sobota, 21 czerwca 2014

Hola a todos Tini Polonia!

http://i1.ytimg.com/vi/upHbDubwwUY/maxresdefault.jpg?feature=og

Witam Was wszystkich serdecznie. Mam na imię Dominika, ale tutaj w Google widnieje jako Tini Polonia. Piszę do Was gdyż dostałam się tutaj na okres próbny. Mam nadzieję, że to co piszę przypadnie Wam do gustu. Jestem osobą pilną, zorganizowaną i staram się dążyć do spełnienia swoich marzeń.

Kilka słów o mnie!

Największym moim zainteresowaniem od zawsze była muzyka i do zawsze z nią wiązałam moją przyszłość. Gram na gitarze, gdyż sam śpiew przestawał mi wystarczać, chociaż zawsze marzyłam o tym by nauczyć się grać na pianinie (cóż wszystko jest jeszcze możliwe). Mam prawie 16 lat i w ten piątek kończę gimnazjum (wreszcie). Dwie pozostałe pasje jakie zawsze staram się rozwijać to konie oraz historia. W życiu najbardziej cenię sobie przyjaźń, szczerość oraz lojalność. Blogowaniem zajmuje się od 2 lat i jest to moja pasja, o której nie wie zbyt wiele osób, gdyż raczej nie mówię o tym każdemu.

http://i.pinger.pl/pgr248/c5432ce7002391d3533b0007/

Violetta w moim życiu!

Violettą zaciekawiłam się dopiero pod koniec pierwszego sezonu, ale nie dałam rady i starałam się odrobić zaległości przez oglądanie wcześniejszych odcinków na internecie. Violetta jest dla mnie drugim życiem i bardzo cieszę się, że taki serial powstał. Opowiada o muzyce, miłości i przyjaźni , które są bliskie mojemu sercu. Jeżeli chodzi o Violettę to najbardziej ciekawi mnie postać Tini, Cande, Mechi oraz Clary. Moją ulubioną parą w serialu jest Camila i Seba (Sebemila) oraz Violetta i Leon (Leonetta). Już nie mogę doczekać się kolejnego sezonu naszego fioletowego serialu.

Bardzo się cieszę, że mogę do Was pisać. Mam nadzieję, że moje posty się Wam spodobają. Do usłyszenia ;) Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Bardzo serdecznie witam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zmiany się szykują :) Witam na blogu ♥ i czekam na pierwszy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:38

    Witam, witam i czekam na posty ♥
    P>S> Gdzie się podziała Claire? xD /misia

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy17:20

    Witamy na blogu. JuliaM05

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥