poniedziałek, 30 czerwca 2014

{nr.612} [Canción] En Mi Mundo

Nowa seria postów na blogu. Jedna połowa z Was kocha śpiewać, a druga połowa z Was kocha grać na instrumentach. Jak wiecie sama uwielbiam grać na gitarze, kocham muzykę i choć trochę chce przybliżyć Wam moją drugą pasję. Ale zacznijmy od początku Violetty czyli En Mi Mundo.

En Mi Mundo to przewodnia piosenka całego serialu Violetta. Piosenka zyskała wielkie uznanie na całym świecie. Tekst napisano na 28 języków, tak aby każdy na całym świecie mógł ją śpiewać ;)


Może zacznijmy od teledysku tej nadzwyczajnej piosenki. Miłego słuchania :



Dla tych którzy uwielbiają śpiewać mam tekst, rozwijajcie swój talent :

Tekst hiszpański:

¿Ahora, sabes qué?
Yo no entiendo lo que pasa
Sin embargo sé
Nunca hay tiempo para nada
Pienso que no me doy cuenta
y le doy mil una vueltas
Mis dudas me cansaron
ya no esperaré...

Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá

¿Ahora ya lo sé?
Lo que siento va cambiando
Y si el miedo ¿qué?
Abro puertas, voy girando
Pienso que no me doy cuenta
y le doy mil y una vueltas
Mis dudas me casaron,
ya no esperaré...

Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy
Y vuelvo a despertar en mi mundo
siendo lo que soy
Y no voy a parar ni un segundo,
mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar en mi mundo,
siendo lo que soy
Y no voy a parar, (No quiero parar)
ni un segundo (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No, no, no)
Y vuelvo a despertar (No voy a parar)
en mi mundo (No quiero parar...)
siendo lo que soy (No, no, no quiero parar...)
Y no voy a parar (No, no, no quiero parar)
ni un segundo, (No voy a parar...)
mi destino es hoy (No...!)
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que siento, todo, todo...
Nada puede pasar
Voy a soltar todo lo que tengo
Nada me detendrá

Tłumaczenie:

Teraz wiem, że
Nie rozumiem co się dzieje
Jednak wiem
Nigdy nie mam czasu na nic
Myślę, że nie zdaję sobie sprawy
i bardzo się tym martwię
Moje wątpliwości mnie znudziły,
już nie czekam…

I znowu budzę się w moim świecie
czuję, że jestem sobą
I nie przestanę, ani na sekundę
moje przeznaczenie jest dziś
I znowu budzę się w moim świecie
czuję, że jestem sobą
I nie przestanę, ani na sekundę
moje przeznaczenie jest dziś
Nic nie może się zdarzyć
Uwolnię wszystko co czuję, wszystko, wszystko...
Nic nie może się zdarzyć
Uwolnię wszystko to co mam
Nic mnie nie powstrzyma

Teraz już to wiem
To co czuję się zmienia
I jeśli są obawy
Otworze drzwi, wiruję wokół siebie
Myślę że nie zdaję sobie sprawy
i bardzo się tym martwię
Moje wątpliwości mnie znudziły,
już nie czekam…

I znowu budzę się w moim świecie
czuję, że jestem sobą
I nie przestanę, ani na sekundę
moje przeznaczenie jest dziś
I znowu budzę się w moim świecie
czuję, że jestem sobą
I nie przestanę, ani na sekundę
moje przeznaczenie jest dziś
I znowu budzę się w moim świecie
czuję, że jestem sobą
I nie przestanę, ani na sekundę
moje przeznaczenie jest dziś
Nic nie może się zdarzyć
Uwolnię wszystko to co mam
Nic nie może się zdarzyć Zamknij się

Chwyty na gitarę :

D           C    Em                     G
Ahora sabes que, yo no entiendo lo que pasa
D           C    Em                     G
sin embargo se, nunca hay tiempo para nada
D                      C
pienso que no me doy cuenta
Em                      G
y le doy mil y una vueltas
D                 C
mis dudas me cansaron
Em           G
ya no esperare

               D             C
y vuelvo a despertar en mi mundo
Em             G
siendo lo que soy
        D                  C
y no voy a parar ni un segundo
Em             G
mi destino es hoy
              D             C
y vuelvo a despertar en mi mundo
Em              G
siendo lo que soy
           D               C
y no voy a parar ni un segundo
Em             G
mi destino es hoy

D
nada puede pasar
C             Em                 G
voy a soltar todo lo que siento todo todo
D                C
nada puede pasar voy a soltar
Em                   G
todo lo que tengo nada me detendrá


D          C     Em                     G
ahora ya lo se, lo que siento va cambiando
D           C      Em                G
y sin miedo que, abro puertas voy girando
D                    C
pienso que no me doy cuenta
Em                      G
y le doy mil y una vueltas
D                 C
mis dudas me cansaron
Em          G
ya no esperare


y vuelvo a despertar en mi mundo
Em             G
siendo lo que soy
        D                  C
y no voy a parar ni un segundo
Em             G
mi destino es hoy
              D             C
y vuelvo a despertar en mi mundo
Em              G
siendo lo que soy
           D               C
y no voy a parar ni un segundo
Em             G
mi destino es hoy

D
nada puede pasar
C             Em                 G
voy a soltar todo lo que siento todo todo
D                C
nada puede pasar voy a soltar
Em                   G
todo lo que tengo nada me detendrá

Autor Tekstu:  Sebastian Mellino, Pablo Correa and Ezequiel Bauza
Kompozytor:  Luis "Darta" Sarmiento, Sebastian Mellino
Rok produkcji :  2012

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNWTLIgauIMnXkFHG0MbnJ7btIL9wkA4DBC-N8yWwfrSYqQ_ZMG5taXvfejkg1cbtpmYIx6fI4HZJdTzboRHu2YtMqHGe86KzHF3k-JyMu0qKCqUXh3rbZFVfWzq7sHhu8cuzXnVvlcq0/s1600/rrrrr.png

Nie musieliśmy długo czekać na włoską wersję tej piosenki, która równie mocno jak En Mi Mundo łapie za serce.A teraz  Nel Mio Mondo:




Tekst włoski:


Ti confesso che
non so bene
cosa fare.
Forse e perche
non ho tempo
per pensare.
I miei dubbi
sono tanti e
non posso
andare avanti.
Ma ora sono
stanca, non
aspetto piu.

Mi sveglio
ancora qui nel
mio mondo.
QUESTA SONO
IO!
Da oggi io
vivro fino in fondo il
destino mio!
Mi sveglio
ancora qui nel
mio mondo.
QUESTA SONO
IO!
Da oggi io
vivro fino in fondo il
destino mio!

Finalmente lo so,
ascoltero tutto
cio' che provo,
tutto tutto tutto !
Finalmente lo so,
ascoltero tutto
cio' che provo...
Niente mi spaventera'!

E mi accorgo che
quel che sento
sta cambiando.
Tutto intorno a me
ad un tratto
sta girando.
I miei dubbi sono
tanti e non
posso andare
avati.
Ma ora sono
stanca, non
aspetto piu.

Mi sveglio ancora
qui nel mio mondo.
QUESTA SONO IO!
Da oggi io
vivro' fino in fondo il
destino mio!
Mi sveglio ancora
qui nel mio mondo.
QUESTA SONO IO!
Da oggi io
vivro fino in fondo il
destino mio!
Mi sveglio ancora
qui nel mio mondo.
QUESTA SONO IO!
Da oggi io
vivro fino in fondo il
destino mio!
Mi sveglio ancora
qui nel mio mondo.
QUESTA SONO IO!
Da oggi io
vivro fino in fondo
destino mio!

Finalmente lo so,
ascoltero tutto
cio che provo,
tutto tutto!
Finalmente lo so,
ascoltero tutto
cio' che provo...
Niente mi fermera'!

Rok powstania: 2012

Jesteście już prawie gotowi by zaśpiewać piosenkę En Mi Mundo lub Nel Mio Mondo, tylko dam wam jeszcze dwie wskazówki. Jak śpiewacie to pamiętajcie o dwóch rzeczach : łapaniu oddechu (w odpowiednich momentach) oraz o tym, aby śpiewać przeponą. A więc jesteście gotowi. Do dzieła : )

http://www.disney.pl/disney-channel/sites/default/files/styles/retina_reduction/public/local_territories/pl-PL/galery_image_list/emea_talent_violetta_img_gal_05.jpg

Podoba Wam się taki post?  Czekam na Wasze opinie.

7 komentarzy:

  1. Anonimowy21:28

    Super ;) Czekam na ser mejor

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy08:24

    Bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Brakowało tutaj czegoś takiego ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:44

    Super pomysł na serię <333 /misia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:39

    bombowy post i wogóle dodajesz świetne posty / słodziak

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥