niedziela, 25 stycznia 2015

{nr 927} [Z życia aktorów] Ruggero wydaje książkę, a Tini zagra w... musicalu?


Chociaż ostatnio aktorzy są w trasie, to nie oznacza, że zaniedbują własną karierę. Mam dla was dwie informacje, które choć nie są ze sobą powiązane to postanowiłam, że będzie o nich jeden post, ponieważ posty osobno byłyby zbyt krótkie. Tak więc dziś powiem wam o Tini i Ruggero. Szykują już oni nowe niespodzianki dla swoich fanów. Chcecie dowiedzieć się jakie? Zapraszam do rozwinięcia posta!

Tak jak już wspominałam wszyscy aktorzy zajmują się swoją karierą. Clara Alonso wyjechała do Włoch, aby kręcić drugi sezon "Violetta Recipes", Lodo przygotowuje się do własnej trasy i nagrywa już drugą płytę... a Ruggero? Ruggero wydaje własną książkę!

Rugg wydaje książkę!
Każdy kto śledzi konto na instagramie tego przystojnego Włocha powinien wiedzieć o co chodzi. Już 3 lutego we Włoszech będzie można kupić jego książkę pt.: "Jak! Jak zdobyć faceta (takiego jak ja)"

Ruggero umieścił również na instagramie zdjęcie okładki owej książki:



"Od 03 lutego we wszystkich księgarniach znajdzie się moja pierwsza książka. Będzie nosiła nazwę "JAK! Jak zdobyć faceta (takiego jak ja) ... jestem pewien, że ją polubisz."

Zaledwie jeden dzień po pokazaniu nam okładki, Ruggero udostępnił również jej fragment, który znajdziecie przetłumaczony poniżej.























"Miłość, przyjaźń, muzyka, Facebook Chat, selfie, fani, jej ręce we włosach (?), romantyczne spacery, pocałunki w taksówce, zazdrość, nieoczekiwane prezenty...

Co podoba i nie podoba się takim facetom jak Ruggero Pasquarelli? Co powinna zrobić dziewczyna aby go zdobyć? W tej książce, włoski bohater "Violetty" opowiada po raz pierwszy o swoim guście, swoich tajemnicach, swoich emocjach.

Urodził się w Citta Sant'Angelo (Pescara) w dniu 10 września 1993 roku, Ruggero Pasquarelli aktor i piosenkarz, stał się idolem dziewcząt na całym świecie dzięki udziale w serii "Violetta" w roli Federica. Jego strona  na Facebooku ma ponad dwa miliony "polubień"."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jego książkę możemy już zamówić na przedsprzedaży TUTAJ. Jej cena to 13,52 euro, czyli ok. 55 zł 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tini zagra w musicalu?
Ostatnio przeglądając konto Disney Channel LA natknęłam się na pewien tweet. Mówi on jasno, że nasza serialowa Violetta zagra w kolejnej produkcji Disney...

"FAKT | W 2016 roku, po #ViolettaLive, Tini Stoessel zostanie gwiazdą w nowym musicalu filmowym DisneyChannel"

Nie wiem co wy myślicie na ten temat, ale no cóż, nie ukrywam, że myślałam, że Tini odejdzie z Disneya. Jak na razie nie mamy szczegółowych informacji, dokładnej daty, tytułu... Wiele osób myślało, że Martina wyda własną płytę, zajmie się własną karierą. Dziewczyna musi jeszcze dokończyć "Documental Tini"... Zobaczymy jak to wszystko się dalej potoczy. Nie wiem jak wy ale mi trochę dziwnie będzie zobaczyć Tini jako nie Violettę. Jak już mówiła zobaczymy. Pamiętajmy też, że udział w filmie nie nie umożliwia wydania własnej płyty. Przecież Lodo podczas kręcenia "Violetty" dała sobie z tym radę. Musimy też pamiętać, że kręcenie serialu, a filmu to dwie różne rzeczy, film kręci się zazwyczaj krócej.

PODOBA SIĘ WAM MÓJ POST I TŁUMACZENIA?
CIESZYCIE SIĘ Z NOWEJ KSIĄŻKI RUGGA?
CO SĄDZICIE O UDZIALE MARTINY W MUSICALU?


3 komentarze:

  1. Anonimowy21:03

    Nie będę ukrywać, że obie informacje mnie zaskoczyły:) Jak zobaczyłam tytuł książki Ruggero to najpierw wydał mi sie on taki trochę samolubny, ale teraz jak na to patrzę to nie jest najgorzej :) Ciekawi mnie to czy chłopak sam ją napisał :) Co do Tini to moim zdaniem może być to tak, że po zakończeniu trasy zagra w jednym filmie DC, a pózniej zajmie się własną karierą:) No chyba, że chciałaby jeszcze trochę popracować z Diney' em :) Ale my jako jej fani powinniśmy zaakceptować każdą z jej decyzji i tylko ją wspierać w jej marzeniach:) Myślę, że Tini podejmie słuszną decyzję;)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu!!!!
    Za pewne (szkoda) książka Ruga nie trafi do Polski...... Ale nic straconego!!!
    Podoba mi się, że aktorzy tak się rozwijają i nie dają o sobie zapomnieć....
    Bardzo bym chciała żeby to też dotyczyło Mechi.....jak narazie nic TAKIEGO co by po sobie zostawiła nie miało miejsca :''''''''(
    No cóż może reszcie się po prostu nie spieszy....do końca VL jeszcze trochę czasu...
    I jeszcze pytanie co do Ruggero: Czy on ma swoją płytę?!?!

    Oki papa:*
    I oczywiście pozdrawiam!!!!!

    moniczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:21

    Czekam na Tinkę w filmie!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥