje się Alex) nie daje przyjaciółce romantycznych piosenek...
    I ta scena Leonetty na plaży <33 Dlaczego im zawsze musi przerywać telefon??? Po ich minach nawet nie było widać zaskoczenia, jakby wiedzieli że coś im przerwie jak zawsze.. echh.. :( No ale później ten pocałunek (awww <33) , którego się nie spodziewałam że się wydarzy :) już 2 w tym sezonie mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej :)
    I to wykonanie Leona w jego piosence najlepsze <33 Teledysk genialny bardzo mi się podoba i mogę go oglądać cały czas <33 Dziewczyny też nieźle zatańczyły. Kojarzy mi się trochę ta choreografia z disco polo, ale i tak bardzo mi się podoba :) I w końcu zobaczyliśmy całe wykonanie Supercreativy Violetty - też genailne, choreografia również mi się bardzo podoba (chociaż wykon Leona i chłopaków chyba nie przebije nic :))
    I ten dziwny telefon do Pabla na koniec, trochę mnie zaniepokoił, ciekawe co się stało.. może coś z Antonio?? Nie wiadomo trzeba czekać..
    Trochę się rozpisałam..ale kończąc chciałam podsumować że odcinek był rewelacyjny, bardzo mi sie podobał. Tylko co mnie zaskoczyło, że nie było zapowiedzi kolejnego odcinka .. czyżby przerwa miesięczna?? Niee :( nie wiem jak ja wytrzymam tyle czasu.. no cóż wiedzieli w jakim momencie przerwać aby trzymać nas w niepewności. Dobra juz kończę bo się rozpisałam :)
    Pozdrawiam I czekam na streszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy01:15

      O extra, życie mi ratujesz :P :) Bo już się obawiałam, ze jestem jedyną, która pisze długie komenty :)
      1) Przepiękny całus Diecesci, awwwww :) Oni w ogóle są przeuroczy :)
      2) Prawie się popłakałam podczas pożegnania Marco, piękny gest ze strony jego przyjaciół. Szkoda, ze Marco odchodzi, wiem, ze w trzecim sezonie był dziwny, ale ja zawsze będę mieć do niego sentyment, bo JAKO JEDYNY NIE ZAKOCHAŁ SIĘ W VIOLCE.
      3) Zgadzam się, też uważam, że Lu dobrze zrobiła. Tak szczerze to myślałam, ze Violka się połapie, że "wielce odważny" coś do niej czuje, po tym jak dał jej te piosenki. Ale jednak nie, co dowodzi tego, ze jest jeszcze bardziej ślepa i naiwna i niż myślałam. W ogóle mi się nie spodobało, że wzięła te piosenki i jeszcze ukryła to przed Leónem. I jeszcze tłumaczy się Fran, ze jej się nie podoba, że León chce jej wybierać przyjaciół :o Nie kochana, on nie chce ci wybierać przyjaciół, on po prostu nie jet ślepy i widzi, do czego to zmierza. Szczerze żal mi Leóna, bo wygląda na to, ze "otra vez" będzie miał powtórkę z rozrywki :/
      4) Szczerze sie uśmiałam z tych niedoszłych pocałunków Leónetty na plaży (German to ma wyczucie, ale za drugim razem, według mnie, zrobił to specjalnie:P). Sam pocałunek niby uroczy, ale nie wzruszył mnie tak jak ten Diecesci. Uważam, ze sceny Leónetty są przesłodzone i oderwane od rzeczywistości, dlatego ten parring z czasem "rusza" mnie coraz mniej.
      5) León jest genialny w "Amor en el aire". Ale ten teledysk mi się nie podobał. Takie piękne wejście, kamera pod światło, León wyglądający jak milion dolców, rozmarzyłam się... a potem zobaczyłam skaczących chłopaków w bąbelkach i ogarnął mnie pusty śmiech... i tak oto prysła magia przepięknej piosenki :/
      6) GENIALNA choreografia do Supercreativy. Naprawdę najlepsza jaką widziałam w tym serialu. Sama "Supercreativa" podoba misie mniej. Jak dla mnie za dużo komputera i wciąż będę sie upierać, ze ta piosenka nie pasuje do Violki.
      7) "Encender nuestra luz" po ostatnim wykonaniu dziewczyn nawet przypadło mi do gustu. Choć nie mam zielonego pojęcia po co do tego choreografia :/
      8) Ten telefon do Pablo... Ciekawe co sie stało. Ja obstawiam śmierć Antonio bądź Marco lub też jakąś katastrofę w studio (pożar?????)
      9) Wkurza mnie Olga. Myślałam, ze przyjmie oświadczyny Ramallo i będzie spokój. Ale nie :/ I biedny Beto znowu będzie zabawką, ekh...
      10) Best of the best odcinka :Diego: "Ale tato, to są Rock Bonesi" Gregorio: A ja jetem Gregorio, i co z tego???" Dosłownie padłam :D:D:D
      Kathleen

      Usuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥