poniedziałek, 25 sierpnia 2014

{nr. 771} [Podsumowanie] TwitCam Lodo i Ruggero


Każdy kto oglądał już twitcam, wie jakie cyrki odstawiła ta dwójka, ale jeśli chcecie dowiedzieć się jeszcze więcej zapraszam do tego posta. Mimo, że całość trwała niecałe 45 minut, byłam w szoku patrząc na liczbę osób, które oglądały twitcam - było nas tylko ponad 3000, ale nie ma się co dziwić, Lodo podała godzinę twitcamu przed 17, a sam twitcam zaczynał się o 18. No, ale cóż, to wszystko za nami, zapraszam do posta.


Bezpośredni odnośnik do obrazka

To już drugi wspólny twitcam tej dwójki, dlatego wiemy, że bez wielkiego wejścia się nie obejdzie. Wparowali z maskotkami Disneya do muzyki 'Piraci z karaibów'. Wynikło małe opóźnienie, jak tłumaczy Lodo, to wszystko wina Ruggero, który musiał jeszcze poprawić fryzurę. Moim zdaniem było to lekko zabawne, szczególnie jak chłopak zaczął się wybraniać. Następnie przywitali się z nami w ich ojczystym języku czyli włoskim. Lodo i Ruggero, szczególnie Ruggero nie byli by sobą, gdyby nie zaczeli popisywać się językami jakie znają.. to było dość zabawne. Zaczynają się pozdrowienia dla fanów i nagle zamarłam.. 6:20 i słyszymy 'Pozdrowienia dla Martyny z Polski' i oczywiście 'Cześć' w wykonaniu Ruggero - (nie no zamarłam jak to usłyszałam, wierzycie w to, że Ruggero zapamiętał nasze przywitanie? byłam w szoku)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Ruggero zaczyna bawić się telefonem i zapowiada niespodziankę, a Lodo czyta kolejne wiadomości, i bam.. 9:26 i Lodo czyta ' Polonia Was Kocha' , i tutaj złapała się za głowę, a Ruggero podśpiewywał sobie nazwę naszego kraju. Później kilka odpowiedzi na pytania fanów, z czego dowiadujemy się, że ulubione owoce Lodo to papaje, mango, kakao, ananas, banan, awokado. Dostali pytanie o piosenkę i zaczęli śpiewać 'Ai se eu te pego' - Michela Teló, a później 'Ven y Canta'. Nie, na tym nie koniec, Ruggero powiedział 'abra kadabra' i wspomniał o gitarze, a ta znalazła się koło niego. Za dwójką partner Lodo - Tomas Goldschmidt zaczął bawić się za nimi kukiełkami, Lodo czytała kolejne wiadomości, a Ruggero bawił się strunami od gitary.



Póżniej nasza kochana Lodo zaśpiewała Universo, a następnie 'Aprendi a decir Adios' z akompaniamentem gitary.  Nie wiadomo skąd pojawiła się tajemnicza niespodzianka, którą okazała się być Alba Navarro (serialowa Naty). Po tym wszystkim, nie można był ich już uspokoić w żaden sposób. Ruggero stwierdził, aby zaśpiewać jego piosenkę z serialu, dlatego śpiewali 'Resceta mi corazón'. Lodo poprosiła chłopaka, żeby zaśpiewał coś co zna również Alba, dlatego cała trójka zaśpiewała' Hoy somos mas'. Czas biegł nieubłaganie i Lodo wraz Ruggero musieli pożegnać Albę, przy czym wcześniej stwierdzili, że z robią sobie wspólnie sweet focie.. Oto kilka z nich..

Bezpośredni odnośnik do obrazka







Żegnają Albę nie obyło się bez wygłupów, Lodo włączyła smutną piosenką, a cała trójka zaczęła udawać, że płacze, aż po chwili Alba zniknęła z naszych  ekranów. A Ruggero i Lodo znów zabrali się za ostatnie czytanie wpisów od fanów. Pozdrawiali ich między innymi z Brazyli, Francji oraz Włoch, chociaż tych ostatnich było równie mało jak nas Polaków. No i nadszedł ten moment gdzie trzeba było pożegnać się z nami, wysyłali nam miliony pocałunków pozdrowień i zniknęli z ekranu.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Podsumowując cały twitcam zapadnie mi na długo w pamięci. Siedząc w pokoju z siostrą, miałam nałożone słuchawki i słuchałam co mówią śmiejąc się w głos, a ta pytała czy coś brałam, że tak się śmiałam do ekranu komputera. Nie obeszło się bez łez, oczywiście ze śmiechu. Ta dwójka to zgrany zespół. Jeżeli jeszcze nie mieliście możliwości obejrzenia tego widowiska, zapraszam Was pod ten link *klik* Miłego oglądania! Czekam na wasze relacje z twitCamu!

3 komentarze:

  1. Anonimowy15:36

    Czyli była zabawa, fajnie :) Ja generalnie nie oglądam twittcamów, ale zawsze czekam na piosenki z nich. Można się przekonać jak śpiewają aktorzy na żywo. I tym razem nie odmówiłam sobie posłuchania "Aprendi a decir adios". Naprawdę świetne wykonanie, jaki ona ma głos (i po co ta komputerowa przeróbka na płycie się pytam????) :)
    Kathleen

    OdpowiedzUsuń
  2. Super było. Oglądałam godzinę po nagraniu na żywo. :) Super było

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam na żywo, było mnóstwo śmiechu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥