sobota, 21 czerwca 2014

[ Angie e le ricette di] Szyszki lodów z bloga Angie

Wczoraj został opublikowany przepis na blogu Angie " Szyszki Lodów". Skoro jestem tłumaczką języka włoskiego postanowiłam przedstawić wam przepis i własnoręcznie to przetłumaczyć. Starałam się by tłumaczenie było dokładne i nie było w nim błędów.
szyszki lodów
W rozwinięciu posta zobaczycie przepis oraz kilka zdjęć deseru który wygląda jak lody.
Cześć chłopaki! Czy wiecie, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem całego dnia? To prawda, ponieważ jest to posiłek, który pozwala nam radzić sobie z danej nam energii przez cały dzień! Więc dzisiaj postanowiłem przygotować specjalne śniadanie o ... lodów szyszek!


**Składniki**składniki do lodów szyszki


  • Rożki do lodów
  • 1 placek z ciasta biszkoptowego
  • 250 g dżemu truskawkowego
  • 150/200 g cukru pudru
  • 1 białko
  • 2 krople cytryny
  • różne dekoracje

 

#Przygotowanie#

Rozkrusz biszkopt potrzebny do ciasta.
fajne szyszki lodówUformować kulki potrzebne do lodów i wsadzić do lodówki na 15 minut. 
W międzyczasie przygotować lukier z białek i cukru.
Czy wiesz, że jest to bardzo łatwe, a nawet zabawne, aby oddzielić białka jaja z żółtkiem? Olga nauczyła mnie, że zawsze jest to proste,  jeśli chodzi o sztuczki i wspaniałe pomysły. Następnie wziąć jajko i umieścić na płytki talerz.
szyszki lodów zdobione Przygotowany lukier, usunąć kulki z lodówki i osiedlić je na rożku , potem wsadź wisienkę na szyszkę. 
I wreszcie, możecie nałożyć lukier, ozdobić kwiatami.
Czyż to nie jest piękne? Idealne na śniadanie.
Cześć chłopaki, dajcie mi znać, jeśli wam wyszło i zjedliście to na śniadanie.

Jutro następny post z serii, przepisów z Bloga Angie.
Jak wam się podoba przepis?

1 komentarz:

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥