wtorek, 17 czerwca 2014

[holalodociao] Lodo Comello~ mój związek z piłką nożną.

Post autorstwa Clarie.

Chyba wszystkie wiemy, że teraz bardzo trudno odciągnąć naszych braci, ojców czy chłopaków od telewizorów, bo trwa... Mundial! Aktorzy z serialu, między kolejnymi ujęciami na planie na pewno znajdują chwilę, aby pokibicować swoim ukochanym drużynom. Sama Lodovica dodała na blogu wpis, który przetłumaczyłam.



Chcę powiedzieć wam o dziwnym zjawisku, które zdarza mi się co 4 lata. Chcę zobaczyć, czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie: jest naprawdę dziwne! Nigdy nie rozumiałam, nie rozumiem i nie zrozumiem gry w piłkę nożną. W mojej głowie koncepcję footballu można podsumować w następujący sposób: garstka ludzi biegających za piłką. Nie rozumiem kiedy jest faul, nie rozumiem historii punktów i tych karteczek, nie rozróżniam zawodników i chcę żeby ktoś mi dobrze wyjaśnił czym jest karny! (Wiem, że tata opowiadał mi milion razy, ale nigdy nie rozumiałam, nie złość się!) Piłka nożna mnie nudzi, zawsze, przez cały rok (tato, nadal mnie kochasz?). ALE! Jest jedno ale! A tu przedstawiam zjawisko: gdy chodzi na świecie o Mundial... I moje nastawienie się zmienia. Ja nic nie rozumiem, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to obserwować grę i wygraną Włoch. Wszystko inne nie obchodzi mnie, czy nie ma sensu, lub może czekać! Oko: Nadal nie wiem nic o tej grze, ale nie muszę tego rozumieć. Nagle budzi się w konkurencyjnej stronie mnie zacięcie patriotyczne, a także chęć do dekoracji wszystkiego wokół mnie na zielono-biało-czerwono! Maluję paznokcie we flagi. Jeśli zdarza się, że Włochy przegrywają nie mówię o tym dzień lub dwa, jeśli wygrają, życie jest wspaniałe i to wszystko ma sens!
Ktoś mi to wytłumaczy? L

A może Wy wiecie czym jest karny i będziecie potrafiły wytłumaczyć Lodo? Polska nie bierze udziału w rozgrywkach, ale może i Wy komuś kibicujecie?

19 komentarzy:

  1. Anonimowy20:03

    Ja kibicuję Hiszpanii ♥
    Alba, Diego ♥
    Hiszpania jest najlepsza!
    Chociaż sama nie rozumiem piłki nożnej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie rozumiem tego. Tylko jak gol, to gol czyli punkt. Śmieszne było (tato, nadal mnie kochasz?) To w końcu kto napisał. Clarie czy Word Violetta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post napisała Clarie, ale jako że ma problemy z bloggerem to ja go wstawiłam :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że usunęłam bo dwa razy napisałam. :)

      Usuń
  4. Anonimowy20:06

    W ogóle się na tym nie znam xD ale lubie Messiego <33 /misia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:11

    Brazylia, Hiszpania, Niemcy Grecja!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dla odmiany w ogóle nie oglądam mundialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to ty pisałaś?

      Usuń
    2. Tak, we własnej osobie :D

      Usuń
    3. Nie wiedziałam bo napisałaś post autorstwa Clarie. :)

      Usuń
    4. Aaa myślałam że chodzi ci o komentarz xD
      Post napisała Clarie ale ja go wstawiłam :)

      Usuń
  7. Anonimowy20:29

    Ale dużo komentarzy aż ja się dołącze.
    Ja kocham Hiszpanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie, że aktualnie jak się wpisze w wyszukiwarce Google blog violetty to jesteście Wy! Ale się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *pierwsza strona oczywiście

      Usuń
    2. Ooo♥ To bardzo miła wiadomość, niezmiernie się cieszę!. Dziękuje za informację :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, przyjemność.

      Usuń
  9. Ale się nazbierało komentarzy :) Ja też nie oglądam mundialu. Zawsze jakoś przekabacę tatę żebym mogła sobie coś obejrzeć xD
    Super post

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥