piątek, 23 stycznia 2015

{nr 923} [Violetta ] Nowa piosenka i nowa intryga...


Nowych piosenek jest co raz więcej. Dziś mam dla was kolejną. Nie jest to niestety cała piosenka, lecz fragment, jednak zdecydowałam się na jego przetłumaczenie. Z góry proszę was o wyrozumiałość, ponieważ nie miałam żadnego tekstu i słowa musiałam spisać ze słuchu, a z hiszpańskiego jeszcze ekspertką nie jestem. Tak więc zapraszam was do posta z przetłumaczonym fragmentem piosenki... Tego dowiecie się w rozwinięciu posta ;)

Piosenka nazywa się Abrázame y verás co oznacza Przytul mnie i zobacz. Nazwa jest bardzo romantyczna, a zarazem tajemnicza... Myślę, że nasze wątpliwości rozwieją się gdy usłyszymy całą piosenkę. Wykonawcami jej są Leon i Violetta, czyli Martina i Jorge.

Poniżej możecie usłyszeć 1,01 minut piosenki:



TEKST HISZPAŃSKI:

No me digas lo que piensas
creo que lo sé
Sólo mírame un instante
y vivr finale

Qué difícil fue querernos y dejarnos de querer
y al final de este camino
Encontrarnos otra vez

En tus ojos no hay secretos
Yo lo puedo ver
Siempre tienes la palabra
Que me hace sentir bien,
Qué difícil fue querernos y volvernos a querer
Si el amor es verdadero

Todo puede suceder

TEKST POLSKI:

Nie mów mi, co myślisz
Myślę, że wiem
Wystarczy spojrzeć na mnie chwilę
i zrozumiesz

Jak trudno było nam się kochać i zostawić
a na końcu naszej drogi
Spotkajmy się ponownie

W twoich oczach nie ma żadnych tajemnic
Widzę,
Zawsze umiesz mnie pocieszyć
To sprawia, że czuję się dobrze,
Nasza miłość była trudna
Jeśli jednak jest prawdziwa

Wszystko może się zdarzyć

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Piosenka pojawiła się w odcinku 69, a tuż po niej... mogliśmy usłyszeć "rozmowę" między Violettą a Leonem. Nie wróży to nic dobrego. Żeby jednak się utwierdzić w moich przekonaniach postanowiłam przetłumaczyć tę scenkę.




Alex podający się za Leona: Violetta, uważasz, że nie mam nic do powiedzenia na ten temat, gdy jesteśmy blisko.

Gery podająca się za Violettę: Nie ma sensu zaprzeczać co czuję do Ciebie. Leon ... Kocham cię ... ale za każdym razem  gdy jesteśmy blisko, nie mogę przestać myśleć o wszystkich tych trudnych chwilach,które przeszliśmy.

Alex podający się za Leona: Staramy się, ale myślę, że nie możemy być przyjaciółmi ... Musimy zapomnieć choć to niemożliwe.

Gery podająca się za Violettę:Dziś czuję, że tak będzie dobrze, muszę odejść i przestać o tobie myśleć.

Violetta: Jeśli uważasz, że tak będzie dobrze to zaakceptuję twoją decyzję

Leon:  Jeśli chcesz uciec od mnie, to czuję, że powinienem to zaakceptować, będziemy daleko od siebie.

Na koniec Alex i Gery wymieniają kilka słów. Gery jest bardzo szczęśliwa, ale wydaje się, że Alex ma wyrzuty sumienia. Leon i Violetta równocześnie drą napisaną piosenkę.

SPODZIEWALIŚCIE SIĘ TAKIEGO OBROTU SPRAW? 
JAK OCENIACIE ZACHOWANIE ALEXA I GERY?

8 komentarzy:

  1. Anonimowy23:27

    Oj dzieje się, dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dziękuję i jeszcze raz wielkie dzięki za przetłumaczenie rozmowy Strasznie mnie ciekawiła Gery i Alex porostu... Tylko grób im wykopać jeszcze mogę po aleksie to jeszcze widać jakieś poczucie winy a Gery... Zero skrupłów Niech dadzą Leonettcie spokój :) A piosenka cudowna idealnie odwierdzicedla ich miłość i uczucia Zakochałam się w niej <3 oni to potrafią pisać

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka naprawdę fajna. Podoba mi się tekst i oczywiście fakt, że to piosenka Violetty i Leona :) Taka romantyczna <3
    Co do Gery i Alexa to naprawdę mi się nie podoba. Dlaczego próbują rozdzielić Leonette ? Tak jak napisałaś widać, że Alex ma wyrzuty sumienia. Zależy my na Violetcie. A ta Gery ? Ona to już przesadza... Od początku nie podobała mi się jej postać. Nie sądziłam jednak, że aż tak będzie jej zależało na tym, żeby rozbić związek Violetty i Leona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:20

    Gery to szmata! Alex też nie lepszy, ale chociaż jakieś wyrzuty ma ://

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:06

    Dzięki kochana:)Dzięki,<333333Jesteś świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się nie podoba to co robią Gery i Clement. Ale, paradoksalnie, żal mi trochę Gery, choć zdaje sobie sprawę, ze to ona jest inicjatorką nieuczciwych zagrań, ale... Odnoszę wrażenie, że ona tak bardzo pragnie być kochaną przez Leóna, że jest kompletnie ślepa i nie chce przyjąć do wiadomości, ze nie ma u niego najmniejszych szans. Natomiast Clement doskonale o tym wie, ale i tak robi coś co mu się niezbyt podoba, bo nie umie przeforsować własnego zdania. Dla mnie to ciapa a nie facet i tyle.
    Nowa piosenka Leónetty zapowiada się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:40

    Nie miałam jeszcze okazji odsłuchać piosenki, ale czytając tłumaczenie to jakoś bardzo widzę w niej Viole i Leona:) Ten tekst jakoś bardzo mi do nich pasuje. Oni często używając takich słów i odzwierciedla to, to co ich łączy :) Bardzo dziękuje za tłumaczenie piosenki i rozmowy :)/ monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony przez Was komentarz jest silną zachętą do dalszego pisania♥