piątek, 13 czerwca 2014

[Instagram] Podsumowanie konta Martiny i Clary od 10 maja do 10 czerwca.

Chyba nie muszę tłumaczyć o czym będzie ten post- tytuł świadczy sam za siebie. Będzie to podsumowanie wszystkich zdjęć jakie na swojego Instagrama dodała Martina Stoessel [klik] i Clara Alonso [klik]. Wcześniej mogliście obejrzeć podsumowanie z Lodovica i Candelarią, które możecie zobaczyć raz jeszcze klikając tutaj ----->KLIK
Zaczniemy od Clarity, ponieważ ona opublikowała znacznie mniej zdjęć w porównaniu do udzielającej się bardzo czynnie na Twitterze i Instagramie- Martinie.

CLARA ALONSO.

11 maj 

13 maj

13 maj

14 maj

16 maj

16 maj


17 maj

18 maj

20 maj

22 maj

23 maj


25 maj

26 maj
 
2 czerwiec

4 czerwiec 

5 czerwiec 

5 czerwiec 

7 czerwiec 

7 czerwiec



9 czerwiec

9 czerwiec

10 czerwiec

MARTINA STOESSEL.

13 maj

13 maj

15 maj

15 maj

15 maj

19 maj

20 maj

21 maj

21 maj

21 maj

22 maj

22 maj

23 maj

23 maj

23 maj

24 maj

26 maj

27 maj


27 maj
  

29 maj

29 maj

29 maj

29 maj

29 maj



31 maj



2 czerwiec

3 czerwiec

5 czerwiec



6 czerwiec

6 czerwiec

 
6 czerwiec

6 czerwiec

6 czerwiec



7 czerwiec

8 czerwiec

9 czerwiec

9 czerwiec

9 czerwiec

9 czerwiec

9 czerwiec

9 czerwiec


Dobrnęliśmy już do końca podsumowania. Chciałam was tylko jeszcze przeprosić za brak postów. Miałam już nie znikać na tak długo, ale los płata rożne figle i tak się złożyło, ze nie mogłam nic wstawić. Nie martwcie się- w zanadrzu mam zarówno wolny czas, jak i pomysły na posty, więc odwiedzajcie regularnie bloga.

4 komentarze:

  1. Podoba się wam post? Z kim chcecie kolejne podsumowanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:44

    Nareszcie jakiś post :) Długo cię nie było♥ Ale mam nadzieję, ze nie będziesz już tak znikać :)
    Post jak zawsze bardzo fajny♥♥ /misia

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo czekałam na post, ale cię rozumiem. Nie mam ci za złe, przecież masz też swoje życie. O! Tak się napisałam na temat tych postów i zapomniałam napisać, że post REWELACYJNY! Chciałabym podsumowanie Mercedes i Diego (Diega). POZDROWIENIA. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie powróciłam :) Pełna energii do komentowania i czytania♥

    Post bardzo fajny. Lubie sobie czasem pooglądać fotki lub krótkie filmiki. To taka odskocznia dla oczu, którym dostarczasz dużo tekstu :) Oczywiście to bardzo dobrze xD

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥