niedziela, 29 czerwca 2014

{nr. 607} [Akcja] Wyślij zdjęcie!

Kochani przygotowałam dla was myślę, że dość ciekawą akcję. Każdy może wziąć w niej udział i szczerze do tego zachęcam wszystkich czytelników naszego bloga.




Zadanie jest bardzo proste. Wystarczy na kartce napisać, narysować lub nakleić napis, obraz czy cokolwiek innego co ma związek z serialem Violetta. Pamiętajcie, że możecie napisać o każdym z osobna (np. jeżeli ktoś bardzo lubi Mercedes, może napisać coś dla niej). Szczegóły w rozwinięciu posta.


Postanowiłam zorganizować akcję, dla każdego kto rysuje, maluje rysunki czy napisy z Violetty, gdyż wiem, że takich osób jest bardzo dużo. Mam dla Was dwie niespodzianki z tym związane. Praca, lub prace, które spodobają mi się najbardziej zostaną nagrodzone. Drugą nowiną jest to, że jeżeli zdjęć będzie sporo, zmontuje z nich filmik i umieszczę go na portalach internetowych, gdzie będzie możne go spamować. Kto wie, zawsze jest szansa, gdyż im więcej podamy wpis dalej, tym bardziej prawdopodobne, że obsada go zobaczy. A więc jest to kolejna szansa na to by zabłysnąć wśród obsady. Pokażmy, że Polonia  nie śpi i mimo nie miłych słów jakie usłyszeliśmy, nie poddajemy się i walczymy o zauważenie wśród obsady.

Co trzeba zrobić?
  •  wykonaj pracę ręcznie, lub komputerowo (zabronione jest kopiowanie rysunków z internetu)
  • zamieście w niej jakiś znak z Polski (np. napis: "POLONIA", czy biało- czerwone serduszko)
  • postaraj się aby praca była estetyczna

Co możemy napisać?


Pomysłów na napis, czy rysunek jest bardzo dużo. Możecie napisać swoją ulubioną parę, osobę czy nawet jakiś zwrot. Rzucę Wam kilka pomysłów:

Milion buziaków z Polski! ♥ Un millón de besos de Polonia!
[imię] Polska Cię kocha! [imię] Polonia te Ama!
Czekamy na Ciebie w Polsce. #LodoLive2015 Estamos esperando por usted en Polonia. #LodoLive2015

albo po prostu napiszmy tylko jedno słowo:

Leonetta, Ludmiła, Martina (i wiele innych)

Od kiedy do kiedy?

Na wasze prace czekam już od tego momentu, aż do 15 lipca. Myślę, że są to ponad dwa tygodnie i wystarczy wam czasu na zdjęcia. Każdy może wysłać max 3 zdjęcia.  Wyniki w pewnym sensie takiego mini konkursu pojawią się już następnego dnia. Pamiętajcie, aby nie przeoczyć terminu wysyłania prac, gdyż później nie zostaną brane one pod uwagę. Swoje prace wysyłajcie na e-mail:

tinistoessel1402@gmail.com
Mam nadzieję, że pomysł choć trochę Wam się podoba i weźmiecie w nim udział. Są wakacje, pokażmy, że nie tylko w ciągu roku, ale także podczas nich nasz kraj pamięta o  ekipie serialu Violetta!
Nie zapomnijcie o  Justynie, która też zagra w Violetcie, może warto stworzyć napis również z nią. Pamiętajcie, im więcej zdjęć tym większa możliwość zmontowania filmiku ;)


http://i.pinger.pl/pgr12/be3f62980024bf7d52a39e8e/la-bella-violetta.jpg

Mam prośbę jeżeli macie zamiar wysłać zdjęcie to napiszcie poniżej w komentarzu, gdyż akcja nie będzie miała sensu, gdy nie będzie chętnych. Życzę wszystkim powodzenia i chęci do zgłoszenia :)

13 komentarzy:

  1. świetny pomysł, postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:51

      Czekam na zgłoszenie :)

      Usuń
  2. Anonimowy23:05

    Świetny pomysł na bank coś zrobię :)
    Mam już parę pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:51

      super, cieszę się :)
      czekam na zgłoszenie ;)

      Usuń
    2. Anonimowy15:14

      Mógłby ktoś mi przetłumaczyć na hiszpański : Polonia was kocha .
      Proszę

      Usuń
    3. Nie jestem pewna ale Polonia ti ama.

      Usuń
    4. Już wysłane :)

      Usuń
    5. Anonimowy16:41

      super, bardzo się cieszę :)
      Pozdrawiam ;**

      Usuń
    6. Ja też pozdrawiam i czekam na więcej takich akcji :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł. Mam kilka pytań.
    1. Praca lub prace jak będą nagrodzone?
    2. Czy można zrobić tak, że robię zdjęcie pracy a jakieś zdania to można napisać na e-mailu?
    3. Musi być napisane po Polsku czy Hiszpańsku?
    Liczyłabym na to że 2 pytanie może być.
    Gdy dostanę odpowiedź na te 3 pytania, i będą odpowiedzi na te co liczę, wezmę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:48

      Cześć ;)
      1. Nagrody będą zależ od liczby chętnych. Jeżeli osób będzie mało to każda zostanie nagrodzona, a znowu jak będzie więcej chętnych to nagrodzone zostaną zapewne najlepsze prace. Nagrody będą oczywiście z Violetty, tak jak pisałam w poście zależy mi na jak największej ilości chętnych, abym mogła zmontować filmik. ;)
      2. Wiesz nie za bardzo wiem o co chodzi. Na zdjęciu widoczny ma być napis, lub rysunek, nie zapominając o znaku z Polski. Jeżeli nie do końca odpowiedziałam na twoje pytanie, lub wogle na nie nie odpowiedziałam, to szczerze przepraszam... ;( Mam nadzieję, że wytłumaczysz mi jeżeli nie udało mi się na to pytanie odpowiedzieć.. (możesz napisać mi tutaj, lub na mój e-mail)
      3. Tutaj zostawiam Wam wolną rękę do popisu.

      Liczę na Twoje zgłoszenie:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  4. Anonimowy21:49

    Czekam na kolejne prace!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥