wtorek, 19 sierpnia 2014

{nr. 746} Sesja Jorge Blanco.

Na początek- witam wszystkich czytelników po mojej dość długiej nieobecności! Urlop jak najbardziej mi się udał, ale przyznam szczerze, że już trochę tęskniłam za blogowaniem no i oczywiście za wami! Przez nieobecność narobiło się sporo zaległości, które razem z Tini Polonia postaramy się szybko nadrobić. Właśnie! Mówiąc o zaległościach czy widzieliście już sesje Jorge Blanco?


Ukazała się z początku sierpnia, ale dopiero teraz mam okazję wstawić ją na bloga. Pewnie większość z was już obejrzała ją nie raz! Dzisiaj chciałabym dowiedzieć się jakie zdjęcie trafiło na wasz pulpit lub tapetę telefonu, a także, która fotka najbardziej skradła wasze serca. Zapraszam!


 Jest to pierwsza sesja Jorge i śmiało mogę uznać ją za bardzo dobrą. Mimo, że fanką pana Blanco nie jestem to sesja zdjęciowa jest udana.

A wy co o niej myślicie? Które zdjęcie szczególnie skradło wam serce?

P.S. Cieszycie się choć trochę z mojego powrotu? :)

5 komentarzy:

  1. O jej. Od nowa się w nim zkochałam! Super. Napiszesz mi coś na Hangoust?
    Ps. ja bardzo się cieszę z twojego powotu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:07

    To mój ideał!!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww....... Kocham numer jeden ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdjęcia są świetne <3 każde zdjęcie jest super


    bardzo się cieszę że już wróciłaś <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy19:44

    Jak to się mówi - sam sex! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥