piątek, 2 stycznia 2015

{nr 908} [Podsumowanie] Inauguracja trasy Violetta Live ~ 29 grudnia 2014

29 grudnia 2014r. odbyła się inauguracja trasy Violetta Live, podczas której obsada przywitała się z V-lovers w Madrycie i śpiewając uchyliła rąbka tajemnicy co do piosenek, które pojawią się podczas trasy [post o piosenkach już niebawem na blogu]. Pod Pałacem Królewskim zebrała się spora grupka osób, właśnie po to, by ujrzeć swoim idoli na żywo. Była to niezła gratka zwłaszcza dla tych, którzy nie będą szli na koncert, a tutaj mogli zobaczyć i posłuchać swoich idoli na żywo całkiem za darmo. Podsumowanie tego, co działo się na rozpoczęciu trasy w rozwinięciu posta.

Destinada a Brilliar
Film zamieszczony przez użytkownika Delia (@deletuits)

Yo soy asi
Film zamieszczony przez użytkownika Delia (@deletuits)

Ser mejor
Film zamieszczony przez użytkownika Delia (@deletuits)

Entre dos mundos
Film zamieszczony przez użytkownika Delia (@deletuits)

En gira
Film zamieszczony przez użytkownika Delia (@deletuits)

Luz camara acción



Juntos somos mas
minuta 2:41 do 3:45


Jak widzicie potwierdzonych mamy już siedem piosenek. Niektóre mogą wydawać się dla nas zaskoczeniem, a niektórych mogliśmy się z pewnością spodziewać.


Soundtrack trasy Violetta Live

1. En gira
2. Ser mejor
3. Entre dos mundos
4. Luz camara acción
5. Yo soy asi
6. Destinada a Brilliar
7. Juntos somos mas



Na wydarzenie przybyła naprawdę spora grupa fanów, którzy ogromnie cieszyli się, ze mogą zobaczyć i usłyszeć swoich idoli na żywo.

Une vidéo publiée par Tini Stoessel (@tinitastoessel) le
Film zamieszczony przez użytkownika Samuel Nascimento (@samuknascimento)

Oczywiście nie obyło się bez podziękowań za przybycie tak wielkiego grona fanów ze strony obsady.



 CO MYŚLICIE O INAUGURACJI TRASY?

7 komentarzy:

  1. Szczerze zawiodłam się trochę na piosenkach i mam nadzieję, że zmienię te zdanie gdy zobaczę jak wygląda ten koncert. Luz camara accion to piosenka z drugiego sezonu, a teraz w trzecim powstała inna, którą także wykonuje Federico, czyli Rescata mi corazon - myślałam, że ona się pojawi i nadal mam taką nadzieję. Co do En gira to było oczywiste, a ja nawet lubię tą piosenkę, więc fajnie. Entre dos mundos jest spoko, ale także mam nadzieję, że pojawią się inne, nowsze piosenki chłopaków. Jeśli chodzi o Ser Mejor i Destinada a brillar to spodziewałam się, że one będą. Zamiast Juntos somos mas mogła się pojawić Esto no puede terminar. Jeśli chodzi o Yo soy asi, to sytuacja jest podobna jak z Federico, mam nadzieję, że prócz tego pojawi się też Ser quien soy. Liczę, że to jest mała namiastka listy piosenek, które się pojawią oraz, że zaprezentują więcej piosenek z trzeciego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:35

    Super post :)
    Wszystkie piosenki, które będą są super :D fajnie było by gdyby było też Friends till the and, soy mi mejor momento, quiero, Habla si puedes, ser quien soy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16:22

    No, no bardzo się napracowałaś nad postem <33 zdjęcia, fragmenty piosenek i wszystko, wszystko <3 od razu wiemy o co cho :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet fajne te piosenki, co się pojawią, ale większość jest z pierwszego sezonu i kilka z drugiego. Według mnie te piosenki są już ''stare'' i nudne w porównaniu z tymi z trzeciego sezonu. Kiedyś mogłam je słuchać przez cały czas, a teraz po prostu już ich nie lubię. Ale myślę, że może skoro jest to nowa, trzeciosezonowa trasa, to może te ''stare'' piosenki przerobią. Tak jak to było z ''En Mi Mundo'', któro w pierwszym i drugim sezonie było zwykłą piosenką, a w trzecim jest taka techno. Więc może to samo zrobią z innymi piosenkami, aby te koncerty nie były takie nudne.
    Pierwszy koncert w Hiszpanii już dzisiaj i oni zobaczą piosenki, które pojawiły się już w serialu. A koncerty, które odbędą się w połowie roku, wtedy Violetta 3 skończy się w Argentynie, a my poznamy dalsze piosenki, więc może i je usłyszymy na koncertach, ale Hiszpani nie usłyszą ich dzisiaj, bo to byłoby zepsucie niespodzianki. Co do piosenek, które z powodu braku Lodo się nie pojawią, czyli ''Veo Veo'', ''Junto a ti'', Alcandemos lasestrellas'' ''Aperdi a decir adios'' i jeszcze jedną, którą Fran śpiewała z Cami i Fran, ale nie pamiętam tytułu to może Ludmiła ją zastąpi, bo trochę szkoda, że nie będzie tych piosenek, bo są dosyć fajne, a jeśli by się pojawiły to już albo śpiewały je Cami i Vilu, albo Ludmiła z nimi. Co do piosenek grupowych, może Alba ją zastąpi, ona zawsze ma mało tekstu, a teraz mogła by się wykazać. A jeśli jeszcze chodzi o piosenkę dziewczyn z V3 to myślę, że się pojawi, ale Fran zastąpi Vilu, bo ona jej nie śpiewała w serialu.
    Mam nadzieję, że pojawi się większość piosenek z wszystkich sezonów, szczególnie z trzeciego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:18

    Lodo olała trasę a ja chciałam Aprendi a decir adios i duet z Diego :(((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20:06

    Piosenki nie są złe, a zwłaszcza, ze to nie wszystkie piosenki :) trzeba tez pamietać o tym, ze nie będzie wszyskich piosenek, bo nie ma Lodo i koncert trwał by o wiele dłużej i obsada by sie zmęczyła ( ja nie biorę pod uwagę tego, ze śpiewają z playbacku, bo nie jestem tego pewna a 100%) Myśle, że VL zapowiada sie przyzwoicie, bo są tez piosenki, których nie było na En Vivo i takie ktore lubię :)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:59

    Teraz czekać tylko na post o Violetta Live <33 w Madrycie

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥