środa, 28 stycznia 2015

{nr 931} [Violetta 3] Tłumaczenie nowych piosenek z odcinka 72


Niestety, już niedługo violettowa przygoda dobiegnie końca. W Polsce Leon zakochuje się w Roxi, a w Argentynie mamy już 72 odcinek, czyli mnóstwo nowych piosenek i emocji. Tym razem mam dla was tłumaczenia dwóch piosenek z odcinka 72. Pierwszą piosenkę wykonują dziewczyny, a drugą wszyscy wspólnie. Tak więc zapraszam was do czytania!

Crecimos juntos - Razem dorastałyśmy



TEKST HISZPAŃSKI:

Crecimos juntos había todo por hacer
Y caminamos había tanto que aprender
Crecimos juntos y sin querer hallé tus manos
Fuimos creciendo con cada nota de aquel piano

Y ahora que a donde irán los que conocimos
Los que llegamos al final
Voy por nuevos caminos
Por lo hemos vividos
Magia y creatividad
Verdad en los corazones
Cielos de mil colores

Eso quiero recordar

TŁUMACZENIE:

Razem dorastaliśmy miałyśmy wszystko, wiele razem zrobiłyśmy
I tak wiele się razem nauczyłyśmy
Razem dorastaliśmy i przypadkowo znalezione ręce
Wyrosłyśmy z każdej nuty tego fortepianu

A teraz gdy napotkałyśmy
Tych, którzy przychodzą do końca
Mamy nowe ścieżki
Jak wiele razem przeszłyśmy
Magia i kreatywność
Prawda w sercach
Tysięcy kolorów

Że chcę o was pamiętać

Llamame - Zadzwoń do mnie



TEKST HISZPAŃSKI:

Quiero ser tu mar
Cuando tengas problemas
Y así poder lavar, Tus penas
Tus letras de, Dar vida a tu canción

Juntos rimar cada día
Ahí estaré
Llámame y ya te acudiré
Por ti siempre ahi estaré
(oh girl, oh boy)
Te aseguro como que mañana saldrá el sol
Ahí estaré

TŁUMACZENIE:

Chcę być twoim morze
Gdy masz problemy
Zmyję twoje kary
Twoje listy, Tchnij życie w swoje piosenki

Wraz z tobą rymować będę na co dzień
Będę tam
Zadzwoń do mnie, a ja przyjdę i
Dla ciebie będę zawsze tam
(O, dziewczyno, o chłopaku)
Zapewniam cię, jak słońce wzejdzie jutro

Będę tam

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obydwie piosenki są cudowne. Wszyscy śpiewają je w zgodzie, przyjaźni i w miłości do muzyki. Poza tym utwory przywołują wspomnienia. Nie wiem jak was, ale mnie piosenka "Razem dorastałyśmy" naprawdę bardzo wzruszyła. Niestety sezon się już powoli kończy... Jednak miejmy nadzieję, że czeka nas jeszcze wiele pozytywnych emocji i wyczekiwanych momentów.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam jeszcze kilka zdań do powiedzenia. Zauważyłam, że nie komentujecie moich postów, gdzie nie ma tłumaczeń. Nie bójcie się mi powiedzieć, że chcecie abym więcej tłumaczyła. Z chęcią to dla was zrobię, ale muszę wiedzieć, że chcecie! Tak więc wyrażajcie w komentarzach swoje opinie i prośby.

PODOBA SIĘ WAM POST I TŁUMACZENIA? 
CO SĄDZICIE O NOWYCH PIOSENKACH?
KTÓRE UTWORY CHCIELIBYŚCIE NAJBARDZIEJ ZOBACZYĆ W FINALE?

15 komentarzy:

  1. Anonimowy20:57

    Oczywiscie chcemy wiecej tlumaczen, streszczen, i nowosci o autorach a takze tlumaczenia piosenek doceniamy waszavprace i chcemy wiecej, jestescie super byle tak dalej, czekamy na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam posty z tłumaczeniami jak i z innymi tematami ♥ czasami poprostu nie komentuje bo nie mam czasu lub poprostu nie umiem w tej chwili nic sensownego wymyślić ;) wcześniej nie komentowałam postów bo nie wiedziałam o istnieniu tego Wspaniałego bloga ♥ ♡ ale teraz staram się komentować jak najczęściej :) Co do piosenek to bardzo bym chciałabym zobaczyć piosenkę ,, Zadzwoń do mnie" i chciałabym usłyszeć jakąś wspólą piosenkę Fedemili ♡ noi Leonetty też. I jakąś piosenkę All for You bo osobiście uwielbiam piosenkę ,, Mi princesa" ♡ a co do prośby to mam jedną : Proszę, jeśli w 73 odcinku pojawi się jakaś rozmowa Fedemili czy mogłbabyś ją przetłumaczyć? Bardzo dziękuję za wszystko co dla Nas robisz ♡♥♡ jesteś Wspaniała ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dla was ją przetłumaczyć, sama zresztą uwielbiam Fedemilę. Bardzo dziękuje ci też za miłe słowa <3

      Usuń
    2. Bardzo się ciesze, że też uwielbiasz Fedemile ;) a co do moich słów npisałam je naprawdę szczerze,ponieważ jesteś naprawdę Kochana i mam nadzieję że moje słowa dodają Ci chociaż trochę motywacji <3 <3 <3

      Usuń
  3. Anonimowy21:45

    Kochana tak chcemy żebyś jak najwięcej tłumaczyła scenek bo dzięki Twojej pracy i poświęceniu rozumiemy<33333Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23:43

    znalazłam tego bloga dzisiaj. i strasznie załuje, ze tak późno! jest świetny. dużo tłumaczeń i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:49

    poproszę o tłumaczenie odcinka 73. :D i rozmów z niego. tj.
    - rozmowa Leona z Gery.
    - rozmowa Gery i Alexa gdy śledzi ich Leon.
    - rozmowa Leona z Andresem
    - rozmowa Leona z Alexem jak przychodzi Vilu.
    + zapowiedz 74. dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy00:12

      Ja również proszę !!!

      Usuń
    2. Anonimowy10:59

      Dołączam się do prośby.
      Najlepszy Maxi i przyklejone krzesło omało co się niepopłakałam ze śmiechu.
      PS:Super blog oby tak dalej.

      Usuń
    3. Anonimowy13:41

      Dołączam sie do prośby, bardzo mi zalezy na tych tlumaczeniach, wasz blog jest świetny dlatego czesto tu zaglądam, swietne tlumaczenia dzieki wam przynajmniej troche wiemy o co chodzilo w odcinkach, jestescie super i byle tak dalej,
      ja mam cicha nadzieje ze Leon juz sie domyslil że za wiekszoscia nieporozumien miedzy nim i Violetta stoi gery z alexem, i leonetta zejdzie sie juz w tym tygodniu

      Usuń
  6. Hej mam do ciebie taką małą prośbę bo w odcinku 72 po piosence " Zadzwoń do mnie " czy coś takiego była rozmowa jak leonetta była w siebie wpatrzona mogła byś przetłumaczyć całą tą rozmowę proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:10

      o tak . <3

      Usuń
    2. Anonimowy01:33

      Ja tez proszę o to co mówią

      Usuń
  7. Anonimowy10:36

    Ojoj prawie się popłakałam, kiedy czytałam tłumaczenie piosenki dziewczyn :) Słuchałam ją wczoraj na YT i myślałam, ze będzie to piosenka o przyjaźni, ale po tytule dmyślilam sie, że bedzie to piosenka o drodze, którą razem przeszły :) Tradycyjnie bardzo dziękuje za tłumaczenie i gratuluje super posta :)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:41

    tylko tutaj moge sie dowiedziec co jest w danym odcinku, musicie sie tylko bardziej rozglosnic i bedzie supe !

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥