środa, 18 czerwca 2014

Qui Claire vi dà il benvenuto- Tu Claire Was Wita.

Cześć mam na imię Klara ale na internecie występuję pod pseudonimem Claire lub Clari. Dostałam się na tego bloga na okres próbny który będzie trwał do 25 czerwca. I w tym czasie muszę się wykazać zdolnością i umiejętnością pisania postów. Bardzo mi zależy by tu zostać więc będę się starała by czytelnikom spodobało się to co piszę.

W rozwinięciu posta zobaczycie parę ciekawych informacji o mnie. Zapraszam!

MOJE HOBBY:

Od dziecka śpiewam i zajmuję się muzyką. Jest to moja pasja a jednocześnie hobby którym mogłabym się dzielić ze wszystkimi. Kocham to robić jest to takie odsunięcie się od wszystkich moich problemów. Nigdy niestety nie mówiłam koleżankom i przyjaciołom że uwielbiam śpiewać i chciałabym się zajmować tym już do końca życia. Sama nie wiem może to dlatego że nie ufam im a może sama ze sobą chciałabym tą pasję dzielić i z nikim innym. Drugą moją pasją jest blogowanie. Zaczęłam się tym zajmować dość niedawno i z dnia na dzień jestem w tym lepsza. Początki mojego blogowania nie były dość udane bo co dostawałam się na bloga to po okresie próbnym od razu wywalano mnie. Od 1 roku czasu zaczęło blogowanie przynosić efekty. Byłam już na ok. 3 blogach gdzie pozostawałam na stałe oraz miałam także swój blog.



ZA CO LUBIĘ SERIAL VIOLETTA I KIEDY GO ZACZĘŁAM OGLĄDAĆ?

Serial Violetta lubię za to że opowiada to o zwykłych nastolatkach i o pierwszej miłości bohaterki Violetty. Ten serial nauczył mnie że należy ignorować największe tarantule w szkole bo czepiają się byle czego by ciebie upokorzyć i zaimponować innym chłopakom. Violettę zaczęłam oglądać praktyczne od samego początku wyemitowania jej na Disney Channel. Od razu spodobał mi się ten serial i oglądam go aż do dzisiaj. Z dumą i niecierpliwością czekam na nadchodzący sezon i wiem że będzie to najlepszy jaki dotąd był.

TROSZKĘ JESZCZE O MNIE:

Jak mówiłam kocham śpiewać. Gdy jeszcze mieszkałam w Augustowie byłam w zespole oraz brałam udział w różnych konkursach. Niestety teraz to się zmieniło od roku nie biorę udziału w konkursach. Odkąd przeprowadziłam się za Suwałki nie mam czasu na takie rzeczy. Jednak chcę to naprawić i dążę do swego celu. Niestety nie mogę się tym z nikim dzielić, ponieważ w mojej szkole nie tolerują czegoś takiego jak śpiewanie i bycie gwiazdą.

Zrobię wszystko by wam się spodobały moje posty... Dziękuje :)

3 komentarze:

  1. Witam bardzo serdecznie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:12

    Witam! /misia
    Czekam na twoje posty

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie witamy na blogu. Liczę na ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥