czwartek, 26 czerwca 2014

{nr.601} [Głosowanie] Kids Choice Awards 2014 Colombia.

Witajcie! Na początek chciałam wam bardzo podziękować za pięćdziesięciu obserwatorów!!!! Jest to dla mnie, jak i zapewne dla całej redakcji bloga bardzo ważne. Teraz kieruję do was kolejną prośbę- akcję, w której każdy obserwator będzie pozostawiał komentarz pod postami! Jest to bardzo ważne byśmy wiedziały czy nasza praca się wam podoba. Oczywiście nadal zachęcam do dołączenia do obserwatorów by być na bieżąco i regularnych odwiedzin.
__________________________________________________________________
The Nickelodeon Kids' Choice Awards, w skrócie znany jako KCAs, gala rozdania nagród. Gala odbywa się w corocznie w marcu lub w kwietniu, nagrody rozdawane są w kategoriach: telewizja, muzyka, sport oraz film. Główna gala odbywa się w USA, ale niektóre państwa organizują własne gale w danym mieście. 

Takie głosowanie organizuje właśnie Kolumbia, a wśród nominowanych są gwiazdy z "Violetty".


Jorge Blanco w kategorii Ulubiony aktor telewizyjny.


Martina Stoessel w kategorii Ulubiona aktorka telewizyjna.


Serial "Violetta" w kategorii Ulubiony program telewizyjny



Powiem wam, ze dużym zdziwieniem dla mnie było brak kategorii Najlepszy czarny charakter lub Odkrycie roku. Za brakowało mi też Lodovici jako ulubionej aktorki lub piosenkarki. No ale cóż trzeba cieszyć się tym co jest i głosować na Violettowych.

5 komentarzy:

  1. Już zagłosowałam♥
    Gratuluję z całego serca 50 obserwatorów i 241tys wyswietleń ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:53

    Zagłosowałam! Pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:10

    Zagłosowałam /misia

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥