piątek, 2 stycznia 2015

{nr 911} [Sesja zdjęciowa] Tym razem przed obiektywem... Alba Rico


Jeśli ktoś myśli, że Alba jest cichą, szarą myszką tak jak serialowa Naty to bardzo się myli. Alba to silna, odważna kobieta i przede wszystkim piękna. Ostatnio wile osób z ekipy serialu "Violetta" bierze udział w rozmaitych sesjach. Hiszpanka postanowiła dołączyć do tej grupy i wzięła udział w sesji. Jak zwykle zaprezentowała się niezwykle, oczarowała wielu swoją urodą. Chcesz aby ciebie też oczarowała? Przekonasz się w rozwinięciu postu.
_______________________
Negro Mas Negro - stylizacja
Vero Ruiz - fotograf
Atu Pallavicini - makijaż

ZDJĘCIA:














CO MYŚLICIE O SESJI TEJ HISZPANKI?
JA UWAŻAM, ŻE ALBA ZAPREZENTOWAŁA SIĘ NAPRAWDĘ PIĘKNIE.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy12:31

    Jedziesz na VL? Jak tak to gdzie? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jadę :( Jednak może będę w Łodzi w tym czasie :)

      Usuń
  2. Piękna, w tych prostych włosach jej nie poznałam :D To serio Alba, bo tak na nią patrzę i zupełnie nie widzę tutaj tej nieśmiałej Naty. Co do sesji to jest bardzo piękna, nic o niej nie wiedziałam, dzięki za post. Z jednej strony te zdjęcia przypominają złą wiedzmę, szczególnie piąte od góry, a niektóre zwykła dziewczynę, szczególnie to z popcornem. Według mnie Alba dużo lepiej wygląda w rozpuszczonych, prostych włosach. W długich też jej ładnie, ale w prostych tak do twarzy, wygląda jak prawdziwa kobieta, bardziej dorośle, a kręconych troche jak dziewczynka. Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze dużoo zdjęć po są piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:32

    Wiedziałam, ze Alba jest piękną, odważną i lubiącą rockowe stylizacje kobietą:) Wiedziałam ze wyszła pięknie i oszałamiająco, ale nie że aż tak. Na prawdę trochę mnie zamurowało :) Alba jest utalentowaną, piękną, odważną kobietą i szkoda mi, że nie może pokazać tego wszystkiego w serialu tak jak Tini czy Mechi:)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jaka ta sesja jest genialna :) Alba jest piękną kobietą. Uważam, że ma świetną figurę. Nie jest ani za chuda, ani za gruba xd
    Muszę powiedzieć, że w serialu postać jaką gra, czyli Naty, w ogóle nie odzwierciedla tego jaką wspaniałą osobą jest Alba. W Violetcie, jest taką nieśmiałą nastolatką, a tutaj ukazała nam się odważna i pewna siebie kobieta.
    Bardzo podoba mi się sama tematyka sesji zdjęciowej. Jest taka oryginalna, bo przedstawia Albę w cyrku. Ciekawy pomysł.
    Nie potrafiłabym wybrać jednego, najładniejszego zdjęcia, bo muszę przyznać, że na wszystkich wyszła bosko :) Sama nie wiedziałam, że jest tak fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥