poniedziałek, 23 czerwca 2014

[Dolores Gortari Fotografía] Sesja zdjęciowa Diego Domingueza.

Muszę przyznać, że Diego jest moim ulubionym aktorem z "Violetty" i z niecierpliwością czekam aż pojawi się jakakolwiek sesja z jego udziałem. Dolores Gortari to fotografka, która uważa, że fotografia jest sposobem na życie. Powiem szczerze, że jeśli ktoś to kocha to jak najbardziej słowa są właściwe. Ta oto pani jest autorka przepięknej sesji Diego Domingueza.
Na prawdę jak dla mnie jest on nieziemsko przystojny, a jego oczy wręcz hipnotyzują. A wy co myślicie? Zobaczcie resztę zdjęć rozwijając posta.


Sesja podoba mi się BARDZO!!! Te oczy, spojrzenie... ahh żyć nie umierać. Naprawdę Diego jest najprzystojniejszym facetem z Violetty. Oczywiście nie ujmując Facundo :)I te ujęcia na których wyglada jak bad boy- rozpłynęłam się xD

To jest moje zdanie,
a wy co myślicie o tej sesji? Podoba się wam Diego?

4 komentarze:

  1. ja go nie lubie ja go KOCHAM cala noc siedzialam na fb i czekalam na te zdjecie na jego profilu i wkoncu o 2 w nocy sie doczekalam . Te zdjecia sa piękne ach te jego piekne oczy normalnie sie rozpływam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:09

    Druga! Mój mąż to Diego ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się ponownie! Diego cudownie wyszedł na tych zdjęciach. Na serio- piękna sesja!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba sesja ale nie jestem fanką Diego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥