poniedziałek, 16 czerwca 2014

Yahoo!TV Italia~ Sesja zdjęciowa Clary Alonso.

Dawno nie mieliśmy okazji popatrzyć sobie na śliczną buzię cioci Violetty- Angie, w którą wciela się Clarita Alonso. Dzisiaj jednak możemy obejrzeć zdjęcia tej pięknej argentyńskiej aktorki w sesji zdjęciowej dla Yahoo!TV Italia.
Sesja, choć niewielka jest naprawdę bardzo piękna. Wiosenna, kolorowa, oglądając ja aż chce się żyć! Jestem zdecydowaną fanką urody Clarity i oglądanie zdjęć, na których się uśmiecha jest dla mnie istną przyjemnością. Warto wspomnieć, ze zdjęcia zostały zrobione przy okazji nagrań do Angie e le ricette di Violetta~ Angie i przepisy z Violetty. Resztę zdjęć możecie obejrzeć rozwijając posta.
Zdjęć, jak sami zapewne zauważyliście nie jest dużo, ale mimo to są one naprawdę ładne. Widać, ze w trakcie sesji Clara czuła się bardzo dobrze i że pozowanie jest dla niej jak najbardziej przyjemnością.

CO SĄDZICIE O ZDJĘCIACH? KTÓRE PODOBA SIĘ WAM NAJBARDZIEJ? WIDZICIE TEGO RÓŻOWEGO DELFINKA?- JEST CUDAŚNY!

4 komentarze:

  1. Dopiero co był post o Violetta 3, a teraz już kolejny♥ SUPER!
    Mimo, że sama wstawiasz posty to świetnie dajesz sobie radę! :)
    Sesja jest przecudowna. Kocham urodę Clary♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:07

    Nie widziałam nigdzie indziej tych zdjęć :)
    Bardzo fajnie Clarita na nich wyszła :***
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba zdjęcie z pieskiem. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:04

    Clara jest bardzo piękna <33

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥